Αυτό είναι το Ford Puma για τις διακοπές!

Η γκάμα του ολοκαίνουργιου Ford Puma διευρύνεται με νέες εκδόσεις που φέρουν κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Αυτό είναι το Ford Puma για τις διακοπές!
Η άφιξη του Ιουνίου, είναι μια από τις σημαντικότερες στιγμές της χρονιάς, γιατί εντείνονται οι προετοιμασίες μας για τις καλοκαιρινές διακοπές.

Ακόμη και φέτος που οι διακοπές μας θα είναι διαφορετικές με πολλές προφυλάξεις και έχοντας σαν κύριο μέλημα την διατήρηση της υγείας μας, κάνουμε τον προγραμματισμό μας.

Η Ford, μας κάνει μια δελεαστική πρόταση για το αυτοκίνητο που θα μας μεταφέρει στην άλλη άκρη της πανέμορφης χώρας μας. Η γκάμα του ολοκαίνουργιου Ford Puma διευρύνεται με νέες εκδόσεις που φέρουν κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Επίσης, κάνει πρεμιέρα και το νέο Puma ST-Line Vignale, που ξεχειλίζει από πολυτέλεια και φινέτσα.

Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι την πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, συμπαγές crossover μοντέλο της.

Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5 EcoBlue ντίζελ κινητήρα της Ford που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale.

Για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Puma, η Ford έχει επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στις προηγμένες εγκαταστάσεις της στη Κραϊόβα της Ρουμανίας, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυσή της στην περιοχή σε περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ από το 2008.

Ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων

Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5 EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή CO2 από 99 γραμ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 3,8 λίτρα/100χλμ. στον κύκλο NEDC (από 118 γραμ./χλμ.  και 4,5 λίτρα/100χλμ. αντίστοιχα στον κύκλο WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 γραμ./χλμ. με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 λίτρα/100χλμ. στον κύκλο NEDC (από 137 γραμ./χλμ. και 6 λίτρα/100χλμ. στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις κορυφαίες επιδόσεις.

Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:

• 1.0 EcoBoost Hybrid 125: εκπομπή CO2 από 97 γραμ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,3 λίτρα/100χλμ. στον κύκλο NEDC (από 126 γραμ./χλμ. και 5,5 λίτρα/100χλμ. στον WLTP)

• 1.0L EcoBoost Hybrid 155: εκπομπή CO2 από 99 γραμ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,4 λίτρα/100χλμ. στον κύκλο NEDC (από 126 γραμ./χλμ. και 5,5 λίτρα/100χλμ. στον WLTP)

Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0 EcoBoost 125 προσφέρει εκπομπή CO2 από 103 γραμ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,5 λίτρα/100χλμ. στον κύκλο NEDC (131 γραμ./χλμ. και 5,7 λίτρα/100χλμ. στον WLTP).

Πολυτελές Puma ST-Line Vignale

Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma - Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X - περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους καινοτόμες τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect,* καθώς και την ευέλικτη λύση αποθήκευσης Ford MegaBox στο χώρο φόρτωσης, στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν μη σταθερά αντικείμενα ύψους έως 115 εκατ. – όπως γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ – σε κάθετη θέση.

Πριν από μερικές ημέρες, η Ford ανακοίνωσε ότι ένα νέο Puma ST, το οποίο φέρει την υπογραφή της Ford Performance, θα πλαισιώσει τη γκάμα αργότερα μέσα στη χρονιά.

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας  και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020.

Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v