Προσθετικά πέη κατά παραγγελία για τους σταρ του Χόλιγουντ

Ο τεχνίτης που φτιάχνει προσθετικά πέη κατά παραγγελία για τους σταρ του Χόλιγουντ, εξηγεί τι κρύβεται πίσω από την ξαφνική αύξηση των ανδρικών μορίων στην οθόνη.
Προσθετικά πέη κατά παραγγελία για τους σταρ του Χόλιγουντ
Αν βλέπετε κάποιες από τις δημοφιλέστερες αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές τώρα τελευταία, μπορεί να έχετε παρατηρήσει κάποια νέα… μέλη στο καστ. Μερικά αξιόλογα μέλη. Κάποια κατώτερα μέλη. Από το animatronic που μιλάει στο Pam & Tommy μέχρι τη γυμνή σκηνή του Harry Goldenblatt στο And Just Like That, καθώς και μια ολόκληρη πανοπλία στην τελευταία στρατιά του Euphoria, δύσκολα δεν προσέχει κανείς τον… καταιγισμό πεών στην σύγχρονη τηλεόραση.

Όπως διαβάζουμε στο σημερινό θέμα της Nell Frizell για τον Guardian, παρ’ όλο που το ολόσωμο γυναικείο γυμνό πρωταγωνιστεί στην οθόνη ήδη από το μακρινό 1967, το αντίστοιχο ανδρικό φαίνεται να έχει μείνει πίσω για αρκετές δεκαετίες. Αυτό μπορεί να προκλήθηκε εν μέρει από τους λεγόμενους νόμους περί δημοσίας αιδούς, οι οποίοι απαγόρευαν τη μετάδοση ενός πέους σε στύση στην εθνική τηλεόραση. Για την ακρίβεια, μόλις τον Αύγουστο του 2020 οι Βρετανοί θεατές είδαν για πρώτη φορά πέος σε στύση στην τηλεόραση, στο ντοκιμαντέρ του Channel 4 Me and My Penis.

Αυτό που ξεχωρίζει τα πέη στις πρόσφατες αμερικάνικες σειρές είναι μάλλον η ιδιοσυγκρασία τους. Το περίφημο πέος στο Pam & Tommy,εμπνευσμένο από την αυτοβιογραφία του Tommy Lee, όπου ο ντράμερ των Mötley Crüe συνομιλεί όντως με το πέος του, μοιάζει περισσότερο με κάτι από τον θίασο των Muppet παρά με ένα ρεαλιστικό προσθετικό μέλος.

Ποιοι είναι όμως οι άνθρωποι που κάνουν αυτή τη μαγεία να συμβεί; Ως καλλιτέχνης μακιγιάζ και ειδικών εφέ, ο Matthew Mungle βρίσκεται σε αυτή τη δουλειά για δεκαετίες, δημιουργώντας έναν αρκετά εντυπωσιακό αριθμό προσθετικών πεών. Η δεύτερη δουλειά του μπορεί να ήταν να εφαρμόζει το μακιγιάζ του Johnny Depp κάθε μέρα στα γυρίσματα του Ψαλιδοχέρη, αλλά πρόσφατα εξειδικεύτηκε στη δημιουργία ρεαλιστικών, κινούμενων ή και κωμικών ανδρικών γεννητικών οργάνων σε οτιδήποτε, από το Step Brothers του Will Ferrell μέχρι τη Little Britain USA και το Shameless.

«Όταν λαμβάνω ένα email ή τηλεφώνημα από έναν παραγωγό ή σκηνοθέτη που λέει ότι χρειάζονται πέος», λέει ο Mungle, «οι πρώτες μου ερωτήσεις είναι: είναι κομμένο ή όχι, ποιο είναι το μήκος και η περίμετρος, πόσο μεγάλοι είναι οι όρχεις, και πόσο μακριές οι ηβικές τρίχες;».

Αν και έχει ήδη μια σειρά καλουπιών για διαφορετικού τύπου πέη, τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του εκάστοτε γυρίσματος, ο Mungle φτιάχνει επίσης κατά παραγγελία πέη για τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές, σμιλεύοντας από το μηδέν μια κατασκευή από πηλό με βάση το λάδι.

Βέβαια, όπως εξηγεί ο Mungle, είναι στην πραγματικότητα λίγο πιο περίπλοκο από ό,τι ακούγεται: «Υπάρχει ένα σημείο στην κορυφή του πέους, όπου βρίσκονται οι ηβικές τρίχες. Σχεδιάζω με αερογράφο τις φλέβες, με διαφορετικά χρώματα για να φαίνεται ρεαλιστικό. Στη συνέχεια, κολλώ από πάνω τις τρίχες. Το κομμάτι στην κορυφή είναι αυτό που προσκολλάται στο δέρμα του ηθοποιού. Αυτό το συγκρατεί στο μπροστινό μέρος. Υπάρχει επίσης ένα κομμάτι ύφασμα που κολλάω στην περιοχή των όρχεων και, στο γύρισμα, το τραβάμε ανάμεσα στους γλουτούς και το στερεώνουμε στο πάνω μέρος των γλουτών. Είναι φτιαγμένο από ένα διάφανο ελαστικό υλικό».

Αν όλα αυτά ακούγονται περίπλοκα, θα εκπλαγείτε όταν μάθετε πόσο δένονται ορισμένοι ηθοποιοί με τις προσωπικές τους προσθήκες. «Έφτιαξα το πέος για τον Chris Hemsworth στο Vacation», λέει ο Mungle. «Σύμφωνα με κάποιον που δούλεψε σε αυτήν την ταινία, έβαλαν την κατασκευή σε ένα ακρυλικό κουτί και το χάρισαν στον Κρις στο τέλος. Απ’ ό,τι φαίνεται, ήταν τόσο περήφανος γι' αυτό, που το κράτησε στην συλλογή του, ακριβώς δίπλα στο σφυρί του Thor». Υψηλός έπαινος πράγματι.

Εκτός από το να ταιριάζει με το χρώμα δέρματος του κάθε ηθοποιού, ο Μανκγλ πρέπει να λάβει υπόψη του και την κίνηση –και όχι μόνο την κίνηση του ίδιους του πέους. «Οι όρχεις που έφτιαξα για το Step Brothers ήταν αρκετά συγκεκριμένοι», θυμάται, «επειδή τους έβγαλε από το παντελόνι του και τους έτριψε σε ένα κιτ ντραμς». Δεν έβλεπες το κρέας, μόνο δύο λαχανικά. «Έπρεπε να κινούνται σαν ελεύθερα αιωρούμενοι όρχεις και όχι σαν άκαμπτες μπάλες. Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξουμε ρεαλιστικούς όρχεις που τους βάλαμε μέσα σε έναν πολύ λεπτό σάκο».

Όσο για το όσχεο; «Με τη σιλικόνη, μπορείς να το κάνεις όσο μαλακό ή σκληρό θέλεις», εξηγεί ο Μανγκλ. «Μερικές φορές, για ένα όσχεο, κάνω πρώτα ένα πιο σκληρό στρώμα και μετά προσθέτω ένα δεύτερο από πάνω για την κίνηση. Έχω συνηθίσει να είμαι ταυτόχρονα χημικός και καλλιτέχνης. Είμαι ένας μικρός Τζεπέτο στο στούντιό μου».

«Δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ να δημιουργήσω ένα πέος που από σκληρό μαλακώνει. Είμαι σίγουρος ότι θα έρθει αυτή η μέρα. Ωστόσο, δούλεψα με τον Matt Lucas και τον David Walliams στο Little Britain USA και είχαν ένα σκετς με δύο φιλαράκια που γυμνάζονταν. Έπρεπε να τους σμιλέψουμε ολόκληρα κοστούμια σώματος από λατέξ: μπαίνουν στα αποδυτήρια, ρίχνουν τις πετσέτες τους και έχουν εξαιρετικά μικρά πέη». Για να απεικονίσει αυτά τα μαλακά πέη να σκληραίνουν χρειάστηκε τεχνογνωσία: «Βάζουμε ένα καλώδιο σε κάθε ένα από τα πολύ μικρά πέη. Όταν ήταν η κατάλληλη στιγμή έπρεπε να τραβήξω αυτό το καλώδιο προς τα πάνω».

Πηγή: Guardian 
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v