Πρώτη θέση στη λίστα

Η πανδημία κάποια στιγμή θα είναι μια άσχημη ανάμνηση. Η ζωή μας συνεχίζεται και πρέπει να κάνουμε όνειρα για την επόμενη ημέρα.
Στα πράγματα που θα θέλαμε να αποκτήσουμε - δεν έχει σημασία αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα - προσθέτουμε και τη νέα μοτοσυκλέτα της BMW. Για τους λάτρεις των οχημάτων με δυο τροχούς, ίσως να καταλάβει και την πρώτη θέση στις προτιμήσεις τους.
Με τη νέα R 18, η BMW Motorrad κάνει τώρα τη είσοδό της στην κατηγορία cruiser. Όπως καμία άλλη μοτοσικλέτα της οικογένειας BMW μέχρι σήμερα, η R 18 έχει βαθιές ρίζες στην παράδοση ιστορικών μοτοσυκλετών BMW – τόσο από τεχνικής όσο και από σχεδιαστικής άποψης.
Δανείζεται τεχνολογικά και οπτικά στοιχεία από διάσημα μοντέλα όπως η BMW R 5, αποφεύγοντας κάθε τι περιττό και παραμένοντας προσηλωμένη στις βασικές αξίες των μοτοσικλετών: ‘γνήσια’, τεχνολογικά απέριττη, με τον boxer κινητήρα στο επίκεντρο της οδηγικής απόλαυσης, σε συνδυασμό με ‘ευχάριστες δονήσεις’. Το πάντρεμα κλασικής σχεδίασης και ‘καθαρής’, σύγχρονης τεχνολογίας πέτυχε το στόχο που τέθηκε για την R 18 - τη δημιουργία μιας προηγμένης και ταυτόχρονα συναισθηματικής οδηγικής εμπειρίας.
Ο ισχυρότερος κινητήρας BMW boxer
Στην καρδιά της νέας BMW R 18 βρίσκεται ο νέος 2-κύλινδρος κινητήρας boxer – ο λεγόμενος “Big Boxer”. Τόσο η εντυπωσιακή εμφάνιση όσο και η τεχνολογία υποδηλώνουν μία συνέχεια των παραδοσιακών αερόψυκτων κινητήρων που προσφέρουν μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία από το 1923 όταν και ξεκίνησε η παραγωγή τους από την BMW Motorrad. Ο ισχυρότερος 2-κύλινδρος boxer κινητήρας σε επίπεδο μαζικής παραγωγής έχει κυβισμό 1.802 κ.εκ. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 91 ιππους στις 4.750 σ.α.λ. Από τις 2.000 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., πάνω από 15,2 χλγμ. ροπής είναι διαθέσιμα συνεχώς, και αυτή η ελκτική ισχύς συνδυάζεται με έναν ‘γεμάτο’, διαπεραστικό ήχο.
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
Το κεντρικό στοιχείο της ανάρτησης της νέας R 18 είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο δύο τμημάτων. Η σχεδίασή του συνεχίζει τη μακρά παράδοση της BMW Motorrad στο συγκεκριμένο τύπο πλαισίου. Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής ακόμα και σε ‘μη εμφανή’ σημεία όπως οι συγκολλήσεις μεταξύ ατσάλινων σωλήνων και χυτών ή σφυρήλατων εξαρτημάτων. Όπως στη θρυλική BMW R 5, το πίσω ψαλίδι – με παρόμοια σχεδίαση – περικλείει τον πίσω άξονα μετάδοσης με αυθεντικό στυλ μέσω βιδών έδρασης.
Η ανάρτηση σκόπιμα καταργεί τις επιλογές ηλεκτρονικής ρύθμισης. Αντί αυτών, ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο γόνατο ανάρτησης με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης ανάλογα με τη διαδρομή (έκταση, συμπίεση) διασφαλίζουν άριστο έλεγχο και οδηγική άνεση. Όπως στη θρυλική BMW R 5, τα καλάμια του τηλεσκοπικού πιρουνιού είναι καλυμμένα. Η διάμετρος της μπουκάλας του πιρουνιού είναι 49 χιλ., ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι 120 χιλ. μπροστά και 90 χιλ. πίσω. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω σε συνδυασμό με τετραπίστονες σταθερές δαγκάνες. Από την άλλη, οι ακτινωτοί τροχοί διασφαλίζουν μία εξαιρετικά κομψή εμφάνιση.
Τρία προγράμματα οδήγησης
Προσφέρει επίσης τρία στάνταρ προγράμματα οδήγησης “Rain”, “Roll” και “Rock” – κάτι ασυνήθιστο στην κατηγορία – ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται στις ατομικές απαιτήσεις του αναβάτη. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης αυτόματο σύστημα ελέγχου ευστάθειας ASC (Automatic Stability Control, με δυνατότητα απενεργοποίησης), που διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης. Επιπλέον, η νέα R 18 εφοδιάζεται στάνταρ με έλεγχο ροπής κινητήρα (MSR). Μεταξύ των άλλων διαθέσιμων επιλογών, η υποβοήθηση όπισθεν (reverse assist) διευκολύνει τους ελιγμούς, ενώ η λειτουργία Hill Start Control καθιστά ασφαλέστερη τις εκκινήσεις σε ανηφόρες.
Η νέα R 18 θα προσφέρεται σε όλο τον κόσμο στην αποκλειστική έκδοση R 18 First Edition από το λανσάρισμά της, ενώ ένα βασικό μοντέλο θα διατίθεται επιπρόσθετα σε ορισμένες αγορές. Αυτό συνδυάζει την εμφάνιση της R 18 με αποκλειστικά στοιχεία εξοπλισμού σε κλασικό μαύρο φινίρισμα με λευκά σιρίτια. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει πολυάριθμες χρωμιωμένες επιφάνειες ένα σήμα στη σέλα και χρωμιωμένο λογότυπο “First Edition” στα πλαϊνά καλύμματα.
Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της BMW R 18:
• Πάντρεμα εμβληματικής σχεδίασης και σύγχρονης τεχνολογίας με αυθεντικά υλικά.
• Ο μεγαλύτερος boxer στην ιστορία της BMW με χωρητικότητα 1802 κ.εκ.
• Ισχύς 91 ίπποι στις 4 750 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 15,2 χλγμ. στις 3 000 σ.α.λ.
• Ροπή πάνω από 15 χλγμ. συνεχώς διαθέσιμη μεταξύ 2.000 και 4. 000 σ.α.λ.
• Εκτεθειμένος άξονας τελικής μετάδοσης βασισμένος στο κλασικό μοντέλο.
• Περίτεχνο διπλό, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο.
• Πίσω ψαλίδι που περικλείει τον άξονα ως ένα άκαμπτο πλαίσιο.
• Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλυμμένα καλάμια και ανάρτηση cantilever με απόσβεση ανάλογη της διαδρομής.
• Αρμονική εργονομία για ξεκούραστη οδήγηση και βέλτιστο έλεγχο.
• Δισκόφρενα μπροστά και πίσω, με ακτινωτούς τροχούς.
• Προηγμένη τεχνολογία φώτων LED, σε κλασική ερμηνεία.
• Προσαρμοζόμενο φως στροφής για βελτιωμένο φωτισμό του δρόμου όταν η μοτοσυκλέτα στρίβει, ως εργοστασιακή επιλογή.
• Κλασικής σχεδίασης στρογγυλά όργανα με ενσωματωμένη οθόνη.
• Keyless Ride για εύκολη ενεργοποίηση λειτουργιών μέσω τηλεχειρισμού.
• Τρία στάνταρ προγράμματα οδήγησης, ASC και MSR.
• Reverse assist για άνετους ελιγμούς και Hill Start Control για εύκολη εκκίνηση σε κεκλιμένη επιφάνεια ως εργοστασιακές επιλογές.
• Η R 18 First Edition: αποκλειστική εμφάνιση με μοναδικό μοτίβο βαφής και χρώμιο.
• Εκτενής γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και Γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad και μία cool Ride & Style Collection.