Νέο εξηλεκτρισμένο Focus EcoBoost Hybrid για χαμηλότερη κατανάλωση

Η Ford λανσάρει το ανανεωμένο Focus EcoBoost Hybrid με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για βελτιωμένη κατανάλωση.
Νέο εξηλεκτρισμένο Focus EcoBoost Hybrid για χαμηλότερη κατανάλωση

Η ήπια υβριδική τεχνολογία είναι η πρώτη επιλογή μεγάλης μερίδας κατασκευαστών αυτοκινήτων για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους, χωρίς να επιβαρύνουν τα μοντέλα τους με το βάρος των μεγάλων μπαταριών που περιλαμβάνουν οι πλήρεις υβριδικές προτάσεις. Επίσης, μειώνουν σημαντικά και το κόστος κατασκευής των αυτοκινήτων που φέρουν το ήπιο υβριδικό σύστημα, λόγω της περιορισμένης αξίας των αντίστοιχων συστημάτων που εύκολα τοποθετούνται σε κάθε μοντέλο.

Η Ford λανσάρει το ανανεωμένο Focus EcoBoost Hybrid. Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48-volt, του κινητήρα βελτιώνει την κατανάλωση με την αρωγή της τεχνολογίας απενεργοποίησης κυλίνδρου και ενισχύει τις επιδόσεις. Προσφέρει 17% βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την άνεση και τη συνδεσιμότητα.



Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt επιτρέπει στο ανανεωμένο Focus 1.0 EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 γραμ. CO2 /χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. H βελτίωση στην οικονομία καυσίμου φθάνει έως και το 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (NEDC).

Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το Focus προσφέρει μία πιο premium εμπειρία οδήγησης, χάρη στο νέο πίνακα οργάνων LCD των 12,3 ιντσών τεχνολογίας “true colour”, αλλά και βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εμπειρία ιδιοκτησίας, χάρη στο στάνταρ μόντεμ FordPass Connect – συμπεριλαμβανομένου του καινοτόμου Local Hazard Information που θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3, το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.

Η πολυσυλλεκτική οικογένεια του Focus περιλαμβάνει το κομψό Focus Titanium, το εμπνευσμένο από SUV μοντέλα Focus Active, το σπορ Focus ST-Line και το πολυτελές Focus Vignale, σε πεντάθυρα και station wagon αμαξώματα, ανάλογα με την έκδοση. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid διατίθενται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου.

Το Focus έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια των επιβατικών μοντέλων Puma, Kuga και Fiesta, καθώς φυσικά και σε εκείνη των επαγγελματικών Transit και Transit Custom, που διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία έχει ως στόχο της τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου. Η Ford έχει δεσμευτεί να προσφέρει μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε επιβατικό μοντέλο που θα παρουσιάζει στην Ευρώπη. Η γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων που θα πωλούνται στη γηραιά ήπειρο θα απαριθμεί 18 μοντέλα μέχρι το τέλος του 2021 και θα περιλαμβάνει ήπια υβριδικά (mild hybrid), πλήρως υβριδικά (full hybrid), plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.

Υψηλή απόδοση

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2.000 κ.εκ. βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου (NEDC).

Διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 125 ίππων, ο κινητήρας EcoBoost Hybrid αντικαθιστά το στάνταρ εναλλάκτη του 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας των 48-volt κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού επέτρεψε την ενσωμάτωση του ήπιου υβριδικού συστήματος κίνησης χωρίς να πλήττεται η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω της διαρκούς συνεργασίας του με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή επιπλέον ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, αλλά και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου ώστε να προσδιορίζει με το βέλτιστο τρόπο τόσο το πότε και το πώς θα φορτίζεται η μπαταρία, όσο και το πότε θα χρησιμοποιείται η αποθηκευμένη σε αυτή ενέργεια.

Δείτε στο βίντεο πώς λειτουργεί το σύστημα mHybrid εδώ:

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v