Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπαταριών ενεργοποιούνται για τα πράσινα πακέτα

Λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και της ανάγκης για μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος, τα «πράσινα» πακέτα είναι εδώ.
Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπαταριών ενεργοποιούνται για τα πράσινα πακέτα
Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπαταριών προετοιμάζονται για να επωφεληθούν από τα τεράστια «πράσινα» πακέτα που ενεργοποίησαν οι κυβερνήσεις λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και της ανάγκης για μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος, αν και πολλοί αναγνωρίζουν ότι θα είναι δύσκολο να αντιμετωπίσουν τους ασιατικούς γίγαντες που κυριαρχούν στην αγορά.

Ενώ η Northvolt της Σουηδίας, και πιο πρόσφατα η Verkor της Γαλλίας, ετοιμάζονται για παραγωγή μεγάλης κλίμακας, άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες επικεντρώνονται σε εξειδικευμένες αγορές και νέες τεχνολογίες αντί να αναλαμβάνουν ρόλο στους τομείς όπου κινεζικές και νοτιοκορεατικές εταιρείες που έχουν ήδη μαζική παραγωγή μπαταριών που προορίζονται για ηλεκτρικά οχήματα (ΕV).

Από τον Έλληνα κατασκευαστή μπαταριών Sunlight έως τις νεοσύστατες εταιρείες όπως το InoBat Auto στη Σλοβακία και την Innolith της Ελβετίας, οι εταιρείες λένε ότι η πρόκληση της οικοδόμησης οικονομιών κλίμακας είναι πρώτος στόχος για να ανταγωνιστούν τους πρωταγωνιστές της αγοράς των μπαταριών.

«Έχοντας γίγαντες μπαταριών στην Ευρώπη, είναι ακόμα δυνατό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Sunlight, Lampros Bisalas. «Απλά πρέπει να τρέξουμε και να προχωρήσουμε και να καινοτομήσουμε γρηγορότερα από τους άλλους».

Το ελληνικό εργοστάσιο της Sunlight είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός μπαταριών μολύβδου στον κόσμο για αυτοματοποιημένα οχήματα, περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας και τώρα μετατοπίζεται σε μπαταρίες λιθίου.

Αλλά η Bisalas δεν ακολουθεί την αγορά EV που κυριαρχείται από την κινεζική εταιρεία CATL, την ιαπωνική Panasonic και τις νοτιοκορεατικες LG Chem, Samsung και SK Innovation.

Επικεντρώνεται στην παραγωγή λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP), ενός τύπου μπαταρίας κατάλληλο για περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα και ρομπότ που εκτελούν σύντομες εργασίες με διαλείμματα στο μεταξύ.

Από τότε που ξεκίνησε το European Battery Alliance το 2017, η Ευρώπη πιέζει τις τοπικές εταιρείες να αναπτύξουν μια βιομηχανία που στο μέλλον θα έχει μικρό αποτύπωμα σε άνθρακα και θα διασφαλίσει ότι η ευρωπαϊκή ήπειρος δεν θα εξαρτάται από εισαγόμενα προϊόντα και τεχνολογία.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v