Η&Μ: Η μόδα κατευθύνεται... βόρεια

Με επίκεντρο τη γυναίκα-μαμά και το παιδί άνοιξε το δεύτερο κατάστημα H&M στο εμπορικό κέντρο Avenue, στο Μαρούσι. Οι ελληνίδες καταναλώτριες έχουν τώρα έναν ακόμα λόγο να αγαπήσουν τη δημοφιλή σουηδική εταιρία, που φροντίζει να ντύνει, με ό,τι πιο μοντέρνο και άνετο, και τα μικρά τους.
Η&Μ: Η μόδα κατευθύνεται... βόρεια

Το δεύτερό της κατάστημα στην Αθήνα άνοιξε η σουηδική εταιρία ρούχων H&M, στις 18 Μαΐου στο Εμπορικό κέντρο Avenue στο Μαρούσι στις 9π.μ., δίνοντας τέλος στην ανυπομονησία των καταναλωτών των βορείων προαστίων.

Σύμφωνα με την manager της H&M για την Ελλάδα, Doris Klein, πριν το επίσημο άνοιγμα του καταστήματος στο Avenue είχε ήδη δημιουργηθεί ουρά πελατών, ενισχύοντας την αίσθηση καταναλωτικής αποδοχής, που είχε η φίρμα από το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην οδό Σταδίου 49, πριν από ένα μήνα περίπου.

Το κατάστημα καλύπτει χώρο 1.266 τετραγωνικών μέτρων σε 2 ορόφους και προσφέρει πλήρεις συλλογές για γυναίκες και εγκύους, με τη σειρά ΜΑΜΑ. Στο κατάστημα οι καταναλωτές μπορούν επίσης να βρουν τη συλλογή για παιδιά και μωρά καθώς και μια μεγάλη γκάμα από αξεσουάρ και εσώρουχα για τη γυναίκα και το παιδί.

Η παιδική συλλογή της Η&Μ προσφέρει ρούχα που τα χαρακτηρίζει η λειτουργικότητα, η άνεση και η ασφάλεια. Η εταιρία έχει επενδύσει στη δημιουργία παιδικών ρούχων, που πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας, τόσο σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό όσο και την ποιότητα των υλικών.

Έμπνευση για την παιδική συλλογή του καλοκαιριού αποτέλεσε το surf και η καλοκαιρινή ατμόσφαιρα της Αυστραλίας. Τα χρώματα είναι ανοιχτά και παστέλ. Η συλλογή προσφέρει μεγάλη γκάμα διαφορετικών στυλ φορεμάτων και cropped παντελονιών για τα κορίτσια, καθώς και clamdiggers και αμάνικα top για τα αγόρια. Τα βασικά υφάσματα είναι το λινό και το βαμβακερό μακό.

Οι προτάσεις ένδυσης της H&M είναι άκρως πλουραλιστικές (οι κωδικοί είναι αμέτρητοι και τα μοντέλα ανανεώνονται με ταχύτατους ρυθμούς) καλύπτωντας τόσο τη γυνακεία όσο και την ανδρική και παιδική ένδυση, υποδιαιρώντας της κολεξιόν της σε dressy, casual και σπορ σειρές ρούχων.

H ομάδα των 100 σχεδιαστών με επικεφαλής εδώ και μια εικοσαετία την Margareta van den Bosch, μεταφέρουν με αμεσότητα και απίστευτη ταχύτητα τις πιο επίκαιρες τάσεις της μόδας, διατηρώντας φυσικά το κριτήριο της εμπορικότητας υψηλά.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η εταιρεία συνεργάστηκε με γνωστούς σχεδιαστές μόδας, όπως ο Καρλ Λάγκερφελντ, η Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ και οι Βίκτορ&Ρολφ, οι οποίοι δημιούργησαν πλήρεις συλλογές με την υπογραφή τους υπό της σκέπη της H&M, αναγνωρίζοντας εμμέσως ότι η μόδα δεν μπορεί να αναπτυχθεί μόνο μέσα από τα πανάκριβα ατελιέ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v