DS 3 Crossback E-Tense: Ηλεκτρική πρόκληση

Το νέο premium hatchback, καλοσχεδιασμένο και φινετσάτο, μπαίνει στον στίβο της ηλεκτροκίνητης μάχης της ελληνικής αγοράς.
DS 3 Crossback E-Tense: Ηλεκτρική πρόκληση

Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του DS 3 Crossback, ενισχύει την προσπάθεια για τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων. Μαζί με το μεγαλύτερο σε διαστάσεις DS 7 Crossback E-Tense 4x4, αποτελούν την αρχική συνεισφορά της πολυτελούς γαλλικής μάρκας DS, στη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων από την χρήση των υγρών καυσίμων.

Το premium hatchback μήκους 4,12μ. με το αυξημένο ύψος από το έδαφος, έχει μια ιδιαίτερη δυναμική που δεν χρειάζεται πολλές επεμβάσεις για να ξεχωρίσει.

Το DS 3 Crossback είχε σχεδιαστεί από την αρχή για να είναι 100% ηλεκτρικό, γι’ αυτό τον λόγο η αρχιτεκτονική της νέας multi-energy πλατφόρμας CMP ενσωματώνει την μπαταρία ιόντων λιθίου (50KWh) κάτω από το πάτωμα, προσδίδοντας ευρυχωρία στο εσωτερικό και χαμηλό κέντρο βάρους.



Εφοδιασμένο με μια συστοιχία μπαταριών 50kWh που δίνει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα των 100KW (136 ίππων). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση διαρκεί μόλις 8,7΄΄, ενώ για τα πολύ σημαντικά στις αστικές μετακινήσεις 50 χλμ./ώρα, από στάση, το φτάνει σε 3,3 ΄΄.

Η τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα, φέρνει πολύ χαμηλά το κέντρο βάρους και δίνει εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά στο σύνολο. Η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 320 χλμ. με μια φόρτιση (WLTP). Σε σταθμό ταχείας φόρτισης 100kW, το 80% της φόρτισης των μπαταριών ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά. Με επιτοίχιο φορτιστή 11kW, φόρτιση 100% σε 5 ώρες.

Οι διαθέσιμες επιλογές προγραμμάτων οδήγησης:                                                                

• Eco: Ο κινητήρας και τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου λειτουργούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη αυτονομία.

• Normal: Ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ αυτονομίας και επιδόσεων.

• Sport: Η μέγιστη ροπή των 26,4 χλγμ. προσφέρεται από την εκκίνηση, επιτρέποντας την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7΄΄.

Οι δύο λειτουργίες αναγεννητικής πέδησης είναι:

• Normal: Για μια εμπειρία οδήγησης κοντά σε αυτήν που προσφέρει ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

• Brake: Εντονότερη πέδηση με χρήση του κινητήρα (επιβράδυνση 1,2 m/s2).

E-Tense Remote Control

Προσφέρει υπηρεσίες τηλεματικής, χωρίς καμία απολύτως χρέωση και εφ’ όρου ζωής, για να υποστηρίξει τους οδηγούς των ηλεκτρικών E-Tense μοντέλων της. Από το smartphone τους, και μέσω της εφαρμογής MyDS μπορούν:

• Να ενεργοποιούν άμεσα τη φόρτιση ή να την προγραμματίζουν (ώστε να επωφεληθούν από τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας π.χ. νυχτερινό).

• Nα παρακολουθούν την κατάσταση φόρτισης.

• Nα ελέγχουν και να προγραμματίζουν τη λειτουργία του κλιματισμού, η οποία επιτρέπει τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του χώρου επιβατών εξ αποστάσεως. Η συγκεκριμένη δυνατότητα επεκτείνει την αυτονομία κατά 3% πριν από την εκκίνηση.

Προβολείς LED με τεχνολογία Matrix Beam

Οι φωτεινές ακτίνες ρυθμίζονται αυτόματα ανάλογα με το περιβάλλον, έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να έχουν τα φώτα τους στη “μεγάλη σκάλα” (πορείας) συνεχώς χωρίς να θαμπώνουν τους άλλους χρήστες του δρόμου. Το σύστημα DS MATRIX LED VISION διαθέτει τρεις μονάδες LED που καλύπτουν τη λειτουργία της “μεσαίας” σκάλας (φώτα διασταύρωσης), καθώς και ένα μπλοκ χωρισμένο σε 15 τμήματα, σε κάθε προβολέα. Η λυχνία LED του μπλοκ αυξάνει και μειώνει την ισχύ της προοδευτικά, κατά τμήματα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης που ανιχνεύονται από μια κάμερα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ. Φωτίζει ένα μεγάλο και ευρύ τμήμα του δρόμου εμπρός από το αυτοκίνητο, χωρίς να “τυφλώνει” είτε τους προπορευόμενους είτε τους αντιθέτως ερχόμενους οδηγούς.

Ψηφιακή θέση οδήγησης

Τόσο για τους εμπρός, όσο και για τους πίσω επιβάτες, η ευρυχωρία είναι ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής πρότασης. Το κάθισμα των πίσω επιβατών, είναι διαιρούμενο και αναδιπλούμενο Χώρος φόρτωσης  από 350 έως 1.050 λίτρα.

Ο χώρος των επιβατών είναι γενναιόδωρος και άρτια σχεδιασμένος για να προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών και στην αποθήκευση αντικειμένων.

Στη καμπίνα, η εξαιρετική εικόνα του μοντέλου παραμένει χάρη σε αναβαθμίσεις του εξοπλισμού, αλλά και του διάκοσμου που έρχεται να ταιριάξει με το high tech προφίλ του μοντέλου. Ο επιλογέας drive-by-wire του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων παραμένει στη γνώριμη θέση του για να εξυπηρετήσει τις νέες λειτουργίες, με τη δερμάτινη επένδυσή του να έχει εντυπωμένο το “Ε” από το E-Tense. Η νέα λειτουργία έχει να κάνει με το πρόγραμμα “B” που ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι, επιτρέποντας ταυτόχρονα την οδήγηση με το ένα πεντάλ - αυτό του γκαζιού. Τα ανανεωμένα γραφικά στις οθόνες, επιτρέπουν την παρακολούθηση της ροής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο.



Σύγχρονος και διαισθητικός, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων επιτρέπει στον οδηγό να έχει στη διάθεσή του ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών της οδήγησης. Διαθέσιμο είναι και το έγχρωμο HUD (Head Up Display), μια διαφανής λωρίδα που αναδύεται πάνω από τον πίνακα οργάνων για την εμφάνιση πληροφοριών όπως η ταχύτητα, τα οδικά σήματα ή η διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσετε όταν χρησιμοποιείται το σύστημα πλοήγησης. Η γκάμα των στοιχείων αυτών ολοκληρώνεται με μια μεγάλη, 10,3’’ οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης, για το σύστημα ψυχαγωγίας.

Λανσάρονται δυο εκδόσεις, E-tense So Chic προς 42.000 ευρώ και E-tense So Chic Connected, 43.500 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v