Η Hyundai προετοιμάζει το μέλλον του υδρογόνου

Η Hyundai, παρουσίασε λύσεις υδρογόνου και κινητικότητας κατά τη διάρκεια του H2 Mobility + Energy Show 2020 που πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα στην Κορέα.
Το HDC-6 NEPTUNE Concept, ένα βαρέως τύπου φορτηγό κυψελών καυσίμου με υδρογόνο κλάσης 8 και μια κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου καθώς και ένα μοντέλο κλίμακας του οικοσυστήματος έξυπνης κινητικότητας παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Το H2 Mobility + Energy Show παρέχει μια ολοκληρωμένη ματιά στο παγκόσμιο βιομηχανικό οικοσύστημα υδρογόνου, από την παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου έως τη μεταφορά και την κινητικότητα. Η Hyundai σχεδιάζει να δημιουργήσει επιχειρηματικές ευκαιρίες και ζήτηση για συστήματα κυψελών καυσίμου μέσω αλληλεπιδράσεων με κυβερνητικούς αξιωματούχους και εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας, ενισχύοντας την ηγετική της θέση στην κινητικότητα με υδρογόνο.
Η κορεάτικη μάρκα με το HDC-6 NEPTUNE σκοπεύει να επεκτείνει την ηγετική της θέση στην υδρογονοκίνηση, γεγονός που αναδεικνύει το όραμα της εταιρείας για τη δημιουργία ενός φορτηγού κυψελών υδρογόνου μηδενικών εκπομπών ρύπων και την καινοτομία της για φιλικά προς το περιβάλλον επαγγελματικά οχήματα.
Σχεδιάζει να λανσάρει το HDC-6 NEPTUNE μέσα στα επόμενα τρία έως τέσσερα χρόνια, αναπτύσσοντας ένα βελτιωμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υψηλότερης αντοχής και ισχύoς, ενδεδειγμένο για βαρέως τύπου φορτηγά.
Παράλληλα, η Hyundai κατά την διάρκεια της έκθεσης παρουσίασε μια κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου, υποδηλώνοντας τη δυνατότητα των συστημάτων κυψελών καυσίμου να επεκτείνουν τη χρήση τους και σε διαφορετικές βιομηχανίες.
Η κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου χρησιμοποιεί δύο στοίβες κυψελών καυσίμου, όπως επίσης το NEXO, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) στον κόσμο, παράγοντας μέγιστη ισχύ 160 kW. Η άφθονη ισχύ επιτρέπει στη γεννήτρια να χρησιμοποιείται σε διάφορες εφαρμογές, όπως φόρτιση δύο EVs ταυτόχρονα ή ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά. Η κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου αναδεικνύεται ως εναλλακτική καθαρή λύση έναντι των γεννητριών ντίζελ.
Την εμφάνισή του, επίσης, έκανε το κορυφαίο στον κλάδο NEXO FCEV με αυτονομία 609 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Το NEXO λανσαρίστηκε το 2018 και οι πωλήσεις του 2019 ανήλθαν περίπου στα 5.000 οχήματα κατακτώντας την κορυφή στις πωλήσεις των FCEV παγκοσμίως.