Οδηγούμε το νέο Renault Clio 1.0 Energy TCe 100 Dynamic

Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου Renault Clio και μεταφέρουμε εντυπώσεις.
Οδηγούμε το νέο Renault Clio 1.0 Energy TCe 100 Dynamic

Τώρα που η μάχη στη κατηγορία των supermini αποκτά ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω της έλευσης νέων μοντέλων, ζητήσαμε από την κεντρική αντιπροσωπεία της Renault στην Ελλάδα, να οδηγήσουμε την πιο ενδιαφέρουσα πρόταση από άποψη απόδοσης/τιμής/εξοπλισμού στη γκάμα του Renault Clio.

Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου Renault Clio, με κινητήρα 1.0 Energy TCe απόδοσης 100 ίππων και επίπεδο εξοπλισμού Dynamic.

Αυτή έκδοση έχει τα περισσότερα στοιχεία που αναζητά ο απαιτητικός οδηγός που μετράει και το ευρώ.

Ας ξεκινήσουμε την ανάλυση μας, από τον κινητήρα. Μετά από πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα στο κέντρο, στο περιαστικό περιβάλλον και σε κοντινούς προορισμούς, διαπιστώσαμε ότι το γαλλικό μοτέρ, είναι ότι πρέπει για το πεντάπορτο αυτοκίνητο με το βαρύ όνομα. Το απερχόμενο Clio, ήταν το ευρωπαϊκό best seller στη δημοφιλή κατηγορία των supermini και τώρα η νέα γενιά, που λανσάρεται αυτή την περίοδο στην ελληνική αγορά, καλείται να επαναλάβει την επιτυχία του προκατόχου του.

Η αποστολή του όμως είναι πιο δύσκολη γιατί θα ανταγωνισθεί τα επίσης καινούργια μοντέλα Peugeot 208, Opel Corsa καθώς και το εδραιωμένο VW Polo.

Οι Γάλλοι γνωρίζουν τον βαθμό δυσκολίας και γι αυτό προίκισαν τη νέα γενιά του Renault Clio με πολλά καλούδια.



Όπως διαπιστώσαμε, το μικρό τρικύλινδρο μοτέρ, δεν υστερεί σε απόδοση, ροπή και είναι έτσι σεταρισμένο για να προσδίδει ικανοποιητικές επιδόσεις. Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι για τα πρώτα 100χλμ./ώρα απαιτούνται 11,8΄΄ . Η τελική ταχυτητα στα 187 χλμ./ώρα. Αυτές οι επιδόσεις είναι κοντά στη πραγματικότητα.

Διαπιστώσαμε την ελαστικότητα του κινητήρα και θέλουμε να τονίσουμε την πολύ καλή επιλογή των σχέσεων στο χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που δεν μας κούρασαν στη πόλη με το συνεχές πάτημα του συμπλέκτη και την αλλαγή των σχέσεων γιατί τόσο η λειτουργία του συμπλέκτη όσο και του κιβώτιου δεν απαιτούν μεγάλη δύναμη και συνεργάζονται με άριστο τρόπο στη μετάδοση της ροπής.

Επίσης, η ελαστικότητά του κινητήρα συμβάλει στην ομαλή κίνηση με λιγότερες αλλαγές στο κιβώτιο.

Να τονίσουμε, το σχετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Μετά τα 40 χλμ./ώρα, σχεδόν δεν ακούγεται καθόλου το μοτέρ στη καμπίνα.



Μετρήσαμε προσεκτικά την κατανάλωση καυσίμου γιατί η χρήση στην πόλη απαιτεί αυξημένη ποσότητα καυσίμου. Στη δοκιμή διάρκειας πολλών ημέρων έκαψε 5,9 λίτρα/100χλμ. Μια λογική τιμή για την κατηγορία του.

Αν όμως κάνετε πάνω από 15.000 χλμ. να δοκιμάσετε την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 dCi(85 ειτε 115 ίπποι) η οποία είναι ότι καλύτερο υπάρχει στη κατηγορία, λόγω των υψηλών χαρακτηριστικών του πιο δημοφιλούς ντίζελ της αγοράς. Μέχρι και η Mercedes εμπιστεύεται εδώ και χρονιά αυτό το μοτέρ για να κινεί τα πολυτελή και ακριβά αυτοκίνητα της.

Το νέο γαλλικό supermini, διακρίνεται στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Είναι σταθερό, δεν παρουσιάζει έντονες κλίσεις στις στροφές και ανταποκρίνεται υποδειγματικά όταν το πιέσεις.

Το τιμόνι έχει την σωστή δόση υποβοήθησης. Είναι ευχάριστο στην οδήγηση και σου δίνει την εντύπωση ότι χειρίζεσαι μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Η σημαντικότερη παρατήρηση μας αφορά τις μικρές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Θα θέλαμε μια πιο τολμηρή σχεδιαστική άποψη για το ευρωπαϊκό best seller.

Αν θέλουμε να γκρινιάζουμε, θα βάζαμε στις επιθυμίες μας και την εντυπωσιακή οθόνη 9,3 ιντσών που διαθέτει η κορυφαία έκδοση Initiale Paris. Στην έκδοση Dynamic υπάρχει μια λειτουργική οθόνη 7 ιντσών.



Καλή είναι η τιμή του νέου Renault Clio 1.0 Energy TCe 100 ίππων Dynamic. Υπολογίστε 16.490 ευρώ. Το πακέτο Dynamic, περιλαμβάνει όλα τα βασικά στοιχεία που χρειάζεται ο συνειδητοποιημένος οδηγός, που δεν παρασύρεται από τα κόλπα του marketing και τις υπερβολές. Αν ανεβεί το budget, τα έχεις όλα!

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v