Η νίκη της Citroen

Το 2019 η φίρμα έκανε ρεκόρ 8ετίας στις πωλήσεις, ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 πωλήσεων που είχε σημειωθεί το 2011.
Η νίκη της Citroen
Σε κάθε μάχη υπάρχει ένας νικητής. Στη κούρσα των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκίνητων, η γαλλική μάρκα Citroen κέρδισε σε όλους τους τομείς.

Η εμβληματική μάρκα που έχει αναγάγει την άνεση και την ασφάλεια σε επιστήμη, συνέχισε και το 2019 την ανοδική τροχιά στις πωλήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Σημειώνοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Πιο συγκεκριμένα, το 2019 η φίρμα έκανε ρεκόρ 8ετίας στις πωλήσεις, ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 πωλήσεων που είχε σημειωθεί το 2011.

Διέθεσε 834.571 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση μιας ποσοστιαίας μονάδας σε σχέση με το 2018. Η θέση της  βελτιώθηκε, καθώς κέρδισε μια θέση στην κατάταξη των TOP 10 εταιρειών με τις περισσότερες πωλήσεις. Από την 9η θέση της κατάταξης, ανέβηκε στην 8η θέση στο κλείσιμο του 2019. Ήταν η 6η διαδοχική χρονιά που σημειώνει αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ποσοστό 30% σε σχέση με το 2013!

Αναφορικά με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, όπου διαφαίνονται αρκετά σημάδια ανάκαμψης, η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, είχε ακόμη μία εξαιρετική χρονιά, ενδεικτική της δυναμικής της φίρμας που σημειώνει διαδοχικά ανοδικά αποτελέσματα τα τελευταία έτη, πολλαπλάσια της ανόδου της συνολικής ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Ο Δημήτρης Καββούρης, Chief Operating Officer της Citroën, δήλωσε: “Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν με αποτέλεσμα να επιτύχουμε αυτή την σημαντική για τη μάρκα ανάπτυξη το 2019. Στην επιτυχία αυτή έχει συντελέσει καθοριστικά η πολύ δυνατή ομάδα της Citroen Hellas και το Δίκτυο Επίσημων Διανομέων. H φρέσκια προϊοντική γκάμα αυτοκινήτων, η ιδανική σχέση τιμής – αξίας, αλλά και η προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών προσαρμοσμένων στην εγχώρια αγορά, επιβραβεύθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τους πελάτες μας. Το 2020 θα συνεχίσουμε προσηλωμένοι στην ικανοποίηση των πελατών μας.”

Πιο συγκεκριμένα, η αγορά στο σύνολό της (επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα), έκλεισε στα 122.081 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10,6%. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της μάρκας, κινήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό, με το ποσοστό της αύξησης να ανέρχεται στο 24,7%. Ακόμη υψηλότερη ήταν η ποσοστιαία αύξηση στα επιβατικά οχήματα της, η οποία έφτασε στο 26,2%, (ενώ η αγορά επιβατικών σημείωσε αύξηση κατά 10,3%).

Μάλιστα είναι η 2η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις 10 πρώτες εταιρίες της ελληνικής αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά το 2019, το μερίδιο της ανήλθε στο 5,82% (από το 5,1% το 2018), που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μεταξύ των χωρών της Ευρώπης (εκτός Γαλλίας).

Σημαντικές επιδόσεις επίσης, σημείωσαν τα μοντέλα της μάρκας ανά κατηγορία για το 2019. Πιο συγκεκριμένα το best seller μοντέλο της Citroen, το C3, έφτασε στην 4η θέση του συνόλου της αγοράς με 3.764 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση ρεκόρ της τάξης του 29,9% σε σχέση με το 2018.

Ρεκόρ του μοντέλου και στις εταιρικές πωλήσεις, αφού κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία του και την 2η θέση στο σύνολο της αγοράς, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των εταιρικών πελατών. Το C3 Aircross σημείωσε ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21,9%. Σημαντική αύξηση σημείωσε και το C4 Cactus, με το ποσοστό να ανέρχεται στο 15,3%!
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v