Έρχονται ταυτότητες και άδειες οδήγησης στα κινητά

Την δημιουργία ενός ψηφιακού πορτοφολιού στο κινητό για όλα τα σημαντικά έγγραφα κάθε πολίτη ανακοίνωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Έρχονται ταυτότητες και άδειες οδήγησης στα κινητά
Ένα ψηφιακό πορτοφόλι για όλα τα σημαντικά έγγραφα –ταυτότητα, άδεια οδήγησης, βιβλιάριο υγείας παιδιών− θα έχουμε σύντομα στο κινητό μας, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

«Το κινητό μας μετατρέπεται σε στοιχείο ταυτοποίησής μας και τα στοιχεία ταυτοποίησης γενικά είναι χρήσιμο να νοούνται ως υπηρεσίες» εξήγησε ο υπουργός. «Αυτό που θα κάνουμε είναι να φτιάξουμε μια στοχευμένη υπηρεσία με τις υφιστάμενες ταυτότητες και τα διπλώματα οδήγησης και να τα προσθέσουμε στο wallet των κινητών. Η ιδέα είναι να έχουμε μια εφαρμογή ψηφιακού πορτοφολιού, ώστε να διευκολύνεται ο πολίτης με έναν ασφαλή τρόπο να έχει αυτά τα στοιχεία και μάλιστα με πρόσθετες μέριμνες προσωπικών δεδομένων».

Παράλληλα και το βιβλιάριο υγείας των παιδιών θα προστεθεί στο wallet του κινητού, καθώς πρόκειται για «μια ευρύτερη ψηφιακή στρατηγική της υγείας. Η ιδέα εδώ είναι να ψηφιοποιήσουμε τα δεδομένα του ιατρικού μας φακέλου για διευκόλυνση και για μεγαλύτερη ασφάλεια στην αλληλεπίδρασή μας με το σύστημα υγείας. Άρα, χρειαζόμαστε ένα σύστημα που θα υπενθυμίζει στους γονείς ότι έχει έρθει η ώρα του εμβολιασμού του παιδιού ή θα έχει μια αυτοματοποιημένη καταγραφή έτσι ώστε, αν τύχει κάτι, να έχει κάποιος ειδικός συστήματος υγείας αυτόματη πρόσβαση στα δεδομένα εκείνα τα οποία χρειάζεται να έχει πρόσβαση για να μας βοηθήσει».

Παράλληλα, ο κ. Πιερρρακάκης μίλησε για την ανανέωση του διπλώματος οδήγησης μέσω πλατφόρμας που θα ξεκινήσει να λειτουργεί από αυτήν την εβδομάδα, επισημαίνοντας ότι μαζί με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών «θα παρουσιάσουμε στον πρωθυπουργό το βήμα μιας ευρύτερης στρατηγικής στο χώρο των μεταφορών, ψηφιακή ανανέωση διπλώματος οδήγησης, αντίγραφο άδειας οδήγησης. Όσον αφορά την ανανέωση διπλώματος, έχουμε 210.000 ανανεώσεις τον χρόνο οι οποίες γίνονται με μια μη τυποποιημένη διαδικασία. Χρειάζεται να ανανεώνονται περιοδικά οι άνω των 65 ετών κάθε τρία χρόνια, οι άνω των 80 ετών κάθε δυο χρόνια, οι επαγγελματίες κάθε πέντε χρόνια».

»Όλη η διαδικασία πλέον θα γίνεται μέσω πλατφόρμας, θα συναντά κάποιος τους γιατρούς για τις απαιτούμενες εξετάσεις, αλλά όλα θα γίνονται με sms κι ενημέρωση για την πορεία της αίτησης με τρόπο ψηφιακά σχεδιασμένο».

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v