Δώσε μου το νέο Audi Q8 TFSI e Quattro και πάρε ό,τι θέλεις!

Με σπορ DNA, δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και καθημερινή χρηστικότητα, το νέο Audi μας κλείνει το μάτι.
Δώσε μου το νέο Audi Q8 TFSI e Quattro και πάρε ό,τι θέλεις!

Μερικά αυτοκίνητα δεν έχουν ταίρι και αν είναι μεγάλα, premium SUV, τότε η σκέψη μας τρέχει σε βουνά και λαγκαδιά για να δοκιμάσουμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Τώρα μας κλείνει το μάτι ένα αυτοκίνητο που θα αποκτήσουν λίγοι στην Ελλάδα και γι’ αυτό έχει υψηλότερη συμμετοχή στα όνειρα μας. Ο λόγος για το εντυπωσιακό Audi Q8 TFSI e Quattro, το εργαλείο που θα σε πάει στο Παρίσι, τις παραμονές των Χριστουγέννων και από εκεί οπού αλλού θέλεις. Αρκεί να έχεις κέφι, χρόνο και χρήμα…

Η Audi συνεχίζει την επιθετική της πολιτική στην ηλεκτροκίνηση και παρουσιάζει το Audi Q8 TFSI e quattro, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, που ολοκληρώνει ιδανικά τη γκάμα του μοντέλου. Το SUV Coupé είναι ήδη το έβδομο μοντέλο, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, που λανσάρει η Audi από τα μέσα του 2019.

Με σπορ DNA, δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και καθημερινή χρηστικότητα, προσφέρει έναν καινοτόμο συνδυασμό απόδοσης και ισχύος, σε μια ολοκληρωμένη ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης που χαρακτηρίζεται από εύκολη διαχείριση της φόρτισης. Το SUV Coupé θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος. Το Q8 55 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 381 ίππους ενώ το Q8 60 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 462 ίππους. Όταν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, το plug-in υβριδικό μοντέλο έχει αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα (στον κύκλο NEDC). 



Όπως κάθε plug-in υβριδικό, έτσι και το Audi Q8 TFSI e quattro συνδυάζει τη δύναμη δύο κόσμων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο 3.0 TFSI V6, με ισχύ 340 ιππους και ροπή 45,6 χλγμ., πληροί το τελευταίο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP. Συνδυάζεται με ένα μόνιμα διεγερμένο ηλεκτρικό κινητήρα (PSM) με μέγιστη ισχύ 100 kW, ενσωματωμένο στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε μία ενιαία υβριδική μονάδα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών. Περιέχει 104 στοιχεία, ομαδοποιημένα σε 13 modules. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, με εύκαμπτο εξωτερικό περίβλημα, παρέχει ηλεκτρική χωρητικότητα 48 Ah, με το σύστημα μπαταρίας να έχει συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 17,8 kWh, περίπου 0,5 kWh περισσότερο από την αντίστοιχη μπαταρία με την οποία λανσαρίστηκε το Q7 TFSI e quattro το 2019, ενώ είναι και περίπου 40 κιλά ελαφρύτερη. Χρησιμοποιείται κύκλωμα υγρής ψύξης, σημαντικός παράγοντας για την ενεργειακή χωρητικότητα και την απόδοση της μπαταρίας.



Η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον 3.0 TFSI V6 μεταδίδεται μέσω ενός 8-τάχυτου tiptronic. Η ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας είναι απενεργοποιημένος. Το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro, χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με καθαρά μηχανική ρύθμιση. Κατά τη διάρκεια της κανονικής λειτουργίας οδήγησης, το 40% της ροπής κατανέμεται στο μπροστινό άξονα και το 60% στον πίσω. Αν χρειαστεί, το μεγαλύτερο ποσοστό ισχύος κατευθύνεται στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση (μέχρι 85% στον μπροστινό άξονα και έως 70% στον πίσω).

Οι πωλήσεις του νέου μεγάλου plug-in υβριδικού μοντέλου, πρόκειται να ξεκινήσουν στη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές αγορές το επόμενο διάστημα. Στην Ελλάδα, το Audi Q8 55 TFSI e quattro αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμά του.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v