Ford Kuga Plug-in Hybrid: Χαμηλό κόστος χρήσης

Το ολοκαίνουργιο Kuga είναι το πρώτο όχημα Ford που προσφέρεται με plug-in υβριδικό, ήπιο-υβριδικό και πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Ford Kuga Plug-in Hybrid: Χαμηλό κόστος χρήσης

Τα υβριδικά αυτοκίνητα συνδυάζουν τη μείωση των ρύπων, με τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και την διαμόρφωση του κόστους χρήσης σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με συμβατικό σύστημα παραγωγής ενέργειας.

Για παράδειγμα στο νέο SUV Ford Kuga Plug-in Hybrid, το ετήσιο κέρδος σε σχέση με ένα ανάλογο αυτοκίνητο με συμβατικό κινητήρα είναι 1.245 ευρώ.

Αυτό το κέρδος προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Ford. Η μάρκα με την οδηγοκεντρική προσέγγιση, έκανε την έρευνα με τα εξής στοιχεία: μέση διανυθείσα απόσταση ανά εβδομάδα 300 χλμ., μέση τιμή καυσίμου 1,4 ευρώ/λίτρο και μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα/100χλμ.

Το ολοκαίνουργιο Kuga Plug-in Hybrid χρησιμοποιεί δύο πηγές ενέργειας. Το προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως 56 χλμ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η φόρτιση των μπαταριών γίνεται εύκολα σε όλες τις παροχές ρεύματος εύκολα. Ο βενζινοκινητήρας, εξασφαλίζει απρόσκοπτη κίνηση έως την άλλη άκρη της Γης. Παράλληλα με την τεχνολογία κατανομής ισχύος, βοηθά στην επαναφόρτιση της μπαταρίας κατά την οδήγηση. Η ενέργεια από την πέδηση, ανακτάται και πηγαίνει στη μπαταρία.



Πρωτόγνωρη ποικιλία κινητήρων

Το ολοκαίνουργιο Kuga είναι το πρώτο όχημα Ford που προσφέρεται με plug-in υβριδικό, ήπιο-υβριδικό και πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Kuga Plug-In Hybrid: Διαθέσιμο από την κυκλοφορία, το ολοκαίνουργιο Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει το εύρος οδήγησης και την ελευθερία που προσφέρει ένας παραδοσιακός κινητήρας καύσης παράλληλα με την απόδοση και τη βελτίωση ενός ηλεκτρικού κινητήρα.

Η αρχιτεκτονική split-power συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, τετρακύλινδρο Atkinson, ηλεκτρικό κινητήρα και γεννήτρια, και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh για παραγωγή 225 ιππων. Το πρώτο plug-in υβριδικό της Ford στην Ευρώπη που προσφέρει καθαρή ηλεκτρική γκάμα οδήγησης άνω των 50 χλμ., το Kuga Plug-In Hybrid, προσφέρει απόδοση καυσίμου 1,2 λιτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO 229 γραμ./χλμ.

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί χρησιμοποιώντας μια μπροστινή θύρα φόρτισης τοποθετημένη στο φτερό και επαναπληρώνεται αυτόματα εν κινήσει χρησιμοποιώντας τεχνολογία αναγεννητικής φόρτισης που συλλαμβάνει κινητική ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα. Αναμένεται ότι για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική τροφοδοσία 230 volt θα διαρκέσει περίπου 4 ώρες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς να αναπτύξουν ισχύ μπαταρίας χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάσει στη χαμηλότερη κατάσταση φόρτισης, το Kuga επανέρχεται αυτόματα στη λειτουργία αυτόματης EV - συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με βοήθεια ηλεκτρικού κινητήρα χρησιμοποιώντας ανακτημένη ενέργεια για βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου.

Kuga EcoBlue Hybrid: Το ολοκαίνουργιο Kuga EcoBlue Hybrid βελτιώνει τον κινητήρα ντίζελ 150 ιππων 2.0 EcoBlue της Ford για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου. Η ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιεί έναν ενσωματωμένο εκκινητή / γεννήτρια (BISG) με ιμάντα που αντικαθιστά τον τυπικό εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και την αποθήκευση ενέργειας κατά τη διάρκεια των επιβραδύνσεων του οχήματος και φόρτιση μιας παγωμένης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 volt. Το BISG λειτουργεί επίσης ως κινητήρας, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για να παρέχει ηλεκτρική ροπή στον κινητήρα υπό κανονική οδήγηση και επιτάχυνση, καθώς και να λειτουργεί τις ηλεκτρικές βοηθητικές συσκευές του οχήματος.

Το σύστημα 48 volt επιτρέπει επίσης στην ολοκαίνουργια τεχνολογία Auto Start-Stop της Kuga να λειτουργεί σε περισσότερες καταστάσεις για επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου, συμβάλλοντας στις αναμενόμενες εκπομπές CO 2 από 132 γραμ. CO2/χλμ. και 5 λίτρα/100 χλμ. αποδοτικότητα καυσίμου.

Kuga Hybrid: Το Kuga Hybrid χρησιμοποιεί ένα αυτο-φορτισμένο πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που επιτρέπει καθαρή ηλεκτρική ικανότητα οδήγησης και συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων Atkinson. ηλεκτρικός κινητήρας; γεννήτρια; μπαταρία ιόντων λιθίου; και ένα αυτόματο κιβώτιο με διαίρεση ισχύος που αναπτύχθηκε από τη Ford. Το Kuga Hybrid  είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και Ford Intelligent All-Wheel Drive, 130 γραμ.CO2/χλμ. και 5,6 λιτρα/100 χλμ.

Όλοι οι νέοι πελάτες της Kuga μπορούν επίσης να επιλέξουν από μια προηγμένη γκάμα βενζινοκινητήρων Ford EcoBoost και πετρελαιοκινητήρων Ford EcoBlue με βελτιστοποιημένη ισχύ και φινέτσα, και ικανοποιώντας τα πιο πρόσφατα αυστηρά πρότυπα εκπομπών Euro 6 που υπολογίζονται με τη χρήση της Παγκόσμιας Διαδικασίας Δοκιμής Ελαφρού Οχήματος (WLTP). Τα Powertrains υποστηρίζονται από την τυπική Αυτόματη Έναρξη-Διακοπή για μειωμένο κόστος λειτουργίας και μεταδόσεις που περιλαμβάνουν ένα γρήγορο εξατάχυτο εγχειρίδιο και νέο οκτατάχυτο αυτόματο για αβίαστη κίνηση.



Διαμορφώστε το δικό σας Kuga και κλείστε εύκολα ένα Test Drive

Η επίσημη ιστοσελίδα της Ford Motor Ελλάς σας προσφέρει τη δυνατότητα εικονικής διαμόρφωσης (configurator), μέσα από την οποία μπορείτε με απλά και κατανοητά βήματα να επιλέξετε τον εξοπλισμό και τα ακριβή χαρακτηριστικά του νέου Ford Kuga και στη συνέχεια να κλείσετε ένα Test Drive στον πλησιέστερο Επίσημο Έμπορο Ford.

Διαμορφώστε το δικό σας Kuga εδώ

Οδηγείστε το νέο Ford Kuga εδώ

Τιμές, 2.0 EcoBlue mHEV 150 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό, Titanium 33.116 ευρώ, η γκάμα ξεκινά από τα 26.577 ευρώ (1.5 EcoBoost, 150 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό, Titanium).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v