Κόντρες στην αγορά αυτοκινήτου

Δείτε πως διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις στην κατηγορία των supermini για το ενιάμηνο Γενάρη – Σεπτέμβρη.
Κόντρες στην αγορά αυτοκινήτου
Παρά την αναστάτωση που έφερε στην αγορά του αυτοκινήτου η πανδημία, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εντείνουν τις προσπάθειες στους για να ανακτήσουν μέρος από τις χαμένες πωλήσεις των μοντέλων τους.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η διακύμανση των πωλήσεων στη κατηγορία των supermini. Η πιο δημοφιλής κατηγορία αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά απέσπασε το 45,38% της συνολικής πίτας το ενιάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου.

Πουλήθηκαν 28.508 καινούργια αυτοκίνητα της κατηγορίας Β (supermini και B-SUV).

Η εικόνα της αγοράς στα supermini, όπου πουλήθηκαν 17.2922 αυτοκίνητα, ποσοστό 28,80%:

TOYOTA YARIS 4.036 23,34%, PEUGEOT 208 2.126 12,29%, OPEL CORSA 1.851 10,70%, RENAULT CLIO 1.598 9,24%,

VOLKSWAGEN POLO 1.561 9,03%, CITROEN C3 1.508 8,72%, HYUNDAI i 20 881 5,09%, SUZUKI SWIFT 794 4,59%, FORD FIESTA 663 3,83%, SEAT IBIZA 511 2,96%, NISSAN MICRA 470 2,72% κ.α.

Η εικόνα της αγοράς στα B‐SUV, όπου πουλήθηκαν 11.216 αυτοκίνητα, ποσοστό 18,68%: VOLKSWAGEN T‐ROC 1.253 11,17%,

VOLKSWAGEN T‐CROSS 1.236 11,02%, PEUGEOT 2008 1.062 9,47%, HYUNDAI KONA 950 8,47%, KIA STONIC 737 6,57%,

SUZUKI VITARA 730 6,51%, AUDI Q2 716 6,38%, SKODA KAMIQ 698 6,22% κ.α.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v