Οδηγούμε το νέο Skoda Kamiq

Δοκιμάσαμε το πιο νέο και μικρό SUV της Skoda, το Kamiq, και μεταφέρουμε εντυπώσεις
Οδηγούμε το νέο Skoda Kamiq

Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει μια τουλάχιστον ειδικότητα. Για παράδειγμα η Fiat, ειδικεύεται στα μικρά αυτοκίνητα, η Citroen στη παροχή άνεσης και η Renault στην ανάδειξη της γαλλικής κουλτούρας για το αυτοκίνητο.

Η Skoda, στοχεύει στην ικανοποίηση του οδηγού μέσα από έξυπνες επιλογές για την πρακτικότητα ενώ πάντοτε ανάμεσα στους πρώτους στόχους της είναι η καλύτερη δυνατή σχέση τιμής/ προϊόντος/εξοπλισμού καθώς και η αξιοπιστία.

Η δημιουργία όλων των μοντέλων της δημοφιλούς μάρκας διέπονται από τις αρχές που έχει καθορίσει το γκρουπ VW.

Με γερμανική άποψη, σχεδιάζονται τα μοντέλα της Skoda, τα οποία όμως διατηρούν την ταυτότητα τους και ικανοποιούν τους προαναφερόμενους στόχους.

Είπαμε, να υπάρχει κοινή χρήση όλων των τμημάτων για λόγους οικονομίας αλλά η ταυτότητα παραμένει «ιερό ευαγγέλιο».



Το πρώτο compact SUV της Skoda

Το πιο πρόσφατο δείγμα της μαεστρίας της Skoda, να φτιάχνει αυτοκίνητα που είναι πρακτικά και άνετα στη χρήση είναι το ολοκαίνουργιο μοντέλο Kamiq. Το πρώτο compact SUV της μάρκας, διακρίνεται για το ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας, τεχνολογίας και άνεσης, την γερμανική τεχνολογία, την άνεση, τους μεγάλους χώρους, την πρακτικότητα και την σφραγίδα πέντε αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP. Φέρει και αρκετά δυναμικά στοιχεία στην εξωτερική εμφάνιση.

Δοκιμή μεγάλης διάρκειας

Ολοκληρώσαμε μια δοκιμή μεγάλης διάρκειας με το Skoda Kamiq. Το αυτοκίνητο που μας εμπιστεύθηκε η αντιπροσωπεία έχει γερμανικό κινητήρα από το γκρουπ VW, 1.000 κ.εκ. 116 ίππων που συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο.

Η λειτουργία του κινητήρα είναι πολύ καλή και παρά την μικρή ισχύ καταφέρνει να κινήσει αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο. Ο θόρυβος από τον κινητήρα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα ακόμη και στις υψηλές στροφές λειτουργίας του μοτέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εύχρηστο, χωρίς κενά ανάμεσα στις σχέσεις. Η κατάλληλη ρύθμιση των διαφόρων παραγόντων εξασφαλίζει λιγότερες αλλαγές στην πόλη.

Όπως διαπιστώσαμε αυτή η πρόταση είναι ιδανική για την καθημερινή χρήση καθώς και μικρά ταξίδια.

Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές(0-100χλμ./ώρα σε 9,9΄΄, τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα) άλλα στην εθνική οδό πρέπει να υπολογίσει ο οδηγός την έλλειψη μεγάλης δύναμης από το μοτέρ. Να τονίσουμε την χαμηλή κατανάλωση μόλις 7 λίτρα/100χλμ., καθοριστικό στοιχείο για διαμόρφωση του κόστους χρήσης.

Θετικά σχόλια για την οδική συμπεριφορά, την ποιότητα κύλισης και την συνολική κατασκευή γερμανικών προδιαγραφών με τα αναβαθμισμένα υλικά.



Ευρύχωρο και πρακτικό

Eίναι το δεύτερο μοντέλο της φίρμας που διαθέτει την καινούργια φιλοσοφία σχεδίασης του εσωτερικού, με επικεφαλής σχεδιασμού και σε αυτό το μοντέλο τον Έλληνα ντιζάινερ, Δημήτρη Δαρκούδη.

Όπως διαπιστώσαμε, η υψηλότερα τοποθετημένη θέση των καθισμάτων και οι άνετοι χώροι κάνουν πιο εύκολη την είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο και παρέχουν μια συνολικά πολύ καλή ορατότητα καθώς και ακόμα καλύτερη εργονομία.

Πίσω, το εσωτερικό ύψος είναι 1.003 χιλιοστά, το εσωτερικό πλάτος 1.425 χιλιοστά και ο χώρος για τα γόνατα 73 χιλιοστά -τιμές που κάθε μια τους αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 400 λίτρων, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 1.395 λίτρα με την αναδίπλωση της ασύμμετρης (σε αναλογία 60:40) πλάτης του πίσω καθίσματος, που προαιρετικά μπορεί να διαθέτει και κεντρικό υποβραχιόνιο.

Μια άλλη προαιρετική επιλογή, η δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού, επιτρέπει τη μεταφορά ιδιαίτερα ογκωδών αντικειμένων μήκους έως και 2.447 χιλιοστών.



Οι έξυπνοι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό εξασφαλίζουν επιπλέον 26 λίτρα για την αποθήκευση μικροαντικειμένων. Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις επενδύσεις των εμπρός θυρών δημιουργούν ένα ευχάριστο περιβάλλον.

Θα θέλαμε, περισσότερα μοντέρνα και δυναμικά στοιχεία στην εξωτερική εμφάνιση - ήδη έχει γίνει στροφή της μάρκας σε αυτή την κατεύθυνση - και πιο μοντέρνα χρώματα στο σαλόνι.

Σε καλό επίπεδο η τιμή πώλησης, υπολογίστε 18.600 ευρώ για να αποκτήσετε το νέο Skoda Kamiq 1.0 116 ίππων με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Ambition. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 15.900 ευρώ(1.0 TSI 95 ίππων Active).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v