Αυτό είναι το τετράπορτο ηλεκτρικό Fiat 500

Η φίρμα αποκάλυψε τη γκάμα του νέου ηλεκτρικού 500 και της καινοτομικής τετράπορτης έκδοσης 3+1.
Αυτό είναι το τετράπορτο ηλεκτρικό Fiat 500

Για να συνεχιστεί η εξέλιξη του 500, χρειαζόταν μια επιπλέον λύση που θα κάλυπτε τις ανάγκες των πελατών που άλλαξε η ζωή τους. Οι νέοι που «όργωναν» τους δρόμους της πόλης μετά τη δουλειά με το 500 τους, έγιναν εργαζόμενοι γονείς και τρέχουν να προλάβουν να πάνε το παιδί τους στο σχολείο και τις δραστηριότητες του. Ο πελάτης εξελίχθηκε σε οικογένεια που χρειάζεται ένα πιο εύκολα προσβάσιμο εσωτερικό, αλλά χωρίς να χάσει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του 500. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το 500 3+1, ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με μια επιπλέον πόρτα, αλλά πάντα ένα αυθεντικό 500.

Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 la Prima ξεχωρίζει χάρη στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full LED, τους δίχρωμους τροχούς των 17” και τις νίκελ λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Σε δυο τύπους αμαξώματος hatchback και cabrio.



Τα καθίσματα, το ταμπλό και το τιμόνι έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα, ενώ πλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως: Ενεργό σύστημα Cruise Control (iACC) με λειτουργία διατήρησης κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας. Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας. Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων. Σύστημα πρότασης ιδανικής ταχύτητας. Σύστημα ελέγχου κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας. Πίσω κάμερα υψηλής ευκρίνειας με δυναμικές γραμμές κίνησης. Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης 360° και σύστημα επόπτευσης τυφλών σημείων. Αυτόματα φώτα και καθαριστήρες. Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης. Ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Η τρίτη «μικρή πόρτα» ανοίγει με αντίθετη φορά και λόγω της απουσίας της μεσαίας κολόνας επιτρέπει την ευκολότερη είσοδο στο πίσω κάθισμα, αλλά και την ευκολότερη τοποθέτηση πραγμάτων όπως το παιδικό κάθισμα. Με το κλείσιμο της πόρτας δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 500. Το ίδιο στιλ, το ίδιο μέγεθος και με μια αύξηση του βάρους μόλις κατά 30 κιλά που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την οδική συμπεριφορά ή την κατανάλωση ενέργειας.

Σε επίπεδο ασφάλειας αξίζει να αναφερθεί ότι η «μικρή τρίτη πόρτα» μπορεί να ανοίξει μόνο όταν έχει ήδη ανοίξει η μπροστά πόρτα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα την ανοίξουν κατά λάθος.

Δύο επιλογές αυτονομίας: από 180 χλμ. (23,8 kWh) έως 320 χλμ. (42 kWh) στον κύκλο WLTP που αυξάνονται έως τα 460χλμ. στην κίνηση στην πόλη.

Το 500 ACTION εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW που προσφέρει άμεση επιτάχυνση με τη διαδικασία 0-100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,5δλ. και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 χλμ./ώρα.

Το νέο ηλεκτρικό 500 ACTION εφοδιάζεται με μπαταρία lithium-ion χωρητικότητας 23.8 kWh, που προσφέρει αυτονομία άνω των 180χλμ. στον κύκλο WLTP και άνω των 240 χλμ. στην κίνηση στην πόλη. Με μια μέση ημερήσια χρήση των 50 χλμ. ο χρήστης θα χρειάζεται να φορτίζει το αυτοκίνητο του σχεδόν μόνο μία φορά την εβδομάδα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v