Πρωτοποριακή πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα

Η Hyundai, στοχεύει να γίνει ηγέτης της ηλεκτρικής εποχής αξιοποιώντας τις ικανότητες της πρωτοποριακής πλατφόρμας E-GMP.
Πρωτοποριακή πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα βασίζονται στη πλατφόρμα E-GMP θα παρέχουν αυτονομία 500 χιλιομέτρων με μια πλήρη φόρτιση και θα φορτίζονται έως το 80% εντός 18 λεπτών με χρήση ταχείας φόρτισης.

Τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων που θα βασίζονται στη E-GMP θα επιταχύνουν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και θα έχουν τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα.

Τα χαρακτηριστικά της E-GMP βελτιστοποιούν την ασφάλεια και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και μεγιστοποιούν τους χώρους στο εσωτερικό.

Η διαμόρφωση της πλατφόρμας και η τυποποίησή της επιτρέπουν τη γρήγορη και ευέλικτη ανάπτυξη ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών.



Το ενσωματωμένο σύστημα ηλεκτρικής ισχύος περιλαμβάνει την πρώτη παγκοσμίως πολλαπλή ταχυφόρτιση (400V/800V) καθώς και αμφίδρομη λειτουργία μετατροπής ισχύος.

Μέχρι το 2025 το Hyundai Motor Group σχεδιάζει να παρουσιάσει 23 EV μοντέλα και να πουλήσει 1 εκατομμύριο οχήματα παγκοσμίως.

Το νέο, κόμπακτ σύστημα μετάδοσης ηλεκτρικής ισχύος (Power Electric - PE) της E-GMP αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα, μετάδοση EV και μετατροπέα, που είναι ενσωματωμένα σε ένα δομικό στοιχείο. Εξασφαλίζει ισχυρή απόδοση αυξάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα έως και 70% σε σύγκριση με τους υπάρχοντες κινητήρες. Ο ηλεκτροκινητήρας που περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες είναι μικρότερος από άλλα σύνολα ανάλογης απόδοσης, κάτι που εξασφαλίζει πλεονεκτήματα σε ότι αφορά τους χώρους και το βάρος.

Επιπλέον, η τυποποιημένη συστοιχία μπαταρίας μπορεί να ρυθμιστεί για να αποδίδει ανάλογα με το εκάστοτε μοντέλο και την κατηγορία του, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας ή την κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Ο κινητήρας ελέγχεται από τη μονάδα μετατροπέα ισχύος, η οποία χρησιμοποιεί ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SiC). Αυτός ο κινητήρας μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του συστήματος κατά περίπου 2 με 3% που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να καλύψει περίπου 5% μεγαλύτερες αποστάσεις με την ίδια ενέργεια μπαταρίας.

Η E-GMP βασίζεται στην κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι πελάτες θα είναι σε θέση να επιλέξουν μεταξύ πισωκίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων, με τις τελευταίες να διαθέτουν ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ. Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει έναν αποζεύκτη μετάδοσης EV, ο οποίος μπορεί να ελέγχει τη σύνδεση μεταξύ των μοτέρ και των τροχών, και να μεταβάλλει ανάλογα την κίνηση ανάμεσα στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς για βέλτιστη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Όλα τα οχήματα που αναπτύχθηκαν με την πλατφόρμα E-GMP χρησιμοποιούν μια τυποποιημένη μονάδα μπαταρίας τύπου 1. Αυτή η μονάδα αποτελείται από τυπικά στοιχεία τύπου pouch που μπορούν να συνδυαστούν σε διαφορετικές ποσότητες όπως απαιτείται για κάθε όχημα.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v