Άλλη ράτσα οι Ευρωπαίοι οδηγοί

Ο ευρωπαίος οδηγός έχει ιδιαίτερο ταπεραμέντο στο δρόμο, το ίδιο και η νέα Mustang.
Άλλη ράτσα οι Ευρωπαίοι οδηγοί

Είμαστε απαιτητικοί στην οδήγηση. Θέλουμε να νοιώθουμε σε όλο το σώμα μας την σχέση που έχουμε με το αυτοκίνητο. Να στρίβει και να μας συναρπάζει. Να επιταχύνει και να χάνουμε την λαλιά μας. Να φρενάρει σαν αλεξίπτωτο και όταν χαλαρώνουμε ακούγοντας τα αθάνατα ροκ τραγούδια να μας πηγαίνει νωχελικά στο αγαπημένο μας σημείο.

Ταμπεραμέντο, άποψη, ευαισθησίες

Είμαστε άλλη ράτσα και στην οδήγηση. Έχουμε ταμπεραμέντο, άποψη, αυξημένη περιέργεια και ευαισθησίες.

Από την πρώτη στιγμή που θα καθίσουμε στη θέση του οδηγού, αρχίζουμε τις παρατηρήσεις. Αυτός ο διακόπτης θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο δεξιά. Το ταμπλό να είχε δερμάτινη επένδυση. Τα κουμπιά να ήταν αφής.

Όταν όμως πάρει μπροστά ο κινητήρα τα ξεχνάμε όλα.



Όπως οι διαιτολόγοι

Η Ford, ψάχνει την σχέση της με τον οδηγό όπως οι διαιτολόγοι την επίδραση και μιας γουλιάς νερού στον οργανισμό μας και στη προσπάθεια που κάνουμε για να χάσουμε βάρος και να έχουμε μεγάλο ποσοστό ενέργειας και αργά τη νύχτα.

Δεν είναι τυχαίο ότι κατέχει τον τίτλο της πιο οδηγοκεντρικής μάρκας στις αυτοκινητοβιομηχανίες μαζικής παραγωγής. Στο άλλο στρατόπεδο στις πολυτελείς μάρκες τον αντίστοιχο τίτλο κρατά γερά η BMW.

Να αγαπήσουμε τρελά

Τώρα η Ford, έχει μπροστά της μια μεγάλη πρόκληση, να μας κάνει να αγαπήσουμε τρελά τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E. Ένα αυτοκίνητο που σπάει τους κανόνες με το χρονόμετρο, κορυφώνει την επίδραση της αδρεναλίνης και είναι η ‘’πρώτη μούρη στο δρόμο’’.

Και επειδή είμαστε άλλη ράτσα εμείς οι Ευρωπαίοι οδηγοί, λιώνει λάστιχα, σπάει μοτέρ και διαλύει αναρτήσεις σε δοκιμές για να βρει τον κατάλληλο συνδυασμό για τον καθορισμό της οδηγοκεντρικής συμπεριφοράς του καινοτομικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Δοκιμές σε παγωμένες λίμνες, καυτές ερήμους, ακόμα και σε προηγμένους προσομοιωτές. Οι ομάδες μηχανικών της Ford εργάστηκαν σε όλες τις συνθήκες και με όλα τα μέσα που διέθεταν προκειμένου να δημιουργήσουν μία πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach E που να προσφέρει στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο μία γνήσια οδηγική εμπειρία, ανάλογη του ονόματος Mustang.



Άραγε, τι είναι αυτό που κάνει τις καρδιές των Ευρωπαίων οδηγών να χτυπούν με «αγωνιστικούς ρυθμούς» και τι τους βοηθά να χαλαρώσουν; Αν μη τι άλλο, κανείς δεν γνωρίζει καλύτερα τους πελάτες της Ευρώπης από την ομάδα του κέντρου δοκιμών της Ford, στο Lommel του Βελγίου.

Χρησιμοποιώντας τις πίστες δοκιμών μήκους 100 km των εγκαταστάσεων του Lommel – που προσομοιώνουν ποικίλες οδικές επιφάνειες, από τους πλακόστρωτους δρόμους του Βελγίου μέχρι τα πέτρινα Γαλλικά καλντερίμια, και σε ορισμένες περιπτώσεις αντιγράφουν πιστά οδικές συνθήκες από χώρες όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία και η Ισπανία – οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή αίσθηση που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αγοραστών της Ευρώπης.

Η ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα της Mustang Mach-E είναι ακόμα πιο απαραίτητες όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες στους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους. Η αξιολόγηση της συμπεριφοράς του πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της Ford στο ταξίδι – όπως και η απουσία θορύβων στο εσωτερικό – πραγματοποιήθηκε στις Γερμανικές autobahns και στην πίστα μήκους 4,2 χλμ. του Lommel, όπου μπορούν να επιτευχθούν ταχύτητες της τάξης των 220 χλμ./ώρα.

Οι τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, όπως οι Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring1, μπορούν να ερμηνεύουν οδικά σήματα και σημάνσεις λωρίδων σε όλη την Ευρώπη, ώστε οι οδηγοί να απολαμβάνουν μία άνετη και ξεκούραστη εμπειρία, ανεξάρτητα από το πού ζουν, εργάζονται ή κάνουν τουρισμό.

Επιπλέον, η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει την σπορ απόκριση που αγαπούν οι Ευρωπαίοι οδηγοί. Το σύστημα τετρακίνησης (AWD) της Mustang Mach-E μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα και στους δύο άξονες για βελτιωμένη επιτάχυνση και οδική συμπεριφορά. Μάλιστα, οι μηχανικοί της Ford δοκίμασαν διεξοδικά το σύστημα, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι προσφέρει μια αίσθηση αντίστοιχη με εκείνης της πισωκίνητης Mustang σε όλες τις συνθήκες - από τη χιονισμένη Σκανδιναβία μέχρι την «θερμή» Ισπανία.

Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα σε διάφορα προφίλ οδήγησης, όπως τα Whisper, Active και Untamed. Κάθε προφίλ προσφέρει μοναδικές ρυθμίσεις για το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, την αίσθηση επιβράδυνσης, τον εσωτερικό φωτισμό της καμπίνας και τους ήχους του οχήματος, προσαρμόζοντας με τον τρόπο αυτό την εμπειρία στη διάθεση του οδηγού.

Σε πραγματικές συνθήκες, η έκδοση extended-range με σύστημα τετρακίνηση (AWD) και προβλεπόμενη αυτονομία 540 χλμ. στο πρωτόκολλο WLTP, ξεπέρασε τις προσδοκίες ενεργειακής απόδοσης διανύοντας χωρίς στάση μια διαδρομή μήκους 484 χλμ. από το Oslo μέχρι το Trondheim, με την μπαταρία στο τέλος του ταξιδιού να διατηρεί το 14% της πληρότητάς της σε ηλεκτρική ενέργεια.

Η Mustang Mach-E προβλέπεται να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο έως 610 χλμ. στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με τις τελευταίες δοκιμές, ο χρόνος φόρτισης έχει βελτιωθεί κατά 30% σε σχέση με τις πρώτες εκτιμήσεις. Η μπαταρία μπορεί μέσα σε 10 λεπτά να ανακτήσει ενέργεια για την κάλυψη 119 km χρησιμοποιώντας τους ταχυφορτιστές του δικτύου IONITY, στην έκδοση extended-range και πίσω κίνηση.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v