Έσκασε μπουγιουρντί σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα στη Μήδεια

Πολίτες και δήμοι καταγγέλλουν υπέρογκες χρεώσεις για τις κλήσεις στο 5ψήφιο του ΔΕΔΔΗΕ τις μέρες που έμειναν χωρίς ρεύμα.
Έσκασε μπουγιουρντί σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα στη Μήδεια
Θυμάστε που λέγαμε πως θα έχουν έκπτωση στους λογαριασμούς του ρεύματος όσοι έμειναν στα σκοτάδια τα μερόνυχτα της Μήδειας; Απ’ ό,τι φαίνεται, οι εταιρείες τηλεφωνίας δεν πήραν το memo.

Έτσι, δικαίως αγανακτισμένοι πολίτες και δήμοι καταγγέλλουν τώρα υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς τηλεφώνου τους, για τις κλήσεις που πραγματοποίησαν στον πενταψήφιο αριθμό του ΔΕΔΔΗΕ για να ενημερώσουν πως δεν έχουν ρεύμα.

«Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» κατήγγειλε πολίτης στο ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Open. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, υπήρξε και περίπτωση καταναλωτή, που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες και από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε κλήσεις στο 11500, τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ. Χρεώθηκε 25 ευρώ τα οποία με τον ΦΠΑ έφτασαν τα 32 ευρώ.

Ο Δήμαρχος Βριλησσίων, Ξένος Μανιατογιάννης, δήλωσε στο ίδιο ρεπορτάζ πως ο δήμος θα προχωρήσει σε αγωγές, τόσο για την ταλαιπωρία των πολιτών που έμειναν χωρίς ρεύμα, όσο και για τις υπέρογκες χρεώσεις των τηλεφώνων. «Διεκδικούμε με την αγωγή την οποία ετοιμάζουμε, υλική και ηθική αποζημίωση και του δήμου και των δημοτών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Ένα κομμάτι της προσπάθειας μας θα είναι να μην υπάρχουν και αυτές οι άδικες χρεώσεις», σημείωσε ο κ. Μανιατογιάννης.

Από την πλευρά τους, πηγές του ΔΕΔΔΗΕ αναφέρουν πως βρίσκονται σε συνεννοήσεις με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αναλάβει πλήρως ο ΔΕΔΔΗΕ το κόστος των τηλεφωνημάτων των πολιτών στο 11500 τις ημέρες της κακοκαιρίας, κατόπιν εντολής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τον ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες το κόστος των τηλεφωνημάτων.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v