Λιγότεροι ρύποι για την Toyota

Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα ήταν ανέκαθεν προτεραιότητα για την φίρμα, η οποία χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια προερχόμενη αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές. 

Λιγότεροι ρύποι για την Toyota

Η Toyota Motor Europe (TME) ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια του 2019, σε όλες τις Ευρωπαϊκές δραστηριότητες και εγκαταστάσεις της χρησιμοποιήθηκε ηλεκτρική ενέργεια προερχόμενη αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές. 

Οι ευρωπαϊκές δραστηριότητες της μάρκας περιλαμβάνουν 9 εργοστάσια παραγωγής, 14 αποθήκες ανταλλακτικών, 7 κέντρα διακίνησης οχημάτων, 29 εθνικές εταιρίες Marketing & Πωλήσεων (NMSC), το κεντρικό γραφείο της TME και τα υποκαταστήματά του, και το Τεχνικό Κέντρο Toyota που μαζί καταναλώνουν συνολική ηλεκτρική ενέργεια 500 GWh.

Η χρήση ηλεκτρισμού αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές επιτεύχθηκε σε όλες τις δραστηριότητες χάρη σε ένα συνδυασμό πρωτοβουλιών όπως:

• Ενθάρρυνση της παραγωγής με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στα εργοστάσια της Toyota σε συνεργασία με τοπικούς εταίρους.

• Αγορά ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, όπου διατίθεται.

• Αγορά Ευρωπαϊκών Πιστοποιητικών για χώρες της Ε.Ε. όπως έχει θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Οδηγία EU Directive 2009/28/EC.

• Αγορά του I-REC για χώρες εκτός Ε.Ε., ως αναγνωρισμένο από το διεθνές I-REC standard.

Πέρα από το ότι κατάφερε να χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια απαλλαγμένη από διοξείδιο του άνθρακα, η μάρκα συνεχίζει τις προσπάθειές της για συνολική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας στις δραστηριότητές της. Για παράδειγμα, στα εργοστάσια παραγωγής μας, από το 2013 (χρονιά αναφοράς για το Challenge 2050), η ενέργεια ανά παραγόμενο όχημα έχει μειωθεί κατά 18%. Συγκριτικά με το μέσο όρο της βιομηχανίας της Ε.Ε. των 28 κρατών-μελών με τιμή 2,3 MWh ανά παραγόμενο όχημα, η Toyota χρειάστηκε 48% λιγότερη ενέργεια.



Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα ήταν ανέκαθεν προτεραιότητα για την μάρκα. Θέματα περιβάλλοντος απασχολούν την κορυφαία ηγεσία της Toyota από το 1963 που ιδρύθηκε η Επιτροπή Περιβάλλοντος. Από το 1973, η εταιρεία προωθεί την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της μέσω του Environmental Month. Η εταιρεία θέσπισε ένα πενταετές πρόγραμμα δράσης το 1992 για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και διατήρηση των πολύτιμων πόρων για τον πλανήτη. Όχι μόνο μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων της αλλά και εστιάζοντας σε όλες τις σχετικές λειτουργίες.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v