«Άγριο» Hyundai i30 N Project C

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Hyundai παρουσίασε την «ελαφριά» αλλά… ζόρικη limited edition i30 N Project C.
 


Η Hyundai, παρουσίασε τη limited edition i30 N Project C, μια ελαφρύτερη, χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση του καταξιωμένου i30 N.

Η αποκάλυψη της πρότασης ειδικών προδιαγραφών έγινε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019.

Το Project C του πρώτου μοντέλου υψηλών επιδόσεων της μάρκας ενισχύει την εμπειρία του i30 N.

Είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, 6 χιλ. χαμηλότερο, πιο κοντά στο δρόμο και διαθέτει δυναμικό εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό, που ενθουσιάζει.

Εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το i30 N είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai με το σήμα N και έκανε το ντεμπούτο του το 2017 απολαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές και πολλά βραβεία. Βασισμένο στο 5-θυρο i30, αναπτύχθηκε για να προσφέρει συγκινήσεις και ευχαρίστηση στην καθημερινότητα των χρηστών τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

Οι μοναδικές προδιαγραφές του i30 N Project C περιλαμβάνουν αρκετά επιμέρους τμήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP).

Το εμπρός splitter, ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος, το καπό και το μαρσπιέ με την σήμανση Ν είναι όλα κατασκευασμένα από CFRP, καθιστώντας το μοντέλο όχι μόνο πιο ελαφρύ αλλά και πιο σφιχτό στην άσφαλτο ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Στο μεταξύ, οι αεροδυναμικές πινελιές που διαθέτη ψηλά και χαμηλά το Project C συμβάλλουν επίσης σε μια σαφέστερα πιο γρήγορη, αλλά σταθερή οδήγηση.

Με το i30 N Project C, η Hyundai δεν έκανε συμβιβασμούς προκειμένου να βελτιστοποιήσει τις ήδη υψηλές επιδόσεις του i30 N. Οι 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ συμμετέχουν σημαντικά στη μείωση του βάρους, όντας 22 κιλά ελαφρύτερες.




Χρησιμοποιώντας CFRP το καπό είναι ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά και τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα, το εμπρός splitter είναι πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης είναι ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt με CFRP είναι ελαφρύτερα 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα Sabelt προσφέρουν επίσης στον οδηγό και τον συνοδηγό άριστη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων σε μια βελτιωμένη θέση με γνώμονα τις οδηγικές επιδόσεις.

Η ισχύς παραμένει στους 275 ίππους και η ροπή υπερβαίνει τα 37,8 χλγμ. όπως και το i30 N υψηλών επιδόσεων, ενώ το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα του i30 N Project C.

Το i30 N Project C είναι 6 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο και το κέντρου βάρους 8,8 χιλιοστά χαμηλότερα - χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων μεγαλύτερης ακαμψίας μαζί με αμορτισέρ. Παράλληλα, οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Επιπρόσθετα, όλοι οι τρόποι οδήγησης έχουν επαναπρογραμματισθεί ειδικά για το Project C και οι δύο τρόποι οδήγησης Sport και N δίνουν στους οδηγούς μεγαλύτερη άμεση απόκριση και ακόμη πιο fun-to-drive αυτοκίνητο.

Το εσωτερικό του Project C διαθέτει επένδυση Alcantara γύρω από το τιμόνι, το χειρόφρενο και το μοχλό ταχυτήτων. Κάποιες από τις αλλαγές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου εντοπίζονται στον μοχλό ταχυτήτων από αλουμίνιο που μοιάζει με έμβολο κινητήρα και συνδυάζει τη λειτουργικότητα με την σχεδίαση, εφαρμόζει τέλεια στο χέρι για σύντομες και ακριβείς αλλαγές, στις σκούρες πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας και τις ραφές των νέων καθισμάτων Sabelt καθώς και την αριθμημένη πλακέτα xx/600 της limited edition στην επένδυση του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό

Ο εξωτερικός σχεδιασμός κυριαρχείται από το σκούρο ματ γκρί χρώμα, με όλα τα τμήματα CFRP να παρουσιάζουν την πολυπόθητη πλέξη των ανθρακονημάτων σε υψηλή στιλπνότητα.

Το νέο μοντέλο θα διαθέσει αυστηρά 600 οχήματα και η διάθεσή τους θα ξεκινήσει σε επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο έτος.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v