Τα χειρότερα λογότυπα στην ιστορία των λογοτύπων

Δέκα ξεκαρδιστικά λογότυπα κάνουν το internet να παραληρεί και αποδεικνύουν ότι οι σχεδιαστές δεν έχουν πάντα κέφια.
Τα χειρότερα λογότυπα στην ιστορία των λογοτύπων
Δεν είναι όλα τα λογότυπα αυτό που λέμε πετυχημένα. Κάποια είναι βαρετά, μέτρια ή ανέμπνευστα, και κάποια άλλα είναι παταγώδεις αποτυχίες, που είτε αποσύρθηκαν τελικά είτε όχι κέρδισαν μια θέση στις καρδιές των χρηστών του internet –και από εκεί στην αιωνιότητα. Μερικά από αυτές τις ξεκαρδιστικές αποτυχίες συγκεντρώσαμε παρακάτω… για να μαθαίνουν οι νεότεροι.

Το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου του 2012 περιγράφηκε ως: α. η Λίζα Σίμπσον να κάνει κάτι απροσδιόριστα σεξουαλικό, β. μια ποπ σβάστικα. Το internet, πάντως, το διασκέδασε με την ψυχή του.



Το Τμήμα Ανατολικών Σπουδών του Κρατικού Πανεπιστημίου Santa Catalina στη Βραζιλία ζήτησε έναν ιαπωνικό ναό με φόντο τον ανατέλλοντα ήλιο. Το τι πήρε, το βλέπουμε όλοι.



Το Kostelecké uzeniny είναι μια σούπερ δημοφιλής μάρκα λουκάνικων στην Τσεχία, από το 1917 ως τώρα. Αυτό εδώ είναι το λογότυπο πάνω σε όλα τα προϊόντα της, από τη δεκαετία του ’20 μέχρι σήμερα.



Η Mont-Sat είναι μια πολωνική εταιρεία, οι τεχνικοί της οποίας πρέπει να χαίρονται ιδιαίτερα όταν εγκαθιστούν δορυφορικά πιάτα στο σπίτι ή στο γραφείο σας. Αλλιώς δεν εξηγείται το λογότυπό της, που δεν έχει αλλάξει ποτέ.



Κι όμως, αυτό εδώ το λογότυπο για την Αρχιεπισκοπική Επιτροπή της Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας έκανε κάποτε (το 1974, για την ακρίβεια) πολύ περήφανη την ένωση γραφιστών AIGA, η οποία το έχει κρατήσει στο αρχείο της ως παράδειγμα επιτυχημένου σχεδιασμού. Άγνωσται αι βουλαί…



Το 1991, η ιταλική εταιρεία ρούχων A-Style λάνσαρε αυτό το λογότυπο, που μοιάζει επίτηδες με δύο ανθρώπους να κάνουν σεξ, για να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομά της. Περισσότερα από είκοσι χρόνια αργότερα, που το λογότυπο εξακολουθεί να κυκλοφορεί στο internet, ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει πως η εταιρεία ήταν στο κόλπο.



Η Πολιτεία του Βερμόντ λανσάρει το σιρόπι σφενδάμου της ως ένα από τα καλύτερα στον κόσμο. Δυστυχώς, το συγκεκριμένο λογότυπο δεν μας πείθει ακριβώς.



Το Παιδιατρικό Κέντρο Arlington στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ είναι ένας σπουδαίος οργανισμός για τις οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, αλλά όποιος έβλεπε αυτό το λογότυπο στην κεντρική είσοδο μάλλον το ξανασκεφτόταν. Ευτυχώς, αποσύρθηκε γρήγορα.



Να και μια ελληνική πρωτιά: Ο θεσσαλονικιός φούρνος Mama's Baking έχει ένα λογότυπο με, εχμ, οιδιπόδειο σύμπλεγμα, το οποίο κράτησαν παρ’ όλο τον χαμό που έγινε στα social media όταν το ανακάλυψαν –ή ίσως ακριβώς γι’ αυτό.


Ξανακοιτάξτε το. Το παρακάτω logo δεν είναι αυτό που νομίζετε. Γράφει Computer Doctors και αυτό εκεί το U είναι ένα ποντίκι υπολογιστή. Πονηρά μυαλά.



Η ταμπέλα αυτού του video club στη Φλόριντα χρησιμοποιείται συχνά ως παράδειγμα του γιατί αυτό που στην τυπογραφία αποκαλείται kerning, το κενό ανάμεσα στα γράμματα, είναι τόσο μα τόσο σημαντικό. Για την ιστορία, η πινακίδα γράφει Megaflicks.




Πηγή: Business Insider

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v