Έρευνα: Η κάνναβη προστατεύει από τον κορωνοϊό

Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nature Products έδειξε ότι δύο ενώσεις κάνναβης έχουν τη δυνατότητα να μπλοκάρουν τη διείσδυση του ιού στα υγιή κύτταρα.
Έρευνα: Η κάνναβη προστατεύει από τον κορωνοϊό
Δύο ενώσεις οι οποίες βρίσκονται στην κάνναβη, συγκεκριμένα το κανναβιγερολικό οξύ ή CBGA και το κανναβιδιολογικό οξύ ή CBDA, διαπιστώθηκε κατά τη διάρκεια χημικού ελέγχου πως έχουν τη δυνατότητα να καταπολεμήσουν τον ιό, δήλωσαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον.

O επικεφαλής της έρευνας Richard Van Breemen, και η επιστημονική του ομάδα, βρήκαν ότι ένα ζεύγος κανναβιδοειδών οξέων δεσμεύει την πρωτεϊνική ακίδα του SARS-CoV-2 και κατ' επέκταση εμποδίζει την μετάβαση του ιού στο επόμενο βήμα μόλυνσης του ανθρώπου.

«Αυτές οι ενώσεις μπορούν να ληφθούν από το στόμα και έχουν μακρά ιστορία ασφαλούς χρήσης στους ανθρώπους», δήλωσε ο Richard van Breemen, ερευνητής στο Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας της πολιτείας Όρεγκον. «Έχουν τη δυνατότητα να αποτρέψουν καθώς και να θεραπεύσουν τη μόλυνση από τον SARS-CoV-2», συμπλήρωσε σε δήλωσή του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα εμβόλια και η ανοσοθεραπεία κατά του κορωνοϊού, χρησιμοποιούν την ίδια «φαρμακευτική στόχευση» με το CBGA και το κανναβιδοειδές οξύ CBDA. «Φαρμακευτική στόχευση» (drug target) ονομάζεται οποιοδήποτε μόριο θεωρείται κρίσιμο για μία διαδικασία που ακολουθεί μία ασθένεια, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να εμποδίσει τη μόλυνση ή την εξέλιξη του ιού.

Με πληροφορίες από εδώ.