Οδηγούμε το νέο Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 ίππων

Το ολοκαίνουργιο Nissan Juke λανσάρεται στην ελληνική αγορά κι εμείς το δοκιμάσαμε στους δρόμους της Αθήνας.
Οδηγούμε το νέο Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 ίππων

To 2020, έφερε στη Nissan ένα νέο μοντέλο που ανήκει στη ταχέως αναπτυσσομένη αγορά των B SUV. Ο λόγος για το ολοκαίνουργιο Nissan Juke, που δίνει την δυνατότητα στην ιαπωνική μάρκα να αυξήσει το ποσοστό της και στην ελληνική αγορά.

Η πρώτη δοκιμή με το νέο Nissan Juke, έγινε σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δίκτυο με τις γνωστές ελλείψεις στην κατασκευή και σήμανση που, δυστυχώς, ακόμη υπάρχουν στο ακριβοπληρωμένο οδικό δίκτυο της χώρας μας.

Ξεκινήσαμε από την Αθήνα οδηγώντας το νέο Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη (DCT). Επίσης, παρέχει τρεις επιλογές οδήγησης (Eco, Standard, Sport).

Το ιαπωνικό μοντέλο ανέπτυξε γρήγορα υψηλές ταχύτητες χωρίς να πιεστεί ο κινητήρας βενζίνης. Η μικρή του χωρητικότητα μόλις 1.000 κ.εκ. δεν επηρέασε την συνοδική απόδοση του μοτέρ, λόγω της νέας τεχνολογίας που φέρει για την διαχείρισή του και της υπερτροφοδότησης.



Οι 117 ίπποι και τα 20,2 χλγμ. ροπής απεδείχθησαν ικανά μεγέθη για να επιτευχθούν ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ./ώρα, χωρίς να πιεσθεί ιδιαίτερα το μοτέρ. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλάζει γρήγορα τις σχέσεις με ομαλό τρόπο και δεν παράγει θόρυβο. Είναι ιδανική επιλογή για την κίνηση στην πόλη και την άνεση του οδηγού.

Ένα ακόμη θετικό στοιχείο είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβου στη καμπίνα ακόμη και σε ταχύτητες κοντά στη τελική ταχυτητα του αυτοκινήτου. Επίσης, σημειώσαμε και την καλή ποιότητα κύλισης η οποία δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό ούτε στο τμήμα του επαρχιακού δρόμου από το Κάστρο προς την Λειβαδιά. Ένα τμήμα που διακρίνεται για τις κατασκευαστικές του ατέλειες και την έλλειψη πολλών στοιχείων που αυξάνουν την οδική ασφάλεια.



Η οδική συμπεριφορά βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο της κατηγορίας των B SUV. Το τιμόνι είναι στιβαρό, με την κατάλληλη ποσότητα υποβοήθησης, οι αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και δεν εμφανίζουν μεγάλες κλίσεις, το πλαίσιο φέρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις και έχει υψηλά ποσοστά ακαμψίας.

Όσον αφορά την χωρητικότητα, αξιολογήθηκε με υψηλή βαθμολογία γιατί παρέχει άνετους χώρους για τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους.

Στο πίσω μέρος ο χώρος για τα γόνατα αυξήθηκε κατά 5,8 εκατ. και η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου αυξήθηκε επίσης στα 422 λίτρα (+20%).

Αέρας ανανέωσης και στην εσωτερική διακόσμηση. Σημειώσαμε, την μοντέρνα εμφάνιση, τα νέα υλικά, τους μοντέρνους συνδυασμούς χρωμάτων, την στιβαρή κατασκευή, τα νέα μαλακά υλικά και την καλή ποιότητα κατασκευής.

Έμφαση δόθηκε από την εταιρεία και στη συνδεσιμότητα.

Φέρει τη τεχνολογία ψυχαγωγίας και οδηγικής υποστήριξης NissanConnect, με την οποία οι επιβάτες, μπορούν να χρησιμοποιούν το Apple CarPlay και το Android Auto για να αξιοποιούν τις εφαρμογές τους από το smartphone, στην οθόνη αφής 8 ιντσών.

Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στους χάρτες TomTom & Live Traffic ή να ενεργοποιήσει το δικό του In-Car Wi-Fi, προκειμένου να επιτρέψει στους επιβάτες να συνδέσουν τους φορητούς υπολογιστές ή τα tablet τους.

Επιπλέον, προσφέρει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, μια πρώτη πρεμιέρα για την συγκεκριμένη κατηγορία.



Η τεχνολογία ProPILOT, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση, θα είναι διαθέσιμη στο Juke για πρώτη φορά. Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητόδρομους και σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, το ProPILOT επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα, ούτως ώστε ο οδηγός να διατηρεί την σωστή απόσταση και ταχύτητα με το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.

Η εφαρμογή NissanConnect Services, είναι αξιόπιστος σύντροφος, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη τον έλεγχο πολλών πτυχών του αυτοκινήτου του. Συγκεκριμένα, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει την κατάσταση κλειδώματος των θυρών του αυτοκινήτου του και να το κλειδώσει ή να το ξεκλειδώσει, από το smartphone. Επίσης, ο οδηγός μπορεί επιπλέον να ελέγξει την πίεση των ελαστικών και τη στάθμη του λιπαντικού, πριν αναχωρήσει για ένα ταξίδι.

Η συμβατότητα με το Google Assistant, δίνει τη δυνατότητα ελέγχου λειτουργιών, όπως των φώτων του οχήματος και της αποστολής προορισμών στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, μιλώντας απλά στην έξυπνη συσκευή τους.

Το ηχοσύστημα Bose Persona Plus, με οκτώ ισχυρά ηχεία, συμπεριλαμβανομένων δύο μονάδων UltraNearfield ενσωματωμένων, στα δύο εμπρόσθια προσκέφαλα, προσφέρει ηχητική αναπαραγωγή μουσικής υψηλού επιπέδου. Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά την έλλειψη περισσότερων επίλογων στον τομέα των κινητήρων. Ωστόσο, η Nissan ετοιμάζει την υβριδική έκδοση που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2021.

Ο τιμοκατάλογος του νέου Nissan Juke, ξεκινά από τα 17.900 ευρώ(βασική έκδοση Energy με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων DCT (διπλού συμπλέκτη) και το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Acenta, η τιμή διαμορφώθηκε στα 20.900 ευρώ. Η γκάμα περιλαμβάνει τις εξοπλιστικές εκδόσεις Energy, Acenta, N-Connecta, N-Design και Techna.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v