Πάρε τηλέφωνο την Volvo

Η Volvo Car Hellas δημιούργησε μια νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της σε συνεργασία με την Cosmote e-Value.
Πάρε τηλέφωνο την Volvo
Η πλειονότητα των οδηγών έχει να διηγηθεί τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με τα call center των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων και άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μεταφορών.

Παρά το ενδιαφέρον των ευγενικών υπαλλήλων των τηλεφωνικών κέντρων συχνά δεν μπορείς να βρεις λύση στο πρόβλημα που σε απασχολεί ενώ αν τύχει να είσαι στο δρόμο τα νεύρα σου γίνονται χίλια κομματάκια.

Η Volvo Car Hellas, διδάσκει στους οδηγούς που εμπιστεύονται τα πολυτελή σουηδικά μοντέλα, τον σεβασμό στο περιβάλλον, την ασφαλή οδήγηση κα τον περιορισμό του άγχους. Παράλληλα εξελίσσει συνεχώς την διαδικασία για να ολοκληρωθούν γρήγορα οι εργασίες που απαιτούνται για την τεχνική υποστήριξη του ακριβού αυτοκινήτου.

Στη προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών του οδηγού αλλά και του υποψήφιου αγοραστή, δημιούργησε μια νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της σε συνεργασία με την Cosmote e-Value. Πλέον, η Volvo Car Hellas επικοινωνεί πιο άμεσα και αποτελεσματικά με τους πελάτες της, παρέχοντάς τους κορυφαίο επίπεδο εξυπηρέτησης. Το νέο υπερσύγχρονο call center ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Σεπτεμβρίου.

Η Volvo Car Hellas ανέθεσε το έργο του νέου της τηλεφωνικού κέντρου στην Cosmote e-Value μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center πάνω από 20 χρόνια στην Ελλάδα. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και καταρτισμένα στελέχη, η Cosmote e-Value προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.

Το νέο call center που σχεδιάστηκε ειδικά για τη Volvo Car Hellas εμπλουτίζει και βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εμπειρία επικοινωνίας που προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της. Αξιοποιώντας προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες, επιτρέπει την άμεση και απρόσκοπτη ανταπόκριση στα αιτήματα και τις ανάγκες όσων επικοινωνούν με τη Volvo.

Ο αριθμός τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα ισχύει από 1/9/2020 είναι 210-6241833.

Ο αριθμός τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη Volvo Assistance παραμένει ίδιος: 210-9988199

Το νέο υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο της Volvo Car Hellas εντάσσεται στο πλαίσιο δέσμης ενεργειών της εταιρείας που αποσκοπούν στην παροχή κορυφαίας εξυπηρέτησης στο κοινό. Ήδη, εδώ και μερικούς μήνες, στην ιστοσελίδα της εταιρείας λειτουργεί η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα Volvo Online Ordering, που ενισχύει την online εμπειρία άμεσης επαφής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης για τους υποψήφιους πελάτες της Volvo.

Facebook https://www.facebook.com/volvocargr

Instagram https://www.instagram.com/volvocargr/
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v