Σε νέο επίπεδο η φροντίδα της Karenta

Η εταιρεία παρέχει τεχνική υποστήριξη για κάθε τι που θα προκύψει στα οχήματα του γκρουπ VW.
Σε νέο επίπεδο η φροντίδα της Karenta
Όλα τα αυτοκίνητα ακόμη και τα «αριστουργήματα» του γκρουπ VW, έχουν ανάγκη από συντήρηση. Εγγυημένη τεχνική υποστήριξη για κάθε τι που θα προκύψει στο γερμανικό αυτοκίνητο παρέχει η Karenta. Πρόκειται για την μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο του After Sales στην Ελλάδα.

Ανήκει στον όμιλο της Kosmocar και συμπλήρωσε 45 χρόνια παρουσίας στον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Είναι Εξουσιοδοτημένος Έμπορος και Συνεργάτης Service Volkswagen, Audi, Skoda και Volkswagen Επαγγελματικά Αυτοκίνητα. Με 340 εξειδικευμένους υπαλλήλους, με πιστοποιημένες μονάδες πώλησης και service κατά το Διεθνές Πρότυπο Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και σύμφωνα με το σύστημα συνδετικής πιστοποίησης του Volkswagen Group, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις.

Το Δίκτυο Karenta αριθμεί 30 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά. Εκτός από την τεχνική υποστήριξη, παρέχει πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων μεσώ του δικτύου της, πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις εκθέσεις πιστοποιημένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων KARENTA DAS WELTAUTO και KARENTA AUDI APPROVED.

«Η κυρίαρχη θέση της Karenta, στη τεχνική υποστήριξη των αυτοκινήτων του γκρουπ VW, κατακτήθηκε μετά από την εφαρμογή καινοτομικών προγραμμάτων και υπηρεσιών, τόνισε ο κ. Διονύσης Μπατιστάτος Διευθύνων Σύμβουλος της Karenta. Στο τμήμα After Sales της εταιρείας μας απασχολούνται 220 τεχνίτες που εκπαιδεύονται συνεχώς για όλα τα νέα συστήματα και τις τελευταίες τεχνολογίες που λανσάρει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου.»

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τον Ιούνιο παρατηρείται μεγάλη αύξηση των αιτημάτων για συντήρηση των αυτοκινήτων σε όλα τα συνέργεια. Μάλιστα εκτιμάται ότι τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού, ο τζίρος της Karenta θα αυξηθεί σημαντικά και θα πλησιάσει το 90% του τζίρου που σημειώθηκε τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

«Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν όλες οι εταιρείες κατά την διάρκεια της καραντίνας, αποφασίσαμε να μην απολύσουμε κανένα υπάλληλο μας και να διατηρήσουμε ακέραια την δομή της λειτουργία μας, έχοντας εμπιστοσύνη στη προτίμηση των ιδιοκτήτων αυτοκινήτων του γκρουπ VW», τόνισε ο κ. Διονύσης Μπατιστάτος  

Οι υπάλληλοι της Karenta, διαχειρίζονται δεκάδες χιλιάδες κωδικούς μοντέλων, ανταλλακτικών και εξαρτημάτων. Εξυπηρετούν πάνω από 250 διαφορικά μοντέλα, κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και άλλων τμημάτων των αυτοκινήτων του γκρουπ.

Η Karenta, κατέχει το 35% από την πίτα του After Sales όλων των μάρκων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το 55% στην Αττική.

"Για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια τους ιδιόκτητες των αυτοκινήτων Volkswagen, Audi και Skoda, αποφασίσαμε η Kerenta να διευρύνει το ωράριο λειτουργίας των Σημείων Τεχνικής Εξυπηρέτησης (Service). Πλέον είμαστε ανοιχτά κάθε ημέρα από τις 7 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα. Παρέχουμε νέα προγράμματα συντήρησης με μειωμένο κόστος και εγγυήσεις για την καλή λειτουργία", συμπλήρωσε ο κ. Διονύσης Μπατιστάτος.  

Ειδικότερα, με το διευρυμένο ωράριο, συμβάλλει η Karenta στην τήρηση των κανόνων κοινωνικής απόστασης που απαιτούνται για την φροντίδα της υγείας όλων μας και προσαρμόζει την διαδικασία παράδοσης και παραλαβής οχημάτων στις ανάγκες του πελάτη.

Τα καταστήματα λιανικής πώλησης αυτοκινήτων της Karenta λειτουργούν με κανονικό ωράριο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v