ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο VW Golf, σε τιμή πλούσιων Supermini!

Η όγδοη γενιά του γερμανικού best seller κάνει την έκπληξη και λανσάρεται σε προνομιακές τιμές στην ελληνική αγορά.

Το νέο VW Golf, σε τιμή πλούσιων Supermini!

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι το VW Golf, λόγω της υψηλής πραγματικής του αξίας, ήταν ένα από τα πιο ακριβά μοντέλα της κατηγορίας του.

Τώρα όμως η νέα εμπορική πολιτική καθόρισε πιο προσιτές τιμές για τη νέα γενιά, που πλέον μειώνει την διαφορά από τα μικρότερα σε μέγεθος μοντέλα της κατηγορίας Β (Supermini). Επίσης, ανταγωνίζεται σε ένα βαθμό τις τιμές των μοντέλων της κατηγορίας Supermini - η σύγκριση γίνεται με τις πιο πλούσιες εκδόσεις των Supermini, υψηλής ισχύος άνω των 100 ίππων.

Η όγδοη γενιά του γερμανικού best seller, που λανσάρεται τώρα στην ελληνική αγορά, κάνει την έκπληξη του Φεβρουαρίου και αλλάζει τους συσχετισμούς στην αγορά καθώς μπαίνει σφήνα στη λίστα των ακριβών, υψηλής ιπποδύναμης Supermini νέας γενιάς.

Η στροφή της μάρκας δεν είναι τυχαία και αποκτά μεγαλύτερη σημασία γιατί δεν πρόκειται για μια ενέργεια του marketing που αφορά ένα μοντέλο το οποίο καταργείται, λόγω του ολοκλήρωσης του κύκλου της ζωής του.



Αντίθετα είναι μια έξυπνη πολιτική που αφορά το ολοκαίνουργιο VW Golf, το οποίο λανσάρεται τώρα στην ελληνική αγορά. Αυτό όμως το στοιχείο που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι η νέα όγδοη γενιά, ξεχειλίζει από τεχνολογία και φέρει τις πιο εντυπωσιακές οθόνες στο ταμπλό.

Κίνηση πανικού από την VW; Αναλύσαμε τα στοιχεία και διαπιστώσαμε ότι το απερχόμενο VW Golf, κρατά τα σκήπτρα στη μικρομεσαία κατηγορία στην ευρωπαϊκή αγορά, στον τομέα των πωλήσεων, οπότε δεν μπαίνει θέμα πανικού και εφαρμογής ριζοσπαστικών μεθόδων τιμολόγησης.

Το πρόβλημα για όλα τα αξιόλογα μικρομεσαία μοντέλα είναι ότι χάνουν συνεχώς μερίδιο από τα μικρότερα σε διαστάσεις Supermini, τα οποία απέκτησαν πολλά χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων και χτυπάνε την αγορά.

Η οικονομική κρίση επηρέασε τις πωλήσεις των ακριβότερων - σε σχέση με τα supermini - μικρομεσαίων μοντέλων και τώρα οι μάρκες τρέχουν και δεν φτάνουν…

Το νέο ερώτημα που μπαίνει τώρα στον υποψήφιο αγοραστή είναι, νέο Supermini με περιορισμένους χώρους(στα περισσότερα οι πίσω επιβάτες κάνουν πολλές υποχωρήσεις και ο αποθηκευτικός χώρος είναι σχετικά μικρός) είτε ένα ευρύχωρο VW Golf, με άνετους χώρους, περισσότερη τεχνολογία και την εγγύηση της ποιότητας και της ασφάλειας της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης;

Τα βάλαμε κάτω και διαπιστώσαμε ότι η πλάστιγγα κλείνει υπέρ του VW Golf, αν η δαπάνη ξεπερνά τα 20.500 ευρώ.

Η ανάλυση μας για το νέο Golf 8ης γενιάς. Οι τιμές ξεκινούν από τα 20.500 ευρώ, το Golf 1.0 TSI 110 ίππων, στη βασική αναβαθμισμένη σε επίπεδο εξοπλισμό έκδοση Life. Αναμφισβήτητα τα 20.500 ευρώ, είναι ένα σεβαστό ποσό για την πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών, αλλά δυστυχώς, η νέα τεχνολογία για την βελτίωση της ασφάλειας και τη μείωση των ρύπων, έχει εκτοξεύσει τις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων.

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μειώσουν τις τελικές τιμές πώλησης, ελάχιστες το καταφέρνουν. Ο καταναλωτής πληρώνει την εξέλιξη και συχνά κάνει υποχωρήσεις στη χωρητικότητα και στον εξοπλισμό για να αποκτήσει ένα ασφαλές αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας.

Η όγδοη γενιά του παγκόσμιου best-seller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, χαρακτηρίζεται από ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική που ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Διαθέτει υποβοηθούμενη οδήγηση που λειτουργεί μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα ενώ οι πέντε υβριδικές εκδόσεις κινητήρων φέρνουν συμβάλουν στον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων.

Το Innovision Cockpit, ο συνδυασμός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10 ιντσών και συστήματος Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών σε μία ενιαία μονάδα, στο βασικό μάλιστα εξοπλισμό του νέου Golf, είναι ένα μόνο από τα μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του μοντέλου. Με τα ευφυή συστήματα υποβοήθησης οδηγού IQ.Drive της Volkswagen, στο βασικό εξοπλισμό, το νέο Golf γίνεται το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του στην ασφάλεια και την άνεση.



Το Golf διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού, τις Life και Style.

Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός αυτός περιλαμβάνει:

Golf Life - Βασικός εξοπλισμός

- Προβολείς και πίσω φώτα LED

- Innovision Cockpit

- Digital cockpit - Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών

- Σύστημα Infotainment "Composition Media" με έγχρωμη οθόνη αφής 8,25 ιντσών

- IQ.DRIVE

- Επικοινωνία Car2X

- Front Assist (σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian & Cyclist Monitoring (λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών)

- Lane Assist (ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, με ενεργή υποβοήθηση στο τιμόνι)

- Adaptive Cruise Control (ACC) με Speed Limiter - ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία προνοητικής ρύθμισης ταχύτητας (λειτουργία διαθέσιμη σε συνδυασμό με σύστημα πλοήγησης)

- Park Pilot

- Fatigue Detection - σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού

- XDS Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό

- Κλήση έκτακτης ανάγκης Emergency Call

- Εσωτερικός φωτισμός Ambient 10 χρωμάτων

- Ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση κινητού τηλεφώνου

- We Connect App

- We Connect Υπηρεσίες

- Αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic

- Αισθητήρες φωτεινότητας

- Ζάντες αλουμινίου 16''

Golf Style (εξοπλισμός επιπλέον της βασικής έκδοσης)

- Προβολείς LED Plus

- IQ.DRIVE

- Travel Assist

- Κάθισμα οδηγού ergo-Active 14 ηλεκτρικών ρυθμίσεων με λειτουργία μνήμης, μασάζ και ρυθμιζόμενη υποστήριξη των μηρών

- Εσωτερικός φωτισμός Ambient 30 χρωμάτων

- Τριζωνικός αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic

- Αισθητήρας βροχής και αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης

- Ζάντες αλουμινίου 17''

Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται οι εκδόσεις του νέου Golf που είναι άμεσα διαθέσιμες για παραγγελία. Παράλληλα, να σημειωθεί ότι νωρίς την άνοιξη θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία και η έκδοση του Golf 1.0 TSI 110, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 20.500 ευρώ.



Το οδηγήσαμε στη Πορτογαλία και αποκομίσαμε θετικές εντυπώσεις για την οδική συμπεριφορά, την άνεση και το εξελεγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο.

Στη μεγάλης διάρκεια δομική στην Ελλάδα, θα βγάλουμε το τελικό συμπέρασμα και θα το συγκρίνουμε με τους άλλους πρωταγωνιστές της κατηγορίας.

Αν το νέο VW Golf κερδίσει την μάχη των πωλήσεων, η γερμανική μάρκα θα ενισχύσει το ποσοστό της στην ελληνική αγορά και θα αποκομίσει περισσότερα κέρδη εφόσον πείσει τους υποψήφιους αγοραστές να προτιμήσουν τις ιδιωτικές πωλήσεις αντί των δελεαστικών προτάσεων των εταιρειών Leasing.

Μια έρευνα από τον υποψήφιο αγοραστή, πριν δώσει την παραγγελία είναι απαραίτητη για να αποκτήσει το αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες του και ταιριάζει στο οικονομικό του προφίλ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Μόνο αυτός που δεν τραβάει κουπί έχει χρόνο να ταρακουνήσει τη βάρκα."

Ζαν-Πωλ Σαρτρ, Γάλλος φιλόσοφος

  • 1973 - 3.000 φοιτητές οχυρώνονται στη Νομική Σχολή της Αθήνας και διαδηλώνουν από την ταράτσα του κτιρίου με συνθήματα κατά της χούντας.

© 2002-2020 MEDIA2DAY