Ανανεωμένο Opel Astra: Επίτευγμα της γερμανικής τεχνολογίας

Οδηγήσαμε στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, το ανανεωμένο Opel Astra και μεταφέρουμε εντυπώσεις.

αποστολή στη Γερμανία

Οι Γερμανοί μηχανικοί μπορεί να μην έχουν το μεσογειακό ταπεραμέντο που διαθέτουν σε μεγάλη δόση οι συνάδελφοι τους με καταγωγή από την Ιταλία, αλλά καταφέρνουν να διακρίνονται και στους πιο δύσκολες αποστολές.

Με συνέπεια, εργατικότητα και συνεχή επιμόρφωση αυξάνουν τις ικανότητες των ζωτικών τμημάτων των αυτοκινήτων και δημιουργούν κατασκευές που ικανοποιούν τον οδηγό και αντέχουν στον χρόνο. Ένα ακόμη δείγμα των ικανοτήτων των Γερμανών μηχανικών είναι η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος ανανέωσης του Opel Astra.

To μικρομεσαίο μοντέλο της Opel, είναι ένα από τα ελάχιστα πλέον αυτοκίνητα της μάρκας που στηρίζεται στην αποκλειστική συμμετοχή των Γερμανών μηχανικών. Μαζί με το σεντάν μεγάλων διαστάσεων Insignia και το SUV Mokka X, αποτελούν την τελευταία τριάδα των μοντέλων της μάρκας που σχεδιάστηκαν εξελίχθηκαν και κατασκευάζονται, με τις βασικές αρχές της γερμανικής φίρμας.




Πλέον, η Opel ανήκει στον γαλλικό όμιλο PSA και όλα τα νέα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων των Corsa, Crossland Χ και Grandland X, αποτελούν προϊόντα τα οποία στηρίζονται στα αντίστοιχα μοντέλα του γαλλικού γκρουπ. Ο γαλλικός όμιλος ακολουθεί την επιτυχημένη συνταγή του γκρουπ VW, που προβλέπει την κατασκευή μοντέλων με κοινά στοιχεία και διαφορετική προσέγγιση στην αγορά.

Με αυτές τις σκέψεις, οδηγήσαμε στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, το ανανεωμένο Opel Astra. Ο εκπρόσωπος της μάρκας στη μικρομεσαία κατηγορία κατέχει την δεύτερη θέση στη λίστα των συνολικών πωλήσεων της Opel, πίσω από το ιδιαίτερα επιτυχημένο Corsa, που πλέον η νέα γενιά του βασίζεται στο επίσης νέο Peugoet 208. Η πρόοδος που επιτεύχθηκε σε όλους τους βασικούς τομείς του Opel Astra, είναι σημαντική και επιβεβαιώνει τις ιδιαίτερα υψηλές δυνατότητες της γερμανικής τεχνολογίας.

Στους άψογους δρόμους στα περίχωρα της Φρανκφούρτης οδηγήσαμε όλες τις εκδόσεις με τους καινούργιους κινητήρες που δημιούργησαν οι Γερμανοί τεχνικοί. Τα πρώτα συμπεράσματα είναι θετικά και αναβαθμίζουν την εικόνα του αυτοκινήτου στην οδική συμπεριφορά, στην αίσθηση, στην άνεση, στην απόδοση και στην οικονομία στα καύσιμα.

Κρατήσαμε την ανακοίνωση της μάρκας για την μείωση των εκπομπών του CO2, μέχρι 19%, σε σχέση με το βασικό μοντέλο της υπάρχουσας στη κυκλοφορία γενιάς.

Η πρόοδος επιτεύχθηκε κυρίως χάρη στη μείωση του βάρους κατά 200 κιλά, στους νέους γερμανικούς κινητήρες και στα νέα γερμανικά κιβώτια ταχυτήτων.

Κινητήρες, βενζίνης, 1.2 Turbo, 130 ίππων, 1.4 Turbo 145 ίππων, ντίζελ τρικύλινδρος 1.5 122 ίππων.

Η εκτενής γκάμα περιλαμβάνει συστήματα όπως προσαρμοζόμενο cruise control, ένδειξη απόστασης από τα προπορευόμενο όχημα, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (forward collision alert) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας (traffic sign recognition) και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας (lane keep assist). Επίσης, διατίθενται εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR (Aktion Gesünder Rücken e.V.) – με επένδυση από ύφασμα, Alcantara ή δέρμα – με σύστημα εξαερισμού και λειτουργία μασάζ. Το Astra φέρει επίσης, νέα, προαιρετική high-tech εμπρός κάμερα και νέα κάμερα οπισθοπορείας.

Η νέα εμπρός κάμερα είναι μικρότερη, αλλά ισχυρότερη από ποτέ, χάρη σε έναν ταχύτερο επεξεργαστή. Εκτός από αυτοκίνητα τώρα αναγνωρίζει και πεζούς – κάτι που αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια. Η ψηφιακή κάμερα οπισθοπορείας που διατίθεται σε συνδυασμό με το νέο σύστημα infotainment Multimedia Navi Pro είναι επίσης ισχυρότερη. Η εικόνα της κυκλοφορίας πίσω από το όχημα στο μόνιτορ είναι πιο σαφής και ακριβής και οι αντιθέσεις πιο ορατές στο σκοτάδι.

Οι πελάτες του Astra απολαμβάνουν κορυφαία συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Android Auto με τα συστήματα Multimedia Radio, Multimedia Navi και Multimedia Navi Pro. Ανήκουν στη νεότερη γενιά συστημάτων infotainment – που σημαίνει ότι είναι πιο έξυπνα, πιο γρήγορα και πιο διαισθητικά. Το κορυφαίο της γκάμας Multimedia Navi Pro – όπως και στο Opel Insignia – έχει έγχρωμη οθόνη αφής 8", με δυνατότητα επιλογής απεικόνισης “Tour” ή “Sport", ενώ ελέγχεται και μέσω φωνητικής εντολής (voice control).

Συνδεδεμένες υπηρεσίες πλοήγησης με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και online ενημερώσεις χαρτών κάνουν το ταξίδι πιο ξεκούραστο. Η οθόνη πλοήγησης προβάλλει ανασχεδιασμένα γραφικά με πιο φρέσκια και μοντέρνα εμφάνιση. Οι οδηγοί του ανανεωμένου Opel Astra είναι οι πρώτοι που θα έχουν στη διάθεσή τους ψηφιακό ταχύμετρο.

Μεταμορφώνεται σε αίθουσα συναυλιών με το προαιρετικό σύστημα ήχου υψηλών προδιαγραφών Bose. Συνολικά επτά ηχεία συμπεριλαμβανομένου ενός RichBass subwoofer κάτω από το χώρο αποσκευών διασφαλίζουν βέλτιστη ηχητική απόλαυση. Οδηγός και επιβάτες περιβάλλονται από πλούσιο ήχο – ανεξάρτητα από τη θέση τους μέσα στο όχημα. Επιπλέον, μέχρι οκτώ διαφορετικά προφίλ ήχου μπορούν να αποθηκεύονται μέσω του ψηφιακού ενισχυτή – ανάλογα με τις επιθυμίες και προτιμήσεις του ακροατή.

Τελευταίο αλλά σημαντικό, λανσάρει ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης που κάνει την οδήγηση το χειμώνα πιο ευχάριστη και ασφαλέστερη, το θερμαινόμενο παρμπρίζ. Λεπτές, σχεδόν αόρατες αντιστάσεις στο παρμπρίζ εξασφαλίζουν άμεσα καθαρή ορατότητα για τους οδηγούς του Astra σε παγερές θερμοκρασίες με άμεσο ξεθάμπωμα.

Έρχεται στο τέλος Οκτωβρίου.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v