Νέος CEO στη VW

Ο Ραλφ Μπραντστέτερ θα είναι από την 1η Ιουλίου ο νέος επικεφαλής της γερμανικής βιομηχανίας.
Νέος CEO στη VW
Η Volkswagen απέκτησε νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο. Τη θέση του Χέρμπερτ Ντις κατέλαβε ο Ραλφ Μπράντστετερ, για να ηγηθεί των προσπαθειών μείωσης του κόστους στα μεγαλύτερα εργοστάσια της εταιρείας στη Γερμανία.

Ο ανασχηματισμός της διοίκησης πραγματοποιείται μετά από εβδομάδες διαμάχης μεταξύ των ισχυρών ηγετικών και διευθυντικών στελεχών της Volkswagen για το ρυθμό και την κλίμακα των σχεδίων μείωσης του κόστους για την απελευθέρωση πόρων για μια ριζική στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι ο Ραλφ Μπράντστετερ, θα αναλάβει την 1η Ιουλίου για να δώσει στον Ντις, που παραμένει διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, περισσότερο περιθώριο για τη διαχείριση της υπόλοιπης εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει μάρκες όπως Audi, Bentley, Skoda, Lamborghini και Porsche.

«Ο Ραλφ Μπράντστετερ είναι ένας από τους πιο έμπειρους διευθυντές της εταιρείας», δήλωσε ο Ντις. «Ως εκ τούτου, είμαι πολύ χαρούμενος που θα προχωρήσει την ανάπτυξη της μάρκας ως CEO».

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι ο Ντις διατήρησε τη γενική ευθύνη για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Volkswagen και ότι ο ανασχηματισμός της διαχείρισης έχει επίσης σαν αποτέλεσμα την αποχώρηση του προϊσταμένου προμηθειών και εξαρτημάτων Στέφαν Σόμερ.

Ο Σόμερ προσχώρησε στη VW το 2018 και επέβλεψε φιλόδοξα σχέδια προμηθειών, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής μεγάλων εργοστασίων για να τροφοδοτήσει τη μετατόπιση της Volkswagen, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπισε προβλήματα συμφόρησης.

Ο Ντις, προσπαθεί να πείσει τους ισχυρούς ηγέτες της εταιρείας, που ελέγχουν εννέα από τις 19 έδρες στο εποπτικό συμβούλιο, να συμφωνήσουν σε οδυνηρές περικοπές δαπανών.

Οι εξοικονομήσεις έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην επένδυση ύψους 34 δισεκατομμυρίων ευρώ  για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκίνητων και 50 δισεκατομμυρίων ευρώ για προμήθεια μπαταριών κατάλληλων για τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV).

Ο Ντις δέχθηκε επίσης κριτική μετά την αναστολή των πωλήσεων του νέου Volkswagen Golf, λόγω  δυσλειτουργιών του λογισμικού, σε μια εποχή που η εταιρεία ετοιμάζεται να παράγει μαζικά το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο ID.3.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v