Test Drive νέο Hyundai i10 1.2 84 ίππων: Το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο πόλης!

Το νέο μοντέλο της φίρμας είναι το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο πόλης που υπάρχει τώρα στην αγορά, με πρωτόγνωρη στιβαρότητα για την κατηγορία του.
Test Drive νέο Hyundai i10 1.2 84 ίππων: Το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο πόλης!

Test Drive

Το κύριο ερώτημα που θέτει ο υποψήφιος αγοραστής ενός αυτοκινήτου πόλης, έχει σχέση με την πραγματική αξία και τις ικανότητες του μοντέλου που θα αποτελέσει τον πιο στενό του συνεργάτη στη καθημερινή του σχέση με το τετράτροχο.

Τα  αυτοκίνητα πόλης κατέχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά και είναι τα ενδεδειγμένα για την χρήση εντός του αστικού περιβάλλοντος, λόγω του μικρού όγκου τους και των περιορισμένων εκπομπών ρύπων που εκπέμπουν, αλλά η πλειονότητα τους, στερούνται της στιβαρότητας και της αίσθησης ασφάλειας, στοιχεία τα οποία παρέχουν τα μεγαλύτερα αλλά ακριβότερα και πιο ενεργοβόρα μοντέλα.

Η Hyundai, στη προσπάθεια της να αναπτύξει περαιτέρω την γκάμα της, λανσάροντας καινοτομικά μοντέλα και να αναδείξει περισσότερο τις ικανότητες της, δημιούργησε τη νέα γενιά του i10.

Οι αναγνώστες μας που προτιμούν τα ευρωπαϊκά και ιαπωνικά αυτοκίνητα, ίσως προβληματιστούν και να αναθεωρήσουν την άποψη τους για τα κορεάτικα μοντέλα όταν διαβάσουν τις εντυπώσεις μας από την δοκιμή μεγάλης διάρκειας, που κάναμε με τη νέα γενιά του i10.



Τους διαβεβαιώνουμε όμως ότι πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο πόλης που υπάρχει τώρα στην αγορά, με πρωτόγνωρη στιβαρότητα για την κατηγορία του καθώς και την πιο καλή οδική συμπεριφορά. Αν θέλουμε να είμαστε πιο ακριβείς στη καταγραφή των εντυπώσεων μας από την δοκιμή μεγάλης διάρκειας, θα σημειώσουμε ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης αυτή την στιγμή.

Θα ξεκινήσουμε την καταγραφή των εντυπώσεων μας από το νέο i10, με την αξιολόγηση του πιο δύσκολου τομέα για κάθε αυτοκίνητο και το πιο αδύνατο σημείο όλων των μικρών αυτοκινήτων, την οδική συμπεριφορά.

Το νεότερο μέλος της οικογένειας της Hyundai, δεν έχει αντίπαλο στο δρόμο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα, επιβεβαιώσαμε την άποψη μας που είχαμε αρχικά καταγράψει στη παγκόσμια παρουσίαση του αυτοκινήτου στη Πορτογαλία. Με δυο λόγια είναι ένα τρένο για την πόλη.

Οι μηχανικοί έκαναν εξαιρετική δουλειά και το νέο αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό. Πατά με αποφασιστικότητα, συγχωρεί λάθη και δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το πιέσαμε σε διαδρομές με συνεχείς στροφές και μας άρεσε ο τρόπος που αντιμετωπίζει τις κλίσεις, την αλλαγή κατεύθυνσης και την μετατόπιση του φερόμενου φορτίου. Αν το τιμόνι είχε λιγότερη υποβοήθηση θα ανταγωνιζόταν και τα supermini. Ξεπερνά τις εγκάρσιες ανωμαλίες με επιτυχία και δεν παρατηρήσαμε έντονες αντιδράσεις από τον πίσω άξονα. Παραλίγο όμως να παρασυρθούμε και να ξεχάσουμε ότι είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.

Στη πόλη, είναι ευέλικτο, παρκάρει εύκολα και καλύπτει απόλυτα τις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων. Το νέο Hyundai i10, μήκους 3,67 μ., είναι στιβαρό, ασφαλές και με πρωτόγνωρη ποιότητα κύλισης.



Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ. συνδυάζεται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι 84 ίπποι, είναι μια επαρκής απόδοση για το αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Το μοτέρ, κινεί αξιοπρεπώς το νέο i10 αλλά, όπως είναι αναμενόμενο, δεν βάζει φωτιά στο δρόμο.

Οι επιδόσεις θυσιάστηκαν στο βωμό της κατανάλωσης (0-100 χλμ./ώρα 12,6´´, τελική ταχύτητα 171 χλμ./ώρα). Όσο και αν το πιέσαμε, το μόνο που καταφέραμε ήταν να ανεβάσουμε την κατανάλωση και να νοιώσουμε τον έντονο θόρυβο από την λειτουργία του.

Ακολουθώντας τον ρυθμό του, κινηθήκαμε σβέλτα ακόμη και στην εθνική οδό. Κατεβάσαμε τη μέση κατανάλωση στα 6 λίτρα/100χλμ.

Η μοντέρνα άποψη είναι το κύριο χαρακτηριστικό της εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης. Εκτιμούμε ότι θα προσελκύσει και τους νέους σε ηλικία υποψήφιους αγοραστές, που προτιμούν τα ευρωπαϊκά μοντέλα.

Οι εσωτερικοί χώροι είναι οι μεγαλύτεροι στη κατηγορία για τέσσερις ενήλικες. Καλός και ο αποθηκευτικός χώρος στα 250 λίτρα. Οι ρυθμίσεις στη θέση οδήγησης δεν ταιριάζουν στο δικό μας σωματότυπο. Επίσης, το τιμόνι στερείται της απαραίτητης ρύθμισης μέσα - έξω.

Είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας, με στάνταρ πακέτο ασφάλειας(LKA, LDWS, FCA (city, urban, pedestrian), DAW, HBA και E-call. Υπερέχει και στη συνδεσιμότητα, διαθέτει την μεγαλύτερη οθόνη αφής 8” με Apple Car Play και Android Auto. Η κάμερα οπισθοπορείας προβάλλει τις γραμμές κατεύθυνσης που αλλάζουν καθώς στρίβουμε το τιμόνι. Θύρα USB ταχείας φόρτισης κινητού.

Το πιο πλήρες και αξιόλογο μοντέλο της κατηγορίας των μίνι, με εξαιρετική σχέση value for money, προβλέπουμε ότι θα κατακτήσει την πρώτη θέση στη κατηγορία του. Κοστίζει 11.750 ευρώ, Με κινητήρα 1.0 τρικύλινδρο 67 ίππων πωλείται προς 11.190 ευρώ.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v