ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Corsa-e Rally για το ADAC Opel e-Rally Cup προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς.

Ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο

Ένα ακόμη κάστρο σύντομα θα πέσει. Η ηλεκτροκίνηση κατακτά και του αγώνες αυτοκινήτων, η Opel εξελίσσει το αγωνιστικό της μοντέλο και προετοιμάζεται για αγωνιστικές δραστηριότητες με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Η γερμανική μάρκα που έχει βαθιές ρίζες και στην ελληνική αγορά, αναπτύσσει την ηλεκτροκίνηση αξιοποιώντας την γερμανική τεχνολογία και την άποψη των Γερμανών για το αυτοκίνητο που διακρίνεται για την τεχνολογία, αντοχή και αξιοπιστία.

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Corsa-e Rally για το ADAC Opel e-Rally Cup προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Δύο ηλεκτρικά Corsa περνούν τώρα από δοκιμασίες αντοχής στο Κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen.



«Έχουμε δύο στόχους,» δήλωσε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Opel, Jörg Schrott. «Και τα δύο αυτοκίνητα καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να συγκεντρωθεί ο μέγιστος αριθμός δεδομένων σε ένα πρώιμο στάδιο. Δεν υπάρχει κάποια προηγούμενη εμπειρία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι στην οποία να ανατρέξουμε, γι’ αυτό σε πρώτη φάση έπρεπε να βασιστούμε σε υπολογισμούς και προσομοιώσεις που σταδιακά αντικαθίστανται από πραγματικά δεδομένα. Άλλα θέματα που μας απασχολούν είναι η διαχείριση φορτίων και θερμοκρασίας της μπαταρίας σε συνθήκες ράλι, καθώς και η προσαρμογή του λογισμικού. Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το πρόγραμμά μας προχωρά ομαλά.»

Οι μηχανικοί της Opel Motorsport θα ασχοληθούν με την ταχύτητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι 100kW (136 ίππων) στη δεύτερη φάση εξέλιξης. «Με ένα αυτοκίνητο Ενιαίου, είναι σημαντικό οι επιδόσεις να παραμένουν σταθερές και διαθέσιμες υπό όλες τις συνθήκες. Ο εξοπλισμός πρέπει να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους συμμετέχοντες,» δήλωσε ο Jörg Schrott. «Επίσης αποφασίσαμε ότι το Corsa-e Rally πρέπει να είναι εφάμιλλο ή ανώτερο του προκατόχου του με βενζινοκινητήρα, του Opel ADAM Cup. Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. Μπορεί η απόδοση ισχύος να είναι σχεδόν ίδια, ωστόσο η ροπή των 260Nm είναι πολύ υψηλότερη από του ADAM Cup. Το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του αυτοκινήτου, ενώ η κατανομή βάρους είναι επίσης πολύ καλή, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για ένα ευέλικτο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Τώρα χρειάζεται να βρούμε το πιο ισορροπημένο σετάρισμα πλαισίου, και γι’ αυτό το λόγο, τον Ιανουάριο θα αρχίσουμε να προσομοιώνουμε μερικές πραγματικές ειδικές διαδρομές ράλι.»

Αφού η εξέλιξη του Corsa-e Rally ολοκληρωθεί, θα κατασκευαστεί ένα όχημα αναφοράς που θα λειτουργήσει ως πρότυπο για τα οχήματα πελατών. Αναμένεται να κατασκευαστούν περίπου 20 αντίτυπα για την περίοδο 2020/21, από τα οποία 15 θα παραδοθούν στις ομάδες πελατών το καλοκαίρι – ώστε να προλάβουν τις πρώτες δοκιμές τον Ιούλιο.

Το Corsa-e Rally έχει την ίδια μπαταρία με το αυτοκίνητο  παραγωγής. Με χωρητικότητα 50kWh παρέχει αυτονομία 337 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Για βελτιστοποίηση της αυτονομίας σε αγώνες ράλι, η μπαταρία προσφέρει τρία προγράμματα (modes): στο “competition mode”, διατίθεται η πλήρης ισχύς και η μέγιστη ροπή. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ροπή, επομένως το “rain mode” προσφέρει μία καμπύλη ροπής προσαρμοσμένη για ολισθηρές επιφάνειες. Οι ομάδες θα χρησιμοποιούν το “eco mode” για να εξοικονομούν ενέργεια μεταξύ των ειδικών διαδρομών και όταν πηγαίνουν στο service station.

Παραγγελίες για το Corsa-e Rally μπορούν να γίνονται τώρα, ενώ οι υποβολές συμμετοχών στο 2020/21 ADAC Opel e-Rally Cup ξεκίνησαν στις 15 Δεκεμβρίου 2019.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Αναζητήστε την απλότητα και αμφισβητήστε την."

Alfred North Whitehead, 1861-1947, Βρετανός φιλόσοφος & μαθηματικός

  • 1914 - Το Μαυροβούνιο κηρύσσει τον πόλεμο κατά της Αυστροουγγαρίας (Α' Παγκόσμιος Πόλεμος).
    1929 - Iδρύεται στο Ηράκλειο της Κρήτης το αθλητικό σωματείο Εργοτέλης, που πήρε την ονομασία του από τον αρχαίο κρητικό ολυμπιονίκη.
    1960 - Η Ακτή Ελεφαντοστού γίνεται ανεξάρτητη χώρα απερχόμενη από την Γαλλία.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2