Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών Volvo

Η Volvo είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των plug-in υβριδικών.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών Volvo

Στην Ελλάδα, το δεύτερο εξάμηνο του 2020, η Volvo κατέγραψε ανάκαμψη στις πωλήσεις της ποντάροντας τη σειρά των plug-in υβριδικών εκδόσεων που φέρουν την ονομασία Recharge. Οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών εκδόσεων των μοντέλων της Volvo αυξήθηκαν σχεδόν κατά οκτώ φορές σε σχέση με το 2019.

Ειδικότερα, ένα στα δυο αυτοκίνητα Volvo που παραγγέλθηκαν εντός του 2020 στη χώρα μας, είναι Recharge. Η Volvo είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των plug-in υβριδικών, καθώς το 30% των υβριδικών αυτοκινήτων που διατέθηκαν στην Ελλάδα το 2020 είναι Recharge.



Στην Ελλάδα, η Volvo, κατάφερε να συγκρατήσει την υποχώρηση των πωλήσεών της σε σχέση με το 2019, λόγω της πανδημίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο όγκος των πωλήσεων της περιορίστηκε κατά 20,2%, ενώ η συνολική αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων κατέγραψε πτώση κατά 29,3%.

Η Volvo, έχει δεσμευτεί να εξελιχθεί σε μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει επίκεντρο την κατασκευή premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο προγραμματισμός της περιλαμβάνει το λανσάρισμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα επόμενα χρόνια.

Έως το 2025, ο στόχος είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις της να αποτελούνται κατά 50% από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο 50% να περιλαμβάνει υβριδικές εκδόσεις.

Η Volvo, είναι αυτή τη στιγμή ο μοναδικός κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων που προσφέρει τουλάχιστον μία plug-in υβριδική έκδοση για κάθε μοντέλο που υπάρχει στη γκάμα της.

Στη παγκόσμια αγορά, το μερίδιο των μοντέλων Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των Volvo Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 29%, καθιστώντας τη μάρκα, κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στην ήπειρο στη κατηγορία των φορτιζόμενων αυτοκινήτων. H εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στη παγκόσμια αγορά, κατά τη διάρκεια του 2020, το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο της premium σουηδικής μάρκας στον τομέα των πωλήσεων. Ταξινομήθηκαν συνολικά 191.696 Volvo XC60 ενώ το 2019 είχαν πουληθεί 204.965 αυτοκίνητα του ιδίου τύπου.

Δεύτερο σε πωλήσεις ήταν το XC40 με 185.406 αυτοκίνητα (2019: 139.847), τρίτο το XC90 με 92.458 αυτοκίνητα (2019: 100.729).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v