ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Σκέψου πριν πατήσεις το γκάζι

Η Toyota θα παρουσιάσει ένα νέο χαρακτηριστικό ασφάλειας για το πεντάλ του γκαζιού στα αυτοκίνητα της.

Σκέψου πριν πατήσεις το γκάζι

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, θα κατασκευάσει ένα νέο σύστημα ασφάλειας που μετράει την κακή εφαρμογή του πεντάλ γκαζιού. Αυτό το νέο σύστημα είναι πρόσθετο και δεν περιλαμβάνεται στο ευρύ πλέγμα συστημάτων ασφάλειας που περιλαμβάνονται ήδη γνωστό πακέτο τεχνολογιών προστασίας επιβατών και πεζών Safety Sense.

Το προσφάτως ανεπτυγμένο σύστημα θα προσφέρεται ως προαιρετικό μέσο στα νέα οχήματα στην Ιαπωνία από το καλοκαίρι και η αυτοκινητοβιομηχανία προγραμματίζει να το λανσάρει σε άλλες αγορές στη συνέχεια.

Η Toyota και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την αύξηση των ατυχημάτων μεταξύ των ηλικιωμένων οδηγών στην Ιαπωνία, η οποία αντιμετωπίζει έναν ταχέως γηράσκοντα πληθυσμό.

Ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων που αφορούσαν οδηγούς ηλικίας 75 ετών και άνω στην Ιαπωνία διπλασιάστηκε από 381 το 2007, σε 791 το 2019, δήλωσε η Toyota. Οι λανθασμένες ενέργειες στη χρήση του πεντάλ του γκαζιού είναι η κύρια αιτία.



Το καινοτομικό σύστημα της Toyota χρησιμοποιεί λογισμικό για την καταστολή της επιτάχυνσης όταν ο υπολογιστής του αυτοκίνητου θεωρεί ότι η χρήση του γκαζιού δεν εφαρμόστηκε σωστά. Λειτουργεί σε μια περιοχή 0-30 χλμ./ώρα.

Η τεχνολογία, την οποία η Toyota αποκαλεί μια λειτουργία καταστολής επιτάχυνσης, χρησιμοποιεί το υπάρχον υλικό του συστήματος Toyota Safety Sense της μάρκας και βασίζεται σε νέο λογισμικό για να κρίνει πότε οι οδηγοί επιταχύνουν αντί να φρενάρουν. Αυτή η συνεργασία βοηθά στην κάλυψη του κόστους της νέας τεχνολογίας.

Το σύστημα αξιοποιεί τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω των μονάδων επικοινωνίας δεδομένων που είναι εγκατεστημένα σε νεότερα οχήματα της Toyota. Το λεγόμενο DCM μεταδίδει πληροφορίες σε κεντρικό υπολογιστή σχετικά με τη λειτουργία ενός οχήματος, όπως η επιτάχυνση, η πέδηση και η αντίδραση του οδηγού στις στροφές. Η Toyota στη συνέχεια το χρησιμοποίησε για να υπολογίσει έναν αλγόριθμο που βοηθά στην προστασία από ακούσια επιτάχυνση.

Η Toyota έχει εγκαταστήσει DCM σε 1,8 εκατ. οχήματα σε ιαπωνικούς δρόμους από το 2002. Η καταστολή της επιτάχυνσης ενισχύει μια σειρά από άλλες τεχνολογίες της Toyota Safety Sense που περιλαμβάνουν φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης πριν από τη σύγκρουση, αυτόματη μείωση φωτεινής δέσμης, προειδοποίηση αναχώρησης από λωρίδα, δυναμικό έλεγχο ταχύτητας ραντάρ.

Αργότερα φέτος, η Toyota θα μεταφέρει επίσης τις λειτουργίες ασφάλειας που χρησιμοποιούνται σήμερα στα πολυτελή Lexus στα υπόλοιπα εμπορικά σήματα της.

Αυτές οι νέες προσφορές θα περιλαμβάνουν βοηθητικό σύστημα διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης, το οποίο βοηθά στην αυτόματη καθοδήγηση ενός αυτοκινήτου και μια λειτουργία που μειώνει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου όταν χρησιμοποιεί το σύστημα ελέγχου ταχύτητας με ραντάρ. Το τελευταίο βοηθά το όχημα να κρατηθεί καλύτερα τη λωρίδα του.

Επίσης, η Toyota θα αξιοποιήσει ενα σύστημα υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης του οδηγού, το οποίο προσφέρεται μόνο στη Lexus. Αυτή η τεχνολογία επιβραδύνει αυτόματα το όχημα και το σταματά όταν εντοπίζει κάποιο πρόβλημα με τον οδηγό, όπως ξαφνική απώλεια συνείδησης ή άλλα προβλήματα υγείας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Μόνο αυτός που δεν τραβάει κουπί έχει χρόνο να ταρακουνήσει τη βάρκα."

Ζαν-Πωλ Σαρτρ, Γάλλος φιλόσοφος

  • 1973 - 3.000 φοιτητές οχυρώνονται στη Νομική Σχολή της Αθήνας και διαδηλώνουν από την ταράτσα του κτιρίου με συνθήματα κατά της χούντας.

© 2002-2020 MEDIA2DAY