ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Test Drive Toyota Yaris: Διεκδικεί την κορυφή

Οδηγήσαμε το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris και καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας.

Test Drive Toyota Yaris: Διεκδικεί την κορυφή

Η πιο δύσκολη αποστολή για κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων είναι τα μοντέλα του να φθάσουν στη κορυφή της κατηγορίας που ανήκουν. Αυτός ο αγώνας δρόμου, που ξεκινά από την στιγμή που θα μπει η πρώτη γραμμή στη κενή σελίδα στο φάκελο του νέου μοντέλου και σταματά μόλις αποσυρθεί το αυτοκίνητο από την κυκλοφορία ολοκληρώνοντας τον κύκλο της ζωής του.

Η Toyota, έχει αποδείξει ότι είναι δεινός δρομέας μεγάλων αποστάσεων. Παίρνει την σκυτάλη και τρέχει ασταμάτητα σε όλο τον κόσμο για να δημιουργήσει ολοκληρωμένα μοντέλα που τους αξίζει η πρώτη θέση.

Τώρα το στοίχημα της μεγαλύτερης ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το λανσάρισμα της νέας γενιάς του Toyota Yaris. Το πιο μικρό μοντέλο στην ευρωπαϊκή της γκάμα, βρίσκεται στις εκθέσεις της χώρας μας και προκαλεί τους υποψήφιους αγοραστές με την μοντέρνα εμφάνιση του και τα αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του. 

Οδηγήσαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris και καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας.

Το αυτοκίνητο που επιλέξαμε από την γκάμα είναι η έκδοση με το υβριδικό σύστημα κίνησης. Πίσω από το τιμόνι του νέου Toyota Yaris 1.5 HDF 116 CVT, κάναμε αρκετές εκατοντάδες χλμ. στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

Αξίζει να τονίσουμε ότι το νέο μοντέλο έχει δύσκολη αποστολή. Η προηγούμενη γενιά είναι το best seller της ελληνικής αγοράς, ανεξαρτήτως κατηγορίας εδώ και σχεδόν δέκα χρόνια (Ιανουάριος- Αύγουστος 3.799 πωλήσεις!).



Ας ξεκινήσουμε από την εξωτερική εμφάνιση που αποτελεί το πρώτο σημαντικό κριτήριο για τον υποψήφιο αγοραστή. Εδώ που τα λέμε ακόμη και το πιο καλό αυτοκίνητο να έχεις μπροστά σου, αν δεν είναι όμορφο, το προσπερνάς.

Η Toyota, σκέφθηκε έξυπνα, μέτρησε τις αντιδράσεις των οδηγών από όλο τον κόσμο και για τα σχέδια του νέου μοντέλου της έκανε ένα συνδυασμό που «σπάει κόκκαλα». Χωρίς δεύτερη σκέψη είναι το πιο όμορφο και ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχει δημιουργήσει η ιαπωνική μάρκα. Και όχι μόνο αυτό. Είναι και το πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο της κατηγορίας. Όλα αυτά φέρουν την σφραγίδα της μάρκας που οι Έλληνες οδηγοί την έχουν… μπετονάρει στη πρώτη θέση της αγοράς.

Προσέξτε τον μπροστινό πρόβολο, την πλαϊνή επιφάνεια και σταματήστε στα πίσω φανάρια. Όλο το σύνολο αποπνέει φρεσκάδα, είναι μοντέρνο και απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς ανεξάρτητα από ηλικία και φύλου.

Η εσωτερική διερεύνηση ήταν η δεύτερη μας κίνηση. Ψάξαμε το νέο μοντέλο σαν είναι ένα πανάκριβο ρολόι. Αξιολογήσαμε όλα τα τμήματα. Από τα καθίσματα μέχρι τις ραφές τα πλαστικά, τις ενώσεις των τμημάτων, την αισθητική, την εργονομία, την ορατότητα και τη άνεση. Σε όλους τομείς η βαθμολογία πλησιάζει το ανώτατο όριο της κατηγορίας.



Αν πρέπει να γκρινιάζουμε, να σημειώσουμε ότι θα θέλαμε περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Όμως και για άλλα καινούργια μοντέλα έχουμε την ίδια παρατήρηση. Βλέπετε, οι σχεδιαστές αυτοκινήτων της κατηγορίας Β, προσπαθούν αν συνδυάσουν τα πάντα σε ένα περιορισμένο χώρο. Φροντίζουν οδηγός και συνοδηγός να κάθονται άνετα, κλέβουν χώρο από τους πίσω επιβάτες και στριμώχνουν κάθε χιλιοστό στον αποθηκευτικό χώρο. Δεν γίνεται όλοι οι επιμέρους τομείς να είναι μεγάλοι σε ένα τόσο μικρό χώρο.

Το μοτέρ βενζίνης δεν πήρε μπροστά μόλις πατήσαμε το μπουτόν γιατί η μπαταρία ήταν γεμάτη οπότε ενεργοποιήθηκε αυτόματα ο ηλεκτρικός κινητήρας. Η κίνηση με την ηλεκτρική ενέργεια είναι απολαυστική, ικανοποιεί την προσπάθεια μας να μειώσουμε τους ρύπους και νοιώθουμε την χαρά της τσέπης μας που γλύτωσε την δαπάνη για τα καύσιμα σε μια απόσταση περίπου 30 χλμ.

Μόλις οι μπαταρίες άδειασαν, αυτόματα χωρίς κραδασμούς και παρατράγουδα, πήρε μπροστά ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας.

Και τα δυο μοτέρ αποδίδουν 116 ίππους. Σε κάθε είδους διαδρομή η κίνηση είναι ευχάριστη. Η ενέργεια ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 9,7΄΄. Προσέξαμε το γκάζι και κατεβάσαμε την κατανάλωση στα 5,5 λίτρα/100χλμ. Αναβαθμισμένη η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου CVT. Έχει μειωθεί σημαντικά ο θόρυβος όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι για να δοθεί η μέγιστη ισχύς.

Από 13.770 ευρώ, 21.340 ευρώ(Bi Tone 1.5 HDF 116 CVT).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ποιος είπε ότι δεν έχουν φτιαχτεί ακόμα μηχανές του χρόνου; Ήδη υπάρχουν. Λέγονται βιβλία."

Robert Benchley, Αμερικανός αρθρογράφος

  • 532 — Καταστέλλεται η Στάση του Νίκα.
    1823 — Το Ναύπλιο ορίζεται έδρα της ελληνικής κυβέρνησης.
    1896 — Γίνεται η παρουσίαση της πρώτης μηχανής ακτινών Χ στη Νέα Υόρκη.
    1923 — Η Ελλάδα γίνεται η τελευταία χώρα που υιοθετεί το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Τίθεται σε ισχύ την 16η Φεβρουαρίου, η οποία γίνεται η 1η Μαρτίου με το νέο ημερολόγιο.
    1965 — Η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ παντρεύονται στους Δελφούς.
    1996 — Ο Κώστας Σημίτης εκλέγεται πρωθυπουργός, με 86 έναντι 75 ψήφους του Άκη Τσοχατζόπουλου, στο δεύτερο γύρο της ψηφοφορίας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ.

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v