Υψηλά κέρδη το BMW Group

Η εταιρεία το 2019 σημείωσε έσοδα δύο φορές υψηλότερα από αυτά του 2009.
Υψηλά κέρδη το BMW Group

Το BMW Group, ολοκλήρωσε με επιτυχία το οικονομικό έτος 2019, συνεχίζοντας την ανοδική τάση στην κερδοφορία και το τέταρτο τρίμηνο. Ταυτόχρονα, από τον Οκτώβριο μέχρι το Δεκέμβριο του 2019, τα έσοδα έφτασαν σε ύψη ρεκόρ στην ιστορία του Group σε επίπεδο τριμήνου, κάτι που αντανακλά τη αυξανόμενη αναλογία οχημάτων από την ανώτερη, πολυτελή κατηγορία.

Σε επίπεδο έτους, τα έσοδα ξεπέρασαν τα 100 δισ. ευρώ για πρώτη φορά και ήταν δύο φορές υψηλότερα από αυτά του 2009.

Συνεχίζει την προσπάθεια για μείωση των εκπομπών CO2 από το στόλο των νέων αυτοκινήτων του. Η εταιρεία ανταποκρίνεται στην εθελοντική της δέσμευση και θα πετύχει το στόχο των εκπομπών CO2 για τις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, που υπολογίζεται να είναι περίπου 20% κάτω από τα επίπεδα του περσινού στόχου.

Κατά το ένα τρίτο αυτό μπορεί να επιτευχθεί από περαιτέρω βελτιώσεις στα συμβατικά συστήματα κίνησης και κατά τα δύο τρίτα από την άνοδο του τομέα ηλεκτροκίνητων οχημάτων.



Μείωση εκπομπών CO2

Επομένως, οι προσπάθειες του γερμανικού ομίλου για συμμόρφωση με τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης υποστηρίζονται αφενός από τις τεχνολογίες Efficient Dynamics – που χρησιμοποιεί από το 2007 – αφετέρου από τον συνεχιζόμενο εξηλεκτρισμό οχημάτων.

Το BMW Group θα προσφέρει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι τα τέλη του 2021.

Ως πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης, είναι ήδη σήμερα κορυφαίος κατασκευαστής και προμηθευτής ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αυτή τη στιγμή συνεχίζει δυναμικά την επέκταση της γκάμας του. Μέχρι τα τέλη του 2021, η εταιρεία στοχεύει να έχει στους δρόμους πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα με πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Σε αυτό το στάδιο, θα προσφέρει πέντε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής. Μαζί με το BMW i 3, η ζήτηση για το οποίο αυξήθηκε για έκτη συνεχή φορά, η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού MINI Cooper SE ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Οξφόρδης (Ηνωμένο Βασίλειο) προς το τέλος του 2019. Το BMW iX 3 θα αρχίσει να παράγεται φέτος στο εργοστάσιο του Shenyang, Κίνα, ενώ το 2021 θα ακολουθήσει το BMW iNEXT στο Dingolfing ) Γερμανία) και το BMW i 4 στο εργοστάσιο του Μονάχου – όλα θα εφοδιάζονται με τεχνολογία ηλεκτροκίνησης πέμπτης γενιάς.

Μέχρι το 2023, θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στους δρόμους – πάνω από τα μισά πλήρως ηλεκτρικά. Το ‘κλειδί’ για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η υιοθέτηση μιας ευφυούς αρχιτεκτονικής οχημάτων, η οποία με την υποστήριξη ενός εξαιρετικά ευέλικτου συστήματος παραγωγής, θα επιτρέπει την κατασκευή ενός μοντέλου με πλήρως ηλεκτρικό, plug-in υβριδικό ή συμβατικό σύστημα κίνησης με θερμικό κινητήρα, ώστε να ικανοποιείται άριστα η ζήτηση.

Εφόσον πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, η εταιρεία θα είναι σε θέση να ανταποκρίνεται άμεσα στη ζήτηση σε κάθε αντίστοιχη κατηγορία της αγοράς και να προσφέρει στους πελάτες της τη δύναμη της επιλογής μεταξύ των διαφόρων τύπων κίνησης. Μέχρι το 2021, η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα προβλέπεται να διπλασιαστεί συγκριτικά με το 2019. Εκτιμάτε ότι θα υπάρξει μία απότομη καμπύλη ανόδου μέχρι το 2025, με τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων να αυξάνονται κατά μέσο όρο πάνω από 30% ετησίως.

Μεταξύ άλλων, οι χρόνοι εξέλιξης νέων μοντέλων θα μειωθούν κατά ένα τρίτο. Από πλευράς προϊόντων, μέχρι το 50% των εκδόσεων με παραδοσιακά συστήματα κίνησης θα καταργηθούν από το 2021 εν όψει της μετάβασης σε βελτιωμένες, ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων – που θα ευνοήσει τα νέα, ηλεκτροκίνητα συστήματα. Σε αυτό τον τομέα, η επίδραση αυτών των μέτρων θα γίνει πλήρως αισθητή κυρίως από το 2022 και μετά.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v