Η ιδέα της Renault για το SUV

Το ανανεωμένο Renault Kadjar, αναβαθμίστηκε και αξιοποιεί τη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης και ντίζελ.
Η ιδέα της Renault για το SUV

Παρουσιάστηκε το 2015 και καθιερώθηκε στη δημοφιλή κατηγορία των SUV. Στοιχεία όπως η πληθωρική, αλλά κομψή και δυναμική του εμφάνιση καθώς και οι εκτός δρόμου ικανότητες, όπως προκύπτουν από το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει, κέρδισαν πάνω από 450.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες, που διατίθεται το μοντέλο.

Τώρα, το ανανεωμένο Kadjar, ανεβάζει σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα την αισθητική, την άνεση και το δυναμισμό. Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, αλλά υιοθετεί πινελιές που το κάνουν να δείχνει πιο φρέσκο και πιο ποιοτικό. Το εσωτερικό του είναι ανασχεδιασμένο με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και τον εργονομικό σχεδιασμό, προάγοντας την ευχρηστία και την καθημερινή εμπειρία συμβίωσης μαζί του.

Εξωτερική σχεδίαση

Η σχεδίαση έγινε ακόμα πιο κομψή, με πιο ρευστές γραμμές και πιο εκλεπτυσμένα διακοσμητικά στοιχεία. Εμπρός, η «φωτεινή υπογραφή» της Renault με την μορφή των C-Shaped φωτιστικών παραμένει, ενώ εντυπωσιάζουν τα νέα φλας LED και οι προβολείς ομίχλης με τεχνολογία LED Pure Vision, για μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας. Στο πίσω μέρος, η τεχνολογία LED υιοθετήθηκε και για τα φλας, το φως όπισθεν και τα φώτα ομίχλης που είναι πλέον λεπτότερα και ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα για ακόμα κομψότερη εμφάνιση. Παράλληλα, ανασχεδιασμένη είναι η γρίλια της μάσκας με διακοσμητικά χρωμίου, ενώ πιο εκλεπτυσμένοι είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Είναι διαθέσιμο με δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17, 18 (προαιρετικά) και 19 ιντσών, ενώ εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική του παλέτα.



Εσωτερικό

Από την αρχή της καριέρας του, έθεσε ως προτεραιότητα την άνεση των επιβατών. Τώρα ειναι ακόμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εσωτερικά, καθώς και με αναβαθμισμένη απτή ποιότητα υλικών.

Για αρχή, η οθόνη 7’’ του συστήματος infotainment R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών. Ακριβώς από κάτω, τα 3 νέα, περιστροφικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού έχουν εξαιρετικά εργονομικό design, με τις ηλεκτρονικές ενδείξεις να προβάλλονται ακριβώς στο κέντρο τους. Από εκεί και πέρα, μια πληθώρα από στιλιστικές λεπτομέρειες, όπως τα διακοσμητικά δαχτυλίδια των αεραγωγών, τα φωτιζόμενα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων και τα διακοσμητικά από χρώμιο στην κεντρική κονσόλα, όλα έχουν αναβαθμιστεί σε υφή και αισθητική δίνοντας μια τονισμένη αίσθηση ποιότητας και χρηστικότητας.

Άνεση

Η άνεση των επιβατών αποτελούσε πάντα πρωταρχικό στόχο της Renault. Κάθε σημείο έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να κάνει πιο εύκολη και άνετη τη ζωή των επιβατών. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελούν τα ανασχεδιασμένα καθίσματα, που πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης τους. Τα δομικά τους υλικά έχουν επιλεγεί από την αρχή με γνώμονα τη μέγιστη άνεση στα μακρινά ταξίδια και την άψογη υποστήριξη του σώματος στις στροφές. Αντίστοιχα, και στα επιμέρους σημεία, έμφαση δίνεται στην ακόμα μεγαλύτερη άνεση, από τις χειρολαβές και τους αποθηκευτικούς χώρους στις πόρτες (που πλέον χωρούν μπουκάλια έως και 1,5 λίτρων), μέχρι τους νέους αεραγωγούς και τις 2 θύρες USB για τους πίσω επιβάτες. Εξακολουθεί και προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, με 527 λίτρα και λαβές “Easy Break” που επεκτείνουν με μία κίνηση τη χωρητικότητα με την ασύμμετρη αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.



Κινητήρες

Ίσως η μεγαλύτερη είδηση για το ανανεωμένο Renault Kadjar κρύβεται κάτω από το καπό. Έρχεται με καινούριους κινητήρες βενζίνης και ντιζελ που ενώ προσφέρουν ανώτερη οδηγική αίσθηση και απόδοση, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και είναι συμβατοί με τις πιο σύγχρονες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες.

εξοπλίζεται με τον σύγχρονο, turbo κινητήρα βενζίνης Energy 1.3 TCe, προϊόν συνεργασίας της Renault με την Daimler. Πρόκειται για έναν κινητήρα που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, αλλά με τελείως ομαλό και μεταξένιο τρόπο χάρη στην 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του. Ο 1.3 TCe αποδίδει εξίσου καλά στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εξαιρετική του ροπή, που φτάνει τα 26,4 χλγμ. Παράλληλα, εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου. Ο 1.3 TCe GPF είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος αυτός κινητήρας έχει υποβληθεί σε 40.000 ώρες δοκιμών πάνω σε πάγκο, που ισοδυναμεί με 14 έτη λειτουργίας για 8 ώρες την ημέρα.

Επωφελείται από σύγχρονους κινητήρες ντιζελ με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), που θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περιορισμού των οξειδίων του αζώτου (NOx). Αξίζει να σημειωθεί ότι με αυτή την τεχνολογία περιορίζονται οι ρύποι, χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ. Οι νέοι κινητήρες diesel του νέου KADJAR έρχονται με το διακριτικό Blue dCi.

Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi 115 ίππων, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Ο κινητήρας 1.8 Blue dCi 150 ιππων, αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και τετρακίνηση.



4x2 & 4x4

Το σύστημα τετρακίνησης χάρισε στο Kadjar ανέκαθεν ένα από τα πλεονεκτήματά του. Αυτό το χαρακτηριστικό συνεχίζει να του προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών.

Με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, AUTO 4WD, LOCK), το σύστημα τετρακίνησης δίνει μεγάλη ευχέρεια επιλογών. Παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών το καθιστά ιδανικό ακόμα και για την προσπέλαση των πιο δύσβατων εμποδίων, ενώ οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) ενισχύουν ακόμα περισσότερο τις εκτός δρόμου ικανότητές του.

Φυσικά, ακόμα και για τις εκδόσεις 2WD το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip, μπορεί να υποστηρίξει το ανανεωμένο Renault Kadjar ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες. Το Extended Grip ρυθμίζεται και αυτό σε τρία επίπεδα.

Συστήματα Ασφάλειας

Είναι εφοδιασμένο με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), είτε στο βασικό είτε στο προαιρετικό εξοπλισμό του. Έτσι, υπάρχει το Σύστημα που επιτρέπει την αυτόματη εναλλαγή μεγάλης και μεσαίας σκάλας προβολέων (High Beam Assist), Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), το Σύστημα Αυτόματου Παρκαρίσματος (Easy Park Assist), το Σύστημα Προειδοποίησης Ακούσιας Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning), το Ενεργό Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Active Emergency Brake) και το Σύστημα Αναγνώρισης Πινακίδων Οδικής Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition).

Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 19.790 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v