Πρωτοποριακή τεχνολογία: Ενσωμάτωση των μπαταριών στο σασί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Θα λύσει πολλά από τα προβλήματα που επιφέρουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι ογκώδεις και βαριές μπαταρίες.
Πρωτοποριακή τεχνολογία: Ενσωμάτωση των μπαταριών στο σασί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Ο όγκος και το βάρος των μπαταριών που χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δημιουργούν πολλά προβλήματα στους κατασκευαστές σε καίριους τομείς. Ειδικότερα, αυξάνουν το βάρος της συνολικής κατασκευής, είναι δύσκολη η επισκευή τους, η αντικατάσταση τμημάτων που παρουσιάζουν βλάβες και απαιτούνται ειδικές εργασίες για την ασφαλή απομάκρυνση τους πριν την καταστροφή του αυτοκινήτου στις μονάδες ανακύκλωσης.

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής μπαταριών CATL, που κατέχει ηγετική θέση στη παγκόσμια αγορά και τροφοδοτεί με μπαταρίες πολλές μάρκες μεταξύ των οποίων και ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει μια νέα καινοτομική τεχνολογία για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV).

Εργάζεται πάνω σε μια νέα τεχνολογία που θα επιτρέψει την ενσωμάτωση των μπαταριών στο σασί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, λύνοντας πολλά από τα προβλήματα που επιφέρουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι ογκώδεις και βαριές μπαταρίες, οι οποίες χρησιμοποιούνται τώρα.

Η ενσωμάτωση των κυψελών απευθείας στο πλαίσιο ενός ηλεκτρικού οχήματος θα επιτρέψει τη φόρτωση περισσότερων κυψελών σε ένα αυτοκίνητο και θα επεκτείνει την αυτονομία του. Έτσι θα μειωθεί η ανησυχία των υποψήφιων αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.



Με τη νέα τεχνολογία, τα EV θα μπορούσαν να έχουν αυτονομία άνω των 800 χλμ., δήλωσε ο πρόεδρος της CATL Zeng Yuqun σε συνέδριο βιομηχανικής βιομηχανίας στο Wuhan. Η εταιρεία που εδρεύει στο Ningde στοχεύει να λανσάρει την τεχνολογία πριν από το 2030.

Ο Zeng δεν είπε εάν η CATL συνεργάζεται ήδη με οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία για να εφαρμόσει αυτό το νέο σχέδιο.

Η CATL προμηθεύει με μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) την Tesla και πρόσφατα υπέγραψε συνεργασία με τη Honda. Παρέχει επίσης μπαταρίες στις Volkswagen και Daimler.

Μια τέτοια τεχνολογία θα επιτρέψει στους κατασκευαστές μπαταριών EV να συμμετάσχουν στη σχεδίαση οχημάτων από νωρίτερα στάδια. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες τείνουν προς το παρόν να προμηθεύονται μονάδες μπαταρίας από κατασκευαστές μπαταριών και στη συνέχεια να τις ταιριάζουν στον μηχανικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Η νέα τεχνολογία, δίνει ένα ακόμη πιο σημαντικό ρόλο στις εταιρείες κατασκευής μπαταριών και περιορίζει τα όρια της αποκλειστικότητας, που κρατάνε με κάθε τρόπο επτασφράγιστο μυστικό οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Ο Zeng, ο οποίος αναμένει ότι η αγορά EV της Ευρώπης θα ξεπεράσει την Κίνα φέτος επειδή η Κίνα έχει μειώσει τις επιδοτήσεις, δήλωσε ότι η CATL διερευνά την δημιουργία και νέων επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων της ανακύκλωσης μπαταριών και της αποθήκευσης ενέργειας.

Η CATL δήλωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει περίπου 2,73 δισεκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσει βασικούς πόρους και να επιταχύνει την παγκόσμια επέκταση της. Δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για τις επενδύσεις της.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v