Ανανεωμενο Hyundai i30 N: Οκτώ προκλήσεις

Η Hyundai αποκάλυψε ότι το νέο i30 Ν θα είναι διαθέσιμο και με το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (N DCT) της εταιρείας.
Ανανεωμενο Hyundai i30 N: Οκτώ προκλήσεις

Η τελευταία προσθήκη στη κατηγορία των hot hatch είναι το ανανεωμένο Hyundai i30 N.

Η νέα επιθετική σχεδίαση, οι 280 ίπποι και το 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Ν DCT), μας προϊδεάζουν για τις οδηγικές εμπειρίες που θα προσφέρει το νέο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

Διαθέτει νέους προφυλακτήρες με έντονη δυναμική σχεδίαση, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, διαφορετικό διαχύτη, δύο μεγαλύτερες εξατμίσεις, μεγαλύτερη κεντρική γρίλια με την υπογραφή Ν καθώς και επανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα και προβολείς LED.

Η νέα αιχμηρή σχεδίαση κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται ετοιμοπόλεμο ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στις νέες σφυρήλατες 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου, οι οποίες είναι ελαφρύτερες από αυτές του προηγούμενου i30 N, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου.

Φέρει τον γνωστό μας 2.000 κ.εκ. T-GDI κινητήρα με το Performance Pack να αποδίδει 280 ίππους και ροπή 39,6 χλγμ. ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9”. Επιπλέον, διαθέσιμη θα είναι και η βασική του έκδοση που θα αποδίδει 250 ίππους και ροπή 35,8 χλγμ. με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4”.



Παράλληλα, η Hyundai αποκάλυψε ότι το νέο i30 Ν θα είναι διαθέσιμο και με το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (N DCT) της εταιρείας, γεγονός που το καθιστά το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που θα διαθέτει αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Το νέο hot hatch θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v