Οι σταθμοί φόρτισης EV ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο παγκοσμίως

Η βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων έχει ήδη επιτύχει ένα από τα μεγαλύτερα ορόσημα μέχρι σήμερα
Οι σταθμοί φόρτισης EV ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο παγκοσμίως
Η βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων έχει ήδη επιτύχει ένα από τα μεγαλύτερα ορόσημα μέχρι σήμερα, καθώς ο αριθμός των δημόσιων βυσμάτων φόρτισης σε όλο τον κόσμο κυμαίνεται πάνω από το 1 εκατομμύριο.

Το όριο ξεπεράστηκε τον Μάιο, έχοντας διπλασιαστεί σε μόλις τρία χρόνια. Το μεγαλύτερο μέρος της νέας υποδομής έχει κατασκευαστεί στην Κίνα και την Ευρώπη. Η Βόρεια Αμερική, με πολύ λιγότερο ισχυρή δημόσια επιχορήγηση και υποστήριξη, παραμένει τρίτη στον αγώνα της ηλεκτρικής χρέωσης, αν και υπάρχει κάποια ελπίδα ότι ένα σχέδιο τόνωσης της αγοράς από την πανδημία, θα ενεργοποιήσει ένα νέο κύμα κατασκευής.

Μια παρέλαση νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων από μάρκες- όπως οι Ford, Rivian και Tesla - μπορεί επίσης να επιταχύνει τον ρυθμό των εγκαταστάσεων φορτιστών στις ΗΠΑ, όταν αυτά τα μοντέλα αρχίσουν να ξεκινούν από τις γραμμές συναρμολόγησης το επόμενο έτος. Και η GM αποφάσισε τελικά να επενδύσει σε σταθμούς φόρτισης, 24 χρόνια μετά την κατασκευή του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος.

Στις 14 Ιουλίου, ο υποψήφιος Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπάιντεν ανακοίνωσε ένα σχέδιο καθαρής ενέργειας ύψους 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένου ενός προγράμματος τύπου Cash-for-Clunkers που είχε σκοπό να ωθήσει τους ανθρώπους να ανταλλάσσουν τα παλαιά οχήματα τους με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μοντελα που καταναλώνουν φυσικό αέριο.

Η Κίνα παραμένει η πιο επιθετική στην εκκίνηση της οικονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων της. Η υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνεται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου.

Στην Ευρώπη, η Γαλλία κατέχει ηγετική θέση στις επενδύσεις της στο δίκτυο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε πρόσφατα έναν στόχο 1 εκατομμυρίου δημόσιων φορτιστών έως το 2025.

Το Bloomberg αναμένει ότι ένα στα 10 οχήματα που αγοράστηκαν το 2025 θα τροφοδοτείται με μπαταρία και έως το 2040, ο κόσμος θα χρειαστεί περίπου 12 εκατομμύρια δημόσια σημεία φόρτισης και σχεδόν 400 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται για υποδομή. Φυσικά, ο αριθμός των απαιτούμενων σταθμών φόρτισης εξαρτώνται τελικά από τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων που αγοράζονται και αντίστροφα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v