Πάει και το Σαλόνι στο Παρίσι

Μετά την ακύρωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκίνητου της Γενεύης, ακυρώνεται και η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Πάει και το Σαλόνι στο Παρίσι
Η υγεία μας προέχει, οπότε ακόμη και οι πιο σημαντικές διοργανώσεις για το αυτοκίνητο, ακυρώνονται πάρα τις τεράστιες οικονομικές απώλειες.

Μετά την ακύρωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκίνητου της Γενεύης που είχε προγραμματισθεί από τις 5-15 Μάρτιου, τώρα ακυρώνεται και η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, λόγω του θανατηφόρου κορωνοϊού.

Η φετινή γαλλική έκθεση είχε προγραμματισθεί από τη 1-11 Οκτωβρίου αλλά η επιδημία δεν επέτρεπε την διεξαγωγή της.

Οι διοργανωτές εκτίμησαν όλους τους παράγοντες, τις απαγορεύσεις στη κυκλοφορία, στις συναθροίσεις, τον αριθμό των νοσούντων, των νέκρων και αποφάσισαν να ακυρώσουν την τελευταία έκθεση αυτοκινήτου της χρονιάς.

Από το κακό στο χειρότερο

Εδώ που τα λέμε, τους έφυγε και ένα μεγάλο άγχος γιατί οι εκθέσεις αυτοκινήτου τα τελευταία χρονιά πάνε από το κακό στο χειρότερο.

Η τελευταία έκθεση στο Παρίσι πριν από δυο χρόνια, ήταν για κλάματα. Ευτυχώς που οι γαλλικές μάρκες την υποστήριξαν με την παρουσία τους. Φτωχό θέαμα, κλειστοί οι περισσότεροι εκθεσιακοί χώροι και κανένα ενδιαφέρον.

Πεσμένη ήταν και η έκθεση της Γενεύης το 2019, με ανάλογα προβλήματα. Το 2019 έκλεισε με την παταγώδη αποτυχία της έκθεσης της Φρανκφούρτης. Πιο χάλια δεν μπορούσε να γίνει. Οι ψύχραιμοι και σκληροί στη διαπραγμάτευση Γερμανοί τα έχασαν όλα. Δεν πίστευαν ότι υπέστησαν τόσο μεγάλη ήττα.

Γι’ αυτό αναγκάστηκαν να αλλάξουν πόλη και να πάνε την έκθεση στο Μόναχο.

Ίσως να τους βγει το έργο αλλά δεν είμαστε και πολύ σίγουροι γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά προβλήματα λόγω της επιδημίας.

Φέτος, λόγω της επιδημίας, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού  έχουμε την αναβολή της έκθεσης της Νέας Υόρκης τον Αύγουστο από τον Απρίλιο και την ακύρωση της έκθεσης του Ντητρόιτ.

Ακόμα και πριν από την επιδημία του κορονοϊού, οι παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτου έχασαν την ελκυστικότητά τους, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρακάμπτονταν όλο και περισσότερο τις σχετικές διοργανώσεις, αναφέροντας σαν αίτιες το κόστος και την έλλειψη της εμπορικής επίδρασης. Οι εταιρείες αυτοκινήτων επικεντρώνουν το μάρκετινγκ των προϊόντων τους σε άλλες ενέργειες και δράσεις.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v