ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

H Lamborghini Huracan STO πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 3΄΄

Η Lamborghini παρουσιάζει τη νέα και extreme έκδοση Huracan STO, με 640 άλογα.

H Lamborghini Huracan STO πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 3΄΄

Η Automobili Lamborghini παρουσίασε το Lamborghini Huracán STO - Super Trofeo Omologata, ένα σπορ αυτοκίνητο εμπνευσμένο από την αγωνιστική κληρονομιά της μάρκας.

Ο V10 με φυσική αναρρόφηση αποδίδει 640 ίππους και 565 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και η Huracán STO προσφέρει συναρπαστική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3΄΄, 0-200 χλμ./ώρα σε 9 ΄΄ και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα.

Η ανώτερη αεροδυναμική απόδοση, η εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών, η απρόσκοπτη οδήγηση και η απόδοση φρεναρίσματος, διασφαλίζουν ότι το Huracán STO προσφέρει το συναίσθημα μιας ξεχωριστής εμπειρίας σε κάθε διαδρομή.



Η Lamborghini Huracán STO διαθέτει έναν εντελώς νέο εξωτερικό σχεδιασμό, αναθεωρώντας το απαράμιλλο προφίλ Lamborghini για βελτιστοποίηση της ροής του αέρα.

Κάθε πτυχή της βασίζεται στην αεροδυναμική απόδοση και τις ελαφριές τεχνολογίες που απαιτούνται στα μηχανοκίνητα αθλήματα.

Τρεις νέοι τρόποι οδήγησης αποτελούν παράδειγμα του αγωνιστικού πνεύματος της Huracán STO, επικεντρωμένοι σε περιβάλλον οδήγησης υψηλής απόδοσης: STO, Trofeo και Pioggia.

Η προεπιλεγμένη λειτουργία STO είναι για οδήγηση και διασκέδαση σε καμπύλους δρόμους. Κάθε πτυχή του συστήματος δυναμικής οχήματος Lamborghini Veicolo Dinamica Integrata (LDVI) είναι βελτιστοποιημένη για όλες τις οδικές συνθήκες και σε συνδυασμό με μια ρύθμιση ανάρτησης που προσανατολίζεται στο δρόμο. Το πλήρως ενεργό ESC μπορεί να απενεργοποιηθεί για μέγιστη οδηγική απόλαυση ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τον οδηγό.

Στη λειτουργία Trofeo, όλα τα συστήματα έχουν βελτιστοποιηθεί  για τους ταχύτερους χρόνους γύρου στην πίστα, σε στεγνό οδόστρωμα. Το LDVI διασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση μέσω αποκλειστικών διανυσμάτων ροπής και στρατηγικών ελέγχου πρόσφυσης απόδοσης. Ο νέος αλγόριθμος εκτίμησης παρακολούθησης θερμοκρασίας φρένων (BTM) επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει συνεχώς τη θερμοκρασία του συστήματος πέδησης και να διαχειρίζεται τη φθορά του συστήματος κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του.



Η λειτουργία Pioggia (βροχή) βελτιστοποιεί τον έλεγχο πρόσφυσης, τον φορέα ροπής, το τιμόνι πίσω τροχών και το ABS σε υγρή άσφαλτο. Ο έλεγχος πρόσφυσης και το σύστημα πέδησης βαθμονομούνται για να ελαχιστοποιηθεί η απώλεια πρόσφυσης και η ροπή του κινητήρα, με το σύστημα LDVI να χρησιμοποιεί ακριβή εκτίμηση για να παρέχει μόνο τη ροπή που απαιτείται σε υγρές καταστάσεις. Ο φορέας ροπής αντανακλά τις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και εξασφαλίζει καλύτερη στροφή στις στροφές, ενώ η ανάρτηση βαθμονομείται για μεγιστοποίηση της πρόσφυσης και βελτίωση της μεταφοράς φορτίου.

Οι ιδιοκτήτες της Huracán STO μπορούν να εξατομικεύσουν πλήρως τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του αγωνιστικού αυτοκινήτου τους στο δρόμο μέσω ενός πλούσιου προγράμματος εξατομίκευσης Ad Personam, με απεριόριστους συνδυασμούς χρωμάτων και ταπετσαριών. Η ιδέα ενός εξατομικευμένου χρώματος είναι εγγενής στο σχεδιασμό της Huracán STO, ακριβώς όπως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα Huracán Super Trofeo ευθυγραμμίζονται με τα μοναδικά χρώματα και τα σχέδια τους στο αρχικό πλέγμα. Οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τη νέα Lamborghini Huracán STO την άνοιξη του 2021.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ο έρωτας και η λογική μοιάζουν με τον ήλιο και το φεγγάρι. Όταν ανατέλλει το ένα, δύει το άλλο."

Κικέρων

  • 1944 - Διενεργείται στο αμερικανικό πανεπιστήμιο "Τζονς Χόπκινς" η πρώτη επέμβαση ανοιχτή καρδιάς.
    1945 - Η Γιουγκοσλαβία γίνεται ενιαίο κράτος.
    1995 - Ο Κουβανός Πρόεδρος Φιντέλ Κάστρο επισκέπτεται για πρώτη φορά την Κίνα.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2