Πάρε το ηλεκτρικό scooter

Το MÓ eScooter 125, η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Seat κάνει τους δρόμους των πόλεων απλούστερους και πιο βολικούς.
Πάρε το ηλεκτρικό scooter
H αστική κινητικότητα αλλάζει και η Seat θέλει να προσφέρει λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πόλεων και των πολιτών. Και με την παγκόσμια πρεμιέρα των Seat MÓ eScooter 125 και MÓ eKickScooter 65, η μάρκα ενισχύει τη δέσμευση της για την αστική κινητικότητα.

Τα οχήματα προσφέρουν διαφορετικές προσεγγίσεις στην κινητικότητα, αλλά επισημαίνουν την αλλαγή του τρόπου των μετακινήσεων στις πόλεις και τις διαφορετικές προσεγγίσεις που απαιτούνται στο σύγχρονο κόσμο, όπου κάποιες φορές τα κλασικά οχήματα δεν ταιριάζουν στον τρόπο ζωής των ανθρώπων.

Το MÓ eScooter 125, η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της μάρκας, καθιστά τους δρόμους των πόλεων απλούστερους και πιο βολικούς και καταρρίπτει τα στερεότυπα που περιβάλλουν τις παραδοσιακές μοτοσυκλέτες. Ο προηγμένος ηλεκτρικός κινητήρας που διαθέτει, ταιριάζει καλύτερα σε έναν κόσμο που εξελίσσεται και απομακρύνεται από το συμβατικό.

Και ενώ η Seat  παραμένει αφοσιωμένη στην κατασκευή οχημάτων, το MÓ eKickScooter 65 ανοίγει νέες ευκαιρίες, ανταποκρινόμενο σε μία από τις σημαντικότερες τάσεις κινητικότητας του μέλλοντος: τη συνεργατική οικονομία και οικονομία του διαμοιρασμού. Παράλληλα, και οι ιδιώτες χρήστες καλύπτονται από το νέο  MÓ eKickScooter 65, καθώς και από το ήδη υπάρχον και επιτυχημένο MÓ eKickScooter 25 (γνωστό και ως SEAT EXS KickScooter).

Seat MÓ eScooter 125

Η παγκόσμια πρεμιέρα του MÓ eScooter 125 φανερώνει την τόλμη και την αποφασιστικότητα της μάρκας να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών καθώς προσπαθούν να μετακινηθούν στους αστικούς δρόμους. Κάτω από την μοντέρνα, συμπαγή σχεδίαση του είναι ένα δίτροχο όχημα ειδικά σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες μιας προσιτής και βολικής μετακίνησης.

Στον πίσω τροχό είναι ενσωματωμένος ένας ηλεκτρικός κινητήρας 9kW (peak power) - ισοδύναμος με μια μοτοσικλέτα 125 κ.εκ. -, που παράγει ροπή 24,4 χλγμ., προσδίδοντας τελική ταχύτητα έως και 95 χλμ./ώρα, αλλά το πιο σημαντικό είναι η επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Προσφέρει δυναμική που το κάνει να ξεχωρίζει στην αγορά, με ποικιλία στυλ οδήγησης: City, Sport και Eco, καθώς και μια όπισθεν για να κάνει τους ελιγμούς απλούστερους. Αυτονομία έως 125 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 5,6kWh που σημαίνει ότι, με βάση τα τυπικά επίπεδα ιδιωτικής χρήσης, το όχημα χρειάζεται φόρτιση μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στους σταθμούς φόρτισης, αλλά μπορεί επίσης και να συνδεθεί σε πρίζα οικιακού ρεύματος.

Seat MÓ eKickScooter 65

Η ζήτηση κινητικότητας τελευταίου μιλίου αυξάνεται πολύ καθώς οι πόλεις γίνονται όλο και πιο συνωστισμένες και η κυκλοφορία στους δρόμους όλο και πιο δύσκολη. Η παρουσίαση του MÓ eKickScooter 65 βασίζεται στην επιθυμία της SEAT να προσφέρει λύσεις σε όλους τους πελάτες.

Τα εμπρός και πίσω φώτα, το φως φρένων και το πλευρικό/οπίσθιο φλας αυξάνουν την ορατότητα, ενώ το μπροστινό ηλεκτρονικό φρένο και το πίσω ταμπούρο βελτιώνουν την ασφάλεια. Το MÓ eKickScooter 65 θα είναι διαθέσιμο στο αποκλειστικό ματ χρώμα Daring Red.

Είναι ένα από τα πιο ισχυρά eKickScooter στην αγορά, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για να αντέξει: η εμβέλεια του αυξάνεται στα 65 χλμ. λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας 551Wh. Για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς σε ορισμένες αγορές και ιδιαίτερα στη Γερμανία - μία από τις αυστηρότερες χώρες όσον αφορά τους κανονισμούς eKickScooter, το MÓ eKickScooter 65 έχει μέγιστη ταχύτητα 20 χλμ./ώρα. Προσφέρει ονομαστική ισχύ 350 W, αρκετή ενέργεια για να αναρριχηθεί σε κλίση έως και 20 μοίρες.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v