Μειώνεται η γερμανική παραγωγή αυτοκινήτων

Ιστορικό χαμηλό σημείωσαν πέρσι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μειώνεται η γερμανική παραγωγή αυτοκινήτων

Η γερμανική παραγωγή αυτοκινήτων έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδό της εδώ και 23 χρόνια, καθώς η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης δέχεται τις επιπτώσεις από τον παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Volkswagen, της BMW και της Daimler παρήγαγαν 4,66 εκατ. οχήματα σε γερμανικά εργοστάσια πέρσι, η χαμηλότερη παραγωγή από το 1996.

Η ένωση των αυτοκινητοβιομήχανων της Γερμανίας VDA, ανακοίνωσε ότι η μείωση της παραγωγής κατά 9%, οφείλεται στη μείωση της ζήτησης από τις διεθνείς αγορές.

Οι προβλέψεις είναι δυσοίωνες και για φέτος. Η VDA, προβλέπει ότι οι παγκόσμιες παραδόσεις αυτοκινήτων θα πέσουν στα 78,9 εκατ. οχήματα από 80,1 εκατ. το 2019.

Η θέση της Γερμανίας ως παγκόσμιας βιομηχανικής μονάδας παραγωγής αυτοκινήτων έχει πληγεί από τις συνέπειες της αύξησης της ρύπανσης του περιβάλλοντος, λόγω των δραστηριοτήτων της, από το σκάνδαλο της Volkswagen για τους πετρελαιοκινητήρες (dieselgate) το 2015, τις εμπορικές συγκρούσεις και οι επιβράδυνση της ζήτησης λόγω των διεθνών οικονομικών δυσκολιών.



Η Daimler, η Volkswagen και η Continental περικόπτουν θέσεις εργασίας για να μειώσουν το κόστος παράγωγης. Ταυτόχρονα, η βιομηχανία πρέπει να δαπανήσει δισεκατομμύρια ευρώ για να αναπτύξει καθαρότερα οχήματα, την αυτόνομη οδήγηση και να αντιμετωπίσει την εμφάνιση υπηρεσιών κοινής χρήσης όπως η Uber, η οποία έχει ισοδύναμη αξία με την Daimler.

Η Γερμανία είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένη στις κανονιστικές απαιτήσεις για καθαρότερα οχήματα, διότι οι μάρκες όπως η BMW, η Porsche και η Audi επικεντρώνονται στη δύναμη και την απόδοση. Αυτό οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας να διερευνήσουν πολλά σενάρια για την επόμενη ημέρα, τα οποία περιλαμβάνουν μεγάλες περικοπές.

Η εγχώρια αγορά αυτοκινήτων της Γερμανίας αυξήθηκε κατά 5% πέρσι, αφού οι αγοραστές επένδυσαν σε 3,6 εκατ. νέα αυτοκίνητα, δήλωσε η VDA, η μεγαλύτερη από το 2009. Ωστόσο, η αγορά ενδέχεται να συρρικνωθεί φέτος και προβλέπεται ότι οι απώλειες θέσεων εργασίας θα επιταχυνθούν από τη μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία απαιτούν λιγότερα εξαρτήματα και λιγότερη εργασία για τη συναρμολόγηση τους.

Η VW, μόλις άρχισε την παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου νέας γενιάς, του ID3, στο Ζικάου της Γερμανίας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v