Από 26.272 ευρώ το νέο Ford Kuga

Το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford διατίθεται στην ελληνική αγορά με πέντε επίπεδα εξοπλισμού.
Από 26.272 ευρώ το νέο Ford Kuga

Το 2020 είναι η χρονιά της Ford. Μετά το λανσάρισμα του νέου crossover Puma, ξεκινά η διάθεση στην ελληνική αγορά και του νέου SUV Kuga.

Πρώτο μέλημα της Ford και σε αυτά τα δυο ολοκαίνουργια μοντέλα της είναι η διατήρηση της οδηγοκεντρικής προσέγγισης, ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της φίρμας.

Παράλληλα, προσέδωσε όλα τα στοιχεία που αναζητά ο απαιτητικός οδηγός, όπως την εξαιρετική ποιότητα, τους μεγάλους χώρους, την άμεση πρόσβαση στα τελευταία συστήματα επικοινωνίας και συνδεσιμότητας καθώς και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει η υβριδική τεχνολογία.



Το νέο Kuga, είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford.

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού (Trend, Titanium, ST-Line, ST-LineX και Vignale), που συνδυάζονται με μία υπερ-πλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων. Αναλυτικότερα,  το νέο Ford Kuga διατίθεται στην Ελλάδα με:

-         Κινητήρα βενζίνης 1.5 EcoBoost 150 ιππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

-         Πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue 120 ιππων, 6-τάχυτο μηχανικό ή8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

-          Πετρελαιοκινητήρας 2.0 EcoBlue 190 ιππων, 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης EcoBoost είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο και διαθέτει ένα πλήθος από σύγχρονες τεχνολογίες όπως ο συνδυασμός άμεσου και έμμεσου ψεκασμού καυσίμου, ο ανεξάρτητος (διπλός) χρονισμός βαλβίδων και η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford – πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία  - που μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς.



Οι κινητήρες πετρελαίου EcoBlue της Ford προσφέρουν κορυφαία οικονομία, ενώ παράλληλα διαθέτουν ομαλή και αθόρυβη λειτουργία χάρη στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης που ανταποκρίνεται ταχύτερα και ψεκάζει το καύσιμο με μεγάλη ακρίβεια. Παράλληλα, ο υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας που είναι κατασκευασμένος από υλικά αεροδιαστημικής τεχνολογίας προσφέρει ταχύτερη, καλύτερα ελεγχόμενη απόκριση του turbo και ισχυρό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές.

Το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο Ford

Το νέο Kuga είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική (PHEV), ήπια υβριδική (mHEV) και πλήρως υβριδική (FHEV) τεχνολογία. Με τις πλήρως υβριδικές εκδόσεις να είναι διαθέσιμες αργότερα μέσα στη χρονιά, το νέο Kuga λανσάρεται στην ελληνική αγορά αρχικά ως:

-         Plug-in υβριδική έκδοση (PHEV) με τον βενζινοκινητήρα 2.5  Duratec 225 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

-         Ήπια υβριδική έκδοση (mHEV) με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue 150 ίππων, με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Το νέο Kuga Plug-In Hybrid αποδίδει 225 ίππους και προσφέρει αυτονομία κίνησης αμιγώς με το ηλεκτρικό μοτέρ για απόσταση έως 72 χλμ. NEDC (56 χλμ. WLTP). Παράλληλα, διαθέτει κατανάλωση από 1,2 λίτρα/100χλμ. NEDC (από 1,4 λίτρα/100χλμ.  WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 γραμ./χλμ.NEDC (από 32 γραμ./χλμ. WLTP). Η μπαταρία του συστήματος μπορεί να φορτιστεί πλήρως και με σύνδεση σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt σε λιγότερο από 6 ώρες.

Το ήπια υβριδικό Kuga αξιοποιεί την τεχνολογία mHEV της Ford συνδυάζοντάς τη με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue των 150 ίππων για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Η έκδοση EcoBlue Hybrid του νέου Ford Kuga χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη γεννήτρια ρεύματος η οποία είναι ταυτόχρονα και ηλεκτρικό μοτέρ που συνεπικουρεί στην κίνηση του αυτοκινήτου.



Βασικός εξοπλισμός έκδοσηςTrend: 6 αερόσακοι, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC (Electronic Stability Control) με έλεγχο πρόσφυσης Traction Control (TCS), Hill Start Assist& Lane Keeping Aid/Warning, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης – Collision Mitigation  System – με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών, σύστημα αυτόματης διακοπής/εκκίνησης κινητήρα – Auto-Start/Stop (εκτός του υβριδικού κινητήρα 2.5LDuratec 225 ίπποι PHEV), επιλογή Λειτουργίας Οδήγησης (SDM) με 5 διαφορετικά Drive Modes (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, δείκτης Eco Coach (οικονομικής/αποδοτικής οδήγησης), οθόνη οργάνων μονόχρωμη 4.2”, Trip Computer, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κουμπί εκκίνησης κινητήρα – Keyless Start, υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX στις εξωτερικές θέσεις του πίσω καθίσματος, σύστημα MyKey – παραμετροποίηση των λειτουργιών ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται, κάθισμα οδηγού 8 κατευθύνσεων, συνοδηγού 4 κατευθύνσεων, συρόμενο πίσω κάθισμα για ευελιξία ανάμεσα στον χώρο επιβατών και τον χώρο αποσκευών, εμπρός φώτα ημέρας LED, αυτόματοι εμπρός προβολείς, προβολείς ομίχλης, πίσω φώτα LED, Air Condition, σύστημα πλοήγησης, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8”, 6 ηχεία, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, Σύστημα Ford SYNC 3 µε Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, ανοικτή συνομιλία κινητού τηλεφώνου Bluetooth, 2 θύρες USB

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v