Η Renault ξεπέρασε τις δυσκολίες του 2020

Ο γαλλικός όμιλος αντιστάθηκε στην έντονη πτώση της αγοράς και κυριάρχησε στη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Renault ξεπέρασε τις δυσκολίες του 2020

Τα αποτελέσματα των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στη Γαλλία το 2020, επιβεβαιώνουν την επίδραση του Groupe Renault στην αγορά που επλήγη από την πανδημία. Ο γαλλικός όμιλος αντιστάθηκε σε μια απότομα πτωτική αγορά και κυριάρχησε στη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σε μια αγορά μειωμένη κατά 23,8%, το Groupe Renault κατέγραψε απώλειες 23,3%. Διατήρησε μερίδιο αγοράς 26,1% (+0,2 μονάδες σε σχέση με το 2019), καταγράφοντας 535.591 πωλήσεις το 2020.

Η μάρκα διαθέτει 4 οχήματα -Clio, Captur, Twingo και ZOE- τα οποία τοποθετήθηκαν στα 10 κορυφαία στη λίστα των πωλήσεων  στη Γαλλία.

Η μάρκα Renault ήταν ηγέτης στην αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που πωλήθηκαν σε εταιρικούς στόλους.



Με τη υπεροχή της στα ηλεκτρικά οχήματα και την ενίσχυση του στόλου της με το λανσάρισμα της νέας σειράς υβριδικών και plug-in υβριδικών E-TECH, η Renault πρωτοστάτησε στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων (ηλεκτρικά + υβριδικά).

Το καινοτομικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Zoe, διπλασίασε τις πωλήσεις του και παρέμεινε το best seller ηλεκτρικό όχημα στη Γαλλία με 39.008 μονάδες (+95,4%).

Το Zoe, παρέμεινε το σημείο αναφοράς, διπλασιάζοντας τις πωλήσεις του, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τρίτο των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γαλλία, το 2020. Το Twingo Electric, που κυκλοφόρησε το δεύτερο εξάμηνο του 2020,  ενίσχυσε την προσφορά της Renault.

Η Renault πραγματοποιεί επίσης έντονη επίθεση στην αγορά υβριδικών οχημάτων με την κυκλοφορία υβριδικών κινητήρων E-TECH: Clio E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Plug-in Hybrid και All-New Megane Estate E-TECH Plug-in Hybrid.

Το 2020, η Renault πούλησε συνολικά 59.726 ηλεκτρικά, υβριδικά και υβριδικά οχήματα, που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 13% των πωλήσεών της στη Γαλλία. Η μάρκα ηγήθηκε της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (ηλεκτρικά + υβρίδια) με μερίδιο αγοράς 16,3%.

Η Dacia κατατάχθηκε ως η 3η μεγαλύτερη μάρκα στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων για ιδιώτες πελάτες. Το Sandero παρέμεινε το όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις για ιδιώτες πελάτες.

Χάρη στην προσφορά κινητήρων διπλού καυσίμου βενζίνης και υγραερίου, η Dacia κατέλαβε το 83,6% της αγοράς των αυτοκινήτων με διπλό καύσιμο στις κατηγορίες των επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Η Dacia επηρεάσθηκε ιδιαίτερα από τα lockdowns, τα οποία είχαν ισχυρό αντίκτυπο στις πωλήσεις σε ιδιώτες πελάτες. Πούλησε 97.170 αυτοκίνητα. Ωστόσο, σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο, η μάρκα καταγράφει μερίδιο αγοράς 5,9% (-0,4%). Κατατάχθηκε η πέμπτη μάρκα στα επιβατικά με τις περισσότερες πωλήσεις και η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα στους ιδιώτες πελάτες.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v