Κινητήρας διαμάντι στο Honda CR-V

O πανίσχυρος βενζινοκινητήρας του νέου μοντέλου της Honda προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό ισχύος και απόδοσης.
Κινητήρας διαμάντι στο Honda CR-V

Mε ισχυρό βενζινοκινητήρα, εξοπλίζεται το Honda CR-V. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται, ο βενζινοκινητήρας 1.5 VTEC TURBO της Honda που έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Προσφέρει έναν αξιοσημείωτο και κορυφαίο συνδυασμό ισχύος και απόδοσης και περιλαμβάνει πολυάριθμες τεχνολογίες.

Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. για τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 22,6 χλγμ. μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.α.λ. για το 6MT και 24,8 χλγμ. μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. για το CVT.

Προσφέρει κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του. Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 γραμ./χλμ. για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 γραμ./χλμ. για το 6MT AWD μοντέλο και 158 γραμ./χλμ. για εκδόσεις εφοδιασμένες με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3 λίτρα/100χλμ. για το 6MT FWD, 6,4 λίτρα /100 χλμ. για το 6MT AWD και 6,8 λίτρα/100χλμ. για την έκδοση CVT AWD.



Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3΄΄, τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα.

Προηγμένες τεχνολογίες στη μονάδα VTEC TURBO βελτιστοποιούν την ισχύ και την απόδοση, βελτιώνοντας την απόκριση κα μειώνοντας παράλληλα την εσωτερική τριβή και το βάρος.

Το σύστημα Dual-VTC μεταβάλλει το χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής ανεξάρτητα και συνεχώς για βελτιστοποιημένη καύση σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Η επικάλυψη των βαλβίδων μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί, ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα , για αύξηση της κινητήριας ισχύος, της απόκρισης ή της απόδοσης, ανάλογα με τις απαιτήσεις.

Υπερτροφοδότης μονής εισαγωγής και χαμηλής αδρανείας με ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate)

Συγκριτικά με άλλους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρού κυβισμού που κυκλοφορούν στην αγορά, ο υπερτροφοδότης του VTEC TURBO είναι πιο συμπαγής, με τουρμπίνα μικρής διαμέτρου. Αυτό είναι επιβεβλημένο για μέγιστη απόκριση. Η σχεδίαση του κελύφους μονής εισαγωγής βοηθά τον υπερτροφοδότη να παράγει πίεση υπερπλήρωσης ακόμα και σε σχετικά μικρά πατήματα του γκαζιού και στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, η ηλεκτρική ενεργοποίηση της wastegate επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v