ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η BMW καθυστερεί την επόμενη γενιά του Mini

To Brexit προκάλεσε καθυστέρηση στην ανάπτυξη της επόμενης γενιά του Mini.

Η BMW καθυστερεί την επόμενη γενιά του Mini

Η BMW καθυστερεί την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς του Mini, καθώς επιδιώκει να μειώσει το κόστος και να διαγνώσει πλήρως τις συνέπειες από τις νέες εμπορικές σχέσεις της Βρετανίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά το Brexit.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αναπτύξει τρεις γενιές του Mini από τότε που αγόρασε την βρετανική μάρκα από το Rover Group το 1994. Μέχρι τώρα διατηρούσε κάθε γενιά στην αγορά για περίπου έξι χρόνια.

Η σημερινή γενιά Mini, που κυκλοφορεί στην αγορά από το 2014, βασίζεται στην τεχνολογική πλατφόρμα της εταιρίας UKL1.

"Η διάρκεια ζωής αυτής της πλατφόρμας έχει επεκταθεί", δήλωσε ο εκπρόσωπος της BMW Maximilian Schoeberl στο Reuters. "Για λόγους κόστους και λόγω του Brexit."

Επίσης, έχει αυξηθεί η πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να ελευθερώσουν πόρους, ώστε να μπορούν να επωμιστούν μεγάλες επενδύσεις για την κατασκευή ηλεκτρικών, υβριδικών και συναφών οχημάτων νέας γενιάς χαμηλών εκπομπών.

Το αυτοκίνητο πόλης με καύσιμα έχει υποστεί πλήγματα, καθώς οι πελάτες μετανάστευσαν προς μεγαλύτερα μοντέλα και SUV. Οι  αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών ανάγκασαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να συμπεριλάβουν δαπανηρές τροποποιήσεις στους κινητήρες για να μειώσουν τους ρύπους.

Οι κανόνες για την καταπολέμηση της ρύπανσης και η πίεση του κόστους έχουν ήδη αναγκάσει την Opel και την Vauxhall να αποσύρουν τα μοντέλα Adam και Karl από την αγορά. Οι πωλήσεις του Mini υποχώρησαν 4,1% πέρυσι σε 346.639 μονάδες και παρουσίασαν πτώση κατά 18% στις εγγραφές τον Δεκέμβριο.

Οι πωλήσεις Mini στις ΗΠΑ υποχώρησαν κατά 17%, σε 36.092 οχήματα το 2019.

Τον Μάρτιο, η BMW δήλωσε ότι θα επιδιώξει εξοικονόμηση κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας κατά 12 δις ευρώ, μέχρι το τέλος του 2022. Για να επιτύχει το στόχο της, η BMW μειώνει κατά 50% τον αριθμό των διαθέσιμων συνδυασμών κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και μειώνει το κόστος ανάπτυξης οχημάτων.

Οι νέες πλατφόρμες οχημάτων κοστίζουν περισσότερα από 1 δις ευρώ σε κόστος R & D και χρησιμοποιούνται για περίπου έξι χρόνια, δήλωσε ο Juergen Pieper, αναλυτής αυτοκινήτων της Metzler, στο Reuters.

Για το λόγο αυτό, αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπάθησαν να μεταφέρουν πολλά κοινά εξαρτήματα σε οχήματα επόμενης γενιάς. Τα μοντέλα Golf 7 και 8 της Volkswagen έχουν κοινό υπόβαθρο.

Το Mini κατασκευάζεται στην Οξφόρδη της Βρετανίας και στο Μπορν της Ολλανδίας και οποιοδήποτε αυτοκίνητο επόμενης γενιάς θα απαιτούσε επενδύσεις στις γραμμές παραγωγής και των δύο εργοστασίων.

Η BMW, δεν θα πραγματοποιήσει επενδύσεις μεγάλης κλίμακας έως ότου υπάρξει μεγαλύτερη βεβαιότητα ως προς το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων μεταξύ της Βρετανίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την καινούργια εμπορική συμφωνία.

Οι υψηλοί δασμοί στις εξαγωγές προς και από τη Βρετανία ενδέχεται να αναγκάσουν τη BMW να εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής της παραγωγής και να ενισχύσει την μονάδα στην Ολλανδία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Μόνο αυτός που δεν τραβάει κουπί έχει χρόνο να ταρακουνήσει τη βάρκα."

Ζαν-Πωλ Σαρτρ, Γάλλος φιλόσοφος

  • 1973 - 3.000 φοιτητές οχυρώνονται στη Νομική Σχολή της Αθήνας και διαδηλώνουν από την ταράτσα του κτιρίου με συνθήματα κατά της χούντας.

© 2002-2020 MEDIA2DAY