Τα χειρότερα logos που είδαν ποτέ τα ματάκια μας
Ψάξαμε και βρήκαμε τα χειρότερα λογότυπα όλων των εποχών κι αγανακτισμένοι είπαμε μεγαλόφωνα: «μια δουλειά είχατε ρε παιδιά».
Ψάξαμε και βρήκαμε τα χειρότερα λογότυπα όλων των εποχών κι αγανακτισμένοι είπαμε μεγαλόφωνα: «μια δουλειά είχατε ρε παιδιά».
Μια εικόνα είναι ίση με χίλιες λέξεις λέει ένα πάνσοφο ρητό κι εμείς εδώ ερχόμαστε να προσθέσουμε ότι μια fail εικόνα ή ένα κακό λογότυπο είναι ίσα με πολλές περισσότερες και καθόλου μα καθόλου εγκωμιαστικές. Βλέπεις, αν υπάρχει συνώνυμο της εικόνας μιας επιχείρησης ή ενός δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα αυτό είναι το λογότυπο κι ενώ υπάρχουν αμέτρητα που είναι στυλάτα και εμπνευσμένα, υπάρχουν κι άλλα τόσα που πάνε κατευθείαν στον κουβά με τα χειρότερα logos όλων των εποχών. Πάμε λοιπόν να δούμε μια λίστα με τα πιο: «μια δουλειά είχατε να κάνετε ρε παιδιά» λογότυπα της ιστορίας.
Το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου του 2012 περιγράφηκε ως: α. η Λίζα Σίμπσον να κάνει κάτι απροσδιόριστα σεξουαλικό, β. μια ποπ σβάστικα. Το internet, πάντως, το διασκέδασε με την ψυχή του.
Το Τμήμα Ανατολικών Σπουδών του Κρατικού Πανεπιστημίου Santa Catalina στη Βραζιλία ζήτησε έναν ιαπωνικό ναό με φόντο τον ανατέλλοντα ήλιο. Ε κάπου, κάπως στην πορεία τα briefs και τα debriefs πήγανε κατά διαόλου.
Το Kostelecké uzeniny είναι μια σούπερ δημοφιλής μάρκα λουκάνικων στην Τσεχία, από το 1917 ως τώρα. Αυτό εδώ είναι το λογότυπο πάνω σε όλα τα προϊόντα της, από τη δεκαετία του ’20 μέχρι σήμερα.
Η Mont-Sat είναι μια πολωνική εταιρεία που εγκαθιστά δορυφορικά πιάτα. Για την ακρίβεια είναι υπερβολικά χαρούμενη όταν οι τεχνικοί της εγκαθιστούν δορυφορικά πιάτα όπως μπορείς να διαπιστώσεις κι από το λογότυπό τους.
Κι όμως, αυτό εδώ το λογότυπο για την Αρχιεπισκοπική Επιτροπή της Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας σχεδιάστηκε το 1974 κι έκτοτε αποτελεί σημείο αναφοράς στην κοινότητα των γραφιστών για το τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις όταν σου ζητηθεί κάτι αντίστοιχο.

H Kudawara Pharmacy είναι μια γιαπωνέζικη φαρμακευτική εταιρεία που πήρε λίγο πιο σοβαρά από όσα θα έπρεπε τη φροντίδα των πελατών της αν κρίνουμε από το επικά αποτυχημένο λογότυπο της.

H εταιρεία Currency Exchange που ασχολείται με το συνάλλαγμα είχε τη φαεινή ιδέα να βάλει το σύμβολο του αμερικάνικου δολαρίου πριν το Exchange στο λογότυπο της και να γίνει πολύ πιο σέξι από όσο θα περίμεναν κάποιοι.
Το 1991, η ιταλική εταιρεία ρούχων A-Style λάνσαρε αυτό το λογότυπο, που μοιάζει επίτηδες με δύο ανθρώπους να κάνουν σεξ, για να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομά της. Περισσότερα από είκοσι χρόνια αργότερα, που το λογότυπο εξακολουθεί να κυκλοφορεί στο internet, ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει πως η εταιρεία ήταν στο κόλπο.
Το Παιδιατρικό Κέντρο Arlington στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ είναι ένας σπουδαίος οργανισμός για τις οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, αλλά το λογότυπό τους ήταν όλα τα λεφτά. Ευτυχώς αποσύρθηκε πολύ γρήγορα, όμως άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στο άρθρο μας.
Να και μια ελληνική συμμετοχή. Ο θεσσαλονικιός φούρνος Mama's Baking πολύ πριν το μετρό Θεσσαλονίκης στρέφει δικαίως την προσοχή στη συμπρωτεύουσα με ένα λογότυπο που είχε πάθει ένα κάποιο οιδιπόδειο σύμπλεγμα. 
Ξανακοιτάξτε το. Το παρακάτω logo δεν είναι αυτό που νομίζετε. Γράφει Computer Doctors και αυτό εκεί το U είναι ένα ποντίκι υπολογιστή. Πονηρά μυαλά.
Το κατάστημα MegaFlicks δεν άφησε το απαιτούμενο περιθώριο μεταξύ των γραμμάτων F και L στο λογότυπο με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα.
Η Πολιτεία του Βερμόντ λανσάρει το σιρόπι σφενδάμου της ως ένα από τα καλύτερα στον κόσμο. Όμως με τέτοιο λογότυπο επίτρεψέ μας να κρατάμε τις ενστάσεις μας.

Η εταιρεία Deccan Engineering Enterprises μάλλον τραγουδούσαν στους γραφίστες τους το επικό κι αθάνατο ελληνικό άσμα: Όταν νυχτώνει το εργαλείο…

Η εταιρεία χαρτικών Locum Paper σκέφτηκε να βάλει μια καρδούλα στη θέση του O κι η φάση δεν πήγε όσο καλά περίμεναν.

Πηγή: Business Insider