Ο μετασχηματισμός της Ford

Η φίρμα θα κινηθεί ταχύτατα για τον μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων του αυτοκινητικού κλάδου βελτιώνοντας την ποιότητα και μειώνοντας τα κόστη.
Ο μετασχηματισμός της Ford

Η Ford συνεχίζει να εκσυγχρονίζει και να μετασχηματίζει τον παγκόσμιο οργανισμό της, μεταβάλλοντας τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της εταιρείας με απώτερο σκοπό την εκτελεστική αριστεία προς όφελος των πελατών και της σταθερής κερδοφόρας ανάπτυξης.

Ο Τζιμ Φάρλι, ο οποίος διαδέχτηκε τον Τζιμ Χάκετ ως president & CEO της Ford, παρουσίασε τους κύριους στόχους και τις οργανωτικές αλλαγές κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής συνέλευσης με την παγκόσμια ομάδα της εταιρείας. Ο Φάρλι δήλωσε ότι η Ford σχεδιάζει να κινηθεί ταχύτατα για τον μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων του αυτοκινητικού κλάδου – βελτιώνοντας την ποιότητα, μειώνοντας τα κόστη και επιταχύνοντας την αναδιοργάνωση των επιχειρηματικών μονάδων που υστερούν σε επιδόσεις.



Την ίδια στιγμή, το σχέδιο ανάπτυξης της Ford προβλέπει:

• Κατανομή περισσότερων κεφαλαίων, πόρων και ταλέντων στις ισχυρότερες επιχειρήσεις και μονάδες franchise οχημάτων

• Επέκταση του επιτυχημένου τομέα επαγγελματικών οχημάτων με ένα πακέτο υπηρεσιών λογισμικού που ενισχύουν την πιστότητα στη μάρκα και τον κύκλο εργασιών

• Προώθηση μοναδικών, πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων Ford σε ευρεία κλίμακα παραγωγής σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Transit, F-Series, Mustang, SUVs και Lincoln

• Προσθήκη πιο προσιτών οχημάτων στην παγκόσμια γκάμα, συμπεριλαμβανομένης και της Β. Αμερικής.

• Ίδρυση ενός νέου τομέα με επίκεντρο τον πελάτη που θα βασίζεται στο μοντέλο αυτόνομης οδήγησης της Argo AI.

Η Ford προχωρά σε αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας της ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί σε αυτές τις προτεραιότητες. Οι κυριότερες είναι:

• Επικέντρωση στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και ανάληψης ευθυνών γύρω από προϊόντα και ομάδες πελατών σε τρεις περιφερειακές επιχειρηματικές μονάδες – Αμερικής και Διεθνών Αγορών, Ευρώπης και Κίνας.

• Επιτάχυνση της καινοτομίας που θα οδηγήσει στην πρωτοπορία σε νέους επιχειρηματικούς τομείς όπως τα αυτόνομα οχήματα και η κινητικότητα.

• Αξιοποίηση της τεχνογνωσίας σε βιομηχανικές πλατφόρμες για τη δημιουργία συνδεδεμένων οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.

• Αποτελεσματική χρήση τεχνολογίας και λογισμικού με τρόπους που κάνουν τη Ford να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

• Αποδοχή και αύξηση της πολυσυλλεκτικότητας ειδικοτήτων, εμπειριών και ταλέντων σε όλη την εταιρεία.

Ο Φάρλι δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει σε σταθερή λειτουργική απόδοση που περιλαμβάνει κέρδη προ φόρων και τόκων της τάξης του 8% με ισχυρή αναπροσαρμοσμένη ρευστότητα του αυτοκινητιστικού τομέα, ώστε η εταιρεία να μπορεί να επενδύσει πλήρως στους πελάτες και την ανάπτυξη.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v