Ένα ακόμη δυνατό όπλο της Hyundai

Η Hyundai, ποντάρει δυνατά στη νέα γενιά του i10, για να αυξήσει σε μεγάλο βαθμό το ποσοστό που κατέχει στα μικρά αυτοκίνητα πόλης.
Η τρίτη γενιά είχε πολλά πλεονεκτήματα και ήρθε στην αγορά την περίοδο που οι βασικοί ανταγωνιστές του αποχωρούν κυρίως για λόγους που έχουν να κάνουν με τους ρύπους και το κόστος εξέλιξης των νέων γενιών των γνωστών και δημοφιλών μοντέλων, που κατέκτησαν την ευρωπαϊκή αγορά τα περασμένα χρόνια.
"Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 αποτελεί βασικό παράγοντα για μας στην Ευρώπη", δήλωσε ο επικεφαλής του μάρκετινγκ και του προϊόντος της Hyundai Europe, Andreas-Christoph Hofmann.
Το i10 αντιπροσώπευε το 14% των 555.000 αυτοκινήτων που πούλησε η Hyundai στην Ευρώπη πέρσι. Από το ντεμπούτο του το 2008, περισσότερα από 1,1 εκατομμύρια i10 έχουν πουληθεί.
Η προσιτή τιμή είναι ένα βασικό ζήτημα σε αυτό το τμήμα της αγοράς, οπότε η Hyundai αποφάσισε να διατηρήσει την τιμή εκκίνησης του minicar σε χαμηλά επίπεδα, παρόμοια με αυτά που είχε το απερχόμενο μοντέλο, παρά την προσθήκη νέας τεχνολογίας.
Δύο κινητήρες βενζίνης
Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, επίσης, περιόρισε το χαρτοφυλάκιο του κινητήρα της i10 σε δύο κινητήρες βενζίνης. Δεν υπάρχει σχέδιο για την προσθήκη οποιασδήποτε μορφής ηλεκτροκίνησης στο i10, αν και το αυτοκίνητο έχει ένα σύστημα αναγέννησης ενέργειας που συλλαμβάνει κινητική ενέργεια όταν το όχημα ακινητοποιείται. Η ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύει στην μπαταρία.
Ωστόσο, ο Hofmann παραδέχτηκε ότι για να αποφευχθούν μελλοντικά πρόστιμα για εκπομπές της ΕΕ, η Hyundai θα πρέπει να ηλεκτρίσει όλα τα μοντέλα της στο μεσοδιάστημα.
Για να καταστήσει το i10 πιο ελκυστικό για τους νεότερους αγοραστές, η Hyundai βελτίωσε τη συνδεσιμότητα και τις λειτουργίες ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου. "Το τρέχον προφίλ ηλικίας των αγοραστών i10 δεν είναι τόσο μικρό όσο θα θέλαμε", δήλωσε ο Hofmann.
Νέα χαρακτηριστικά
Τα νέα χαρακτηριστικά του i10 περιλαμβάνουν μια προαιρετική έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, Play Car Apple και ενσωμάτωση Android Auto, ασύρματη φόρτιση και το τηλεματικό σύστημα Bluelink της Hyundai με ενσωματωμένο μόντεμ 4G.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το i10 είναι 20 χιλ. πιο φαρδύ (1.680 χιλ.), 5 χιλ. μεγαλύτερο (3.670 χιλ.) και το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 40 χιλ. (2.425 χιλ.), στοιχεια που ενισχύουν την εσωτερική ευρυχωρία του.
Στο πλαίσιο της υπόσχεσης της Hyundai να παραδώσει "το υψηλότερο πρότυπο ασφαλείας" στον τομέα, ορισμένα από τα χαρακτηριστικά ασφαλείας i10 είναι στάνταρ. Αυτά περιλαμβάνουν την υποβοήθηση της λωρίδας οδήγησης, την αποφυγή πρόσκρουσης στο μπροστινό μέρος της σύγκρουσης, την προειδοποίηση προσοχής οδηγού, την αναγνώριση ορίου ταχύτητας και την ενεργή διαχείριση μεγάλης ακτίνας.
Κύριοι αντίπαλοι: Fiat Panda, Toyota Aygo, VW Up, Renault Twingo.
Κινητήρες: Δύο βενζινοκινητήρες, τριών κυλίνδρων 1.0 66 ίππων και τετρακύλινδρος κινητήρας 1.2 με απόδοση 83 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν με αυτόματο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων. Ένα βενζινοκίνητο 1.0 με 99 ίππους θα ερθει το καλοκαίρι για την σπορ έκδοση της σειράς N της Hyundai.
Εκπομπές: Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 108 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο έως 127 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP. Η έκδοση 1.0 λίτρων προσφέρεται επίσης με ένα οικολογικό πακέτο που εξοικονομεί καύσιμο, το οποίο περιλαμβάνει μια προσαρμοσμένη σχέση μετάδοσης και ζάντες 14 ιντσών.
Ενεργητική ασφάλεια: Βοήθεια για τη λωρίδα οδήγησης, αποφυγή πρόσκρουσης πρόσκρουσης και προειδοποίηση προσοχής οδηγού είναι στάνταρ.