Κέρδισε μια δύσκολη μάχη το νέο Renault Clio

Το Renault Clio ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο σύνολο της ελληνικής αγοράς για τον Αύγουστο.
Κέρδισε μια δύσκολη μάχη το νέο Renault Clio
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής ενός νέου μοντέλου ξεκινά ο αγώνας αντοχής για την καθιέρωση του στη διεθνή αγορά.

Αξιοποιούνται όλες οι δυνατότητες και οι αρετές του κάθε αυτοκινήτου για να αποσπάσει το υψηλότερο δυνατό ποσοστό στη πίτα των πωλήσεων.

Η Renault, έχει αποδείξει εδώ και πολλές δεκαετίες ότι γνωρίζει την τέχνη της δημιουργίας μοντέλων υψηλών προδιαγραφών που προάγουν την γαλλική κουλτούρα για το αυτοκίνητο. Αναμφισβήτητα, ανάμεσα στις πιο μεγάλες της εμπορικές επιτυχίες πρωταγωνιστική θέση καταλαμβάνει το Clio και το ξαδελφάκι του, Captur - ένα SUV υψηλών προδιαγραφών, που έκανε το πανευρωπαϊκό του ντεμπούτο στην Αττική, σε μια εκδήλωση που πρόβαλε την χώρα μας σε όλο τον κόσμο.

Η νέα γενιά, πέμπτη στη σειρά, του δημοφιλούς supermini Clio, μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τις αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αλλά αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Όμως, το επίσης νέο Captur, παίρνει όλους τους επαίνους για την μοντέρνα σχεδίαση και την ισορροπία των όγκων. Με το χέρι στη καρδιά είναι μια κούκλα σε τέσσερις τροχούς!

Έχουμε οδηγήσει όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις της πέμπτης γενιάς του Renault Clio και το συμπέρασμα που βγάλαμε είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αξίζει τα λεφτά του και πως ανταποκρίνεται πλήρως στις νέες τάσεις για την οδηγική απόλαυση, άνεση, ασφάλεια, συνδεσιμότητα και περιβαλλοντική συμβατότητα.

Εκτιμούμε, ότι η επιτυχία του στη διεθνή αγορά δεν θα είναι μια δύσκολη επιχείρηση για την γαλλική φίρμα. Ήδη καταγραφεί εντυπωσιακή πορεία σε πολλές αγορές.

Στην Ελλάδα, το πρώτο μεγάλο «μπαμ», έγινε τον Αύγουστο, τον μήνα που έδειξε την δυναμική της η αγορά, παρά τις πληγές που της δημιούργησε η πανδημία.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκίνητών), τον φετινό Αύγουστο, το Renault Clio ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, με μερίδιο 7,43% και 513 ταξινομήσεις.

Επίσης, η μάρκα Renault κατέγραψε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μερίδιο της τελευταίας πενταετίας, με ποσοστό 9,4%, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση στη λίστα των πωλήσεων. Η Renault, πούλησε συνολικά 653 αυτοκίνητα τον Αύγουστο. Μερίδιο αγοράς 9,45%, έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ του 7,6% που είχε επιτύχει πριν από 5 χρόνια.

Πρόκειται για μια εξαιρετική επίδοση που δείχνει την δυναμική της γαλλικής φίρμας, αν δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες στη προβολή και στο επίσημο δίκτυο.

Με τον άφιξη του υβριδικού Renault Clio Hybrid αλλά και του Renault Captru Plug-In Hybrid, η γκάμα της Renault ενισχύεται περαιτέρω και συμβάλει στην ανάπτυξη της νέας ηλεκτροκίνητης εποχής.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v